שיווק עסק- לפגוע בלב המטרות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק עסק- לפגוע בלב המטרות 

מאת    [ 05/08/2011 ]
מילים במאמר: 460   [ נצפה 2179 פעמים ]

 
 

שיווק עסק- לפגוע בלב המטרות/ קורל שחר

שתי השאלות הכי גדולות בשיווק עסק הן איך להגיע ללקוחות ואיך להביאם לכדי קניה.
לשתי השאלות האלו אפשר לקבל תשובות יחסית ברורות על ידי הכנת תוכנית שיווק מפורטת, אשר מטרתה לקבוע מיהם קהלי היעד, מהן העדפותיהם ומהם הרגלי הצריכה של קהל היעד, וכמובן איך לשווק עסק, מיתוג העסק, מהי אסטרטגיית השיווק ומהן שיטות השיווק בהן יש לנקוט, על מנת להגיע בצורה הטובה, היעילה והמדויקת ביותר לקהל היעד ולגרום לו לרכישה. תוכנית שיווקית מפורטת ומבוססת על נתונים מדויקים ונכונים תעזור לכם לשווק עסק בצורה טובה יותר ולפגוע היישר בלב מטרות השיווק במהירות וביעילות.

הבינו מי קהל היעד בשיווק העסק

אחד מהדברים הכי חשובים הינו לאפיין את העסק ולהבין מיהו באמת קהל היעד אליו מכוון שיווק עסק ולא רק מיהו קהל היעד שמעוניינים להגיע אליו. באפיון עסק חשוב לערוך רשימה של כל הצרכים עליהם עונים מוצרי או שירותי העסק. לאחר שעורכים את הרשימה, יש לכתוב ליד כל צורך מיהם האנשים שקיים אצלם צורך זה. לעסקים קטנים אני ממליצה תמיד לשלוח רשימה זו למספר אנשים קרובים בני גילאים ורקעי חיים שונים, במטרה לקבל קהלי יעד נוספים שלא חשבתם עליהם. שיווק עסק בצורה טובה, תלוי מאוד באפיון המדויק של העסק וקהלי היעד שלו. שיווק עסק הינו אחד האלמנטים החשובים ביותר להצלחת עסק, ולכן יש להשקיע זמן ומחשבה בשלב זה. מומלץ בשלב זה לשלב יועץ שיווקי שילווה אתכם בתהליך או להיעזר בייעוץ שיווקי נקודתי.  

 

 

הכירו את קהל היעד שלכם

כדי לשווק עסק בצורה יעילה יש להכיר את קהל היעד אליו מכוונים. אחת הדרכים להכיר את קהל היעד הינה בעזרת קבוצת מיקוד אשר מורכבת מאנשים שעונים על קטגוריית קהל היעד כגון: גיל, מין, אזור מחייה, מצב סוציו-אקונומי, מצב משפחתי ועוד. קיבעו עם קבוצת המיקוד במקום שקט אשר מאפשר פתיחות הרגשת נוחות, בזמן נוח בו אין לחץ לסיים את המפגש והכינו שאלות מראש שיעזרו לכם להבין את קהל היעד על צרכיו, הרגליו, רצונותיו, דברים שחסרים לו או שהוא זקוק להם ועוד. בעזרת קבוצת המיקוד תוכלו לעלות על דברים שאולי לא חשבתם עליהם שיתרמו רבות לשיווק העסק- לדוגמא צורך של קהל יעד במשחקייה גדולה יותר מזו הקיימת כרגע, צורך בכיסא בעל תכונות מסוימות, או צורך בכרטיס הטבות שיתאים לסוג אוכלוסייה מסוים. כל אחד מהצרכים האלו יש לקחת בחשבון בעת כתיבת תוכנית שיווקית ותוכנית עסקית, כיוון שהכרה בצרכים אלו תתרום רבות ותעזור למקסם שיווק עסק.

 

כתבו תוכנית שיווקית ריאלית וממוקדת שתפגע במטרות שיווק העסק

לאחר שהכרתם את קהל היעד וערכתם סקר וחקר שוק מתאים, יש צורך בכתיבת תוכנית שיווקית. בין אם אתם נעזרים ביועץ שיווק שמלווה אתכם בהקמת העסק או בין אם אתם נעזרים בייעוץ שיווקי נקודתי, חשוב להשקיע זמן, מחשבה ומשאבים לכתיבת תוכנית שיווקית מקיפה שתחל במיתוג העסק ותמשיך בשיטות השיווק המדויקות בהן יש לנקוט על מנת לצלוח אתגרים בדרך ולהגיע בצורה מהירה ויעילה לקהל היעד שלכם ולהפוך אותו ללקוחות רבים ומרוצים.

 

 

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב