דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת מסמכים - סריקת תמונות זה הסיפור. למה זה כדאי? 

מאת    [ 28/07/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2828 פעמים ]

 

 

כשמדובר בצורך לסרוק מסמכים של ארגון, המניע כאן הוא מניע עסקי טהור שמטרתו היא שימור תשתיות הידע של הארגון. כשמדובר בסריקת תמונות, כאן הסיפור הופך להיות סיפור רגשי.

יש לכם אלפי תמונות ישנות שערכן הסנטימנטלי לא ניתן להערכה. זיכרונות ילדות, תמונות של משפחה, תמונות של אירועים, תמונות של חברים, תמונות מהצבא, ובעצם מה לא?  

 

תמונות ישנות חשופות לסכנות כגון אובדן, גניבה, התקמטות, הצהבה, התבלות ועוד. כיוון שזיכרונות העבר תמיד יישארו איתנו במחשבה, חשוב לנו לשמר אותם כהלכה. אנחנו רוצים לשמור על הזיכרונות הללו לתמיד ולחלוק אותם עם כולם.

 

אז אם סריקת מסמכים מטפלת ביכולת לשמר מסמכים, איך אפשר לשמר את התמונות כנגד פגעי הזמן? איך בעצם אפשר לחלוק אלפי תמונות נייר עם חברים בכל העולם? איך חולקים את הזיכרונות הללו עם מישהו אחר? איך לא מאבדים את התמונות?

 

סריקת תמונות זו התשובה

 

הדרך הכי טובה לשמור על תמונות נייר היא לסרוק אותן, לייצר קבצים דיגיטליים ולאחסן אותן במדיה דיגיטלית. כשאתם מצלמים כיום במצלמה הדיגיטלית שלכם או בטלפון נייד, אתם מקבלים קבצי תמונות שניתן לשמור במחשב, בדיסק און די או על גבי תקליטורים.

איך אם כן שומרים את התמונות הישנות שלכם?

 

התשובה פשוטה – באמצעות תהליך הנקרא סריקת תמונות אתם ממירים את התמונות הישנות לקבצים דיגיטליים. אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם או להיעזר בשירותי סריקת תמונות של חברה מקצועית.

 

סריקת תמונות והפייסבוק שלך

 

הדבר החשוב ביותר בתהליך סריקת תמונות הוא קבלת תוכן התמונות הישנות בפורמט דיגיטלי כקובצי מחשב. כעת שיש לנו את התמונות שסרקנו במחשב כקבצים אפשר לשמור אותם בכל דרך דיגיטלית, להדפיס אותן, לשלוח אותן, לערוך אותן, להעלות אותן לאינטרנט לאתרי אכסון תמונות (שזו עוד דרך לבצע גיבוי לקבצים שסרקתם), לשתף אותן בפייסבוק ועוד.

 

איך מעלים תמונות לפייסבוק? נכנסים לדף שלכם, לוחצים על "תמונה", מקבלים אפשרות להעלות תמונה אחת או ליצור אלבום תמונות. בוחרים "צור אלבום" ונפתחת תיבת הודעה עם האפשרות "בחר תמונות", בוחרים את התמונות הרצויות מהמחשב ומאשרים. זהו. אלבום תמונות חדש נוצר בכרטיס הפייסבוק שלכם. עכשיו אתם יכולים לתת שם ותיאור לכל תמונה וליידע את החברים שלכם.

 

בעצם העלאת התמונות לפייסבוק (או לכל אחר שיתוף תמונות אחר), תפסתם שתי ציפורים במכה – יצרתם תוכן חדש ופרסמתם את התמונות וגם ביצעתם שמירה של הקבצים שזמינה לכם מכל מקום באינטרנט.

 

היתרון בסריקת תמונות

 

היתרון הגדול של סריקת תמונות הוא באפשרות לאכסן את הקבצים הסרוקים על גבי מדיה דיגיטלית לאורך זמן. גם אם תמונות המקור יתבלו, תמיד יהיה גיבוי שיאפשר לשחזר את תוכן התמונות.

 

שימוש נוסף שאפשר לעשות בתמונות לאחר הסריקה והאכסון במחשב הוא שיפור איכות התמונות. ניתן לעצב אותן בתוכנות כמו גימפ, פוטושופ ואחרות. במידה והתמונות שרוטות, חסרות חיים, מוצהבות או בליות, ניתן לתקן את האיכות שלהן.

 

כאשר יש לנו את התמונות במחשב אפשר לשלוח אותם במייל לקרובי המשפחה בחו"ל , אפשר לשלוח לחברים, אפשר להדפיס לשימושנו, אפשר לשלב באפליקציות המאפשרות לייצר לוחות שנה, עיצוב חולצות טי, עיצוב מדבקות, הכנת מצגת במחשב הביתי, יצירת סרטון וידאו ועוד.

 

 

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי  http://www.documents.co.il  סקאנבוק - שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיונים.  http://www.scanbook.co.il Rent A Scanner – סורקים להשכרה, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיון מסמכיםhttp://rentascanner.co.il מסמכים - אתר אינפורמטיבי לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, סריקת מסמכיםhttp://mismachim.co.il  טל: 054-5880060




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב