דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקאות מנצחות, מפסידות, ורווחים! אני יקח את כולם! 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 1863 פעמים ]

 

 לא מזמן שמעתי סוחר מט"ח מקצועי במהלך הרצאה שהעביר הוא דיבר הלוך ושוב על כמה הוא אוהב את  העסקאות המפסידות שלו. כמו כולנו הסוחרים המקצוענים יותר הוא בחור מוזר. אני מניח שבגלל היותנו סוחרים מבודדים אנחנו יכולים להיות מרחפים לפעמים. הוא דיבר על עשיית "אהבה" עם העסקאות המפסידות שלו וכדומה.. ובכן אני לא יודע לגבי כל זה אבל אני יכול להתחבר לעובדה שכמה הפסדים עוקבים מראים על מנצח גדול! במיוחד כשמדובר במערכות שמתמקדות בזיהוי המגמה הבאה, כשאני מסתכל על תוצאות המסחר שלי שנה אחרי שנה אני מגלה משהו מעניין. אני רואה קשרים של הפסדים קטנים בטווח ה 80-200 פיפס, אחריהם כמה מנצחים קטנים גם בטווח ה80-200 פיפס כדי לכסות על ההפסדים הקטנים, ואחריהם אני רואה עסקה מפלצתית של 1,400 פיפס, המפלצות האלה הם העסקאות שאנחנו מחפשים ומחכים להם. הם הסיבה שאנחנו קמים בבוקר, והם הסיבה היחידה שאנחנו סוחרים במערכת "המגמה הבאה".

אם אני מנתח ברצינות את התוצאות שלי אני יגלה שהחלוקה שלי במערכת המסחר הזאת היא בערך 40:40:20. זה אומר שבערך 40% מהעסקאות במערכת מפסידות, 40% מהעסקאות הם ניצחונות קטנים כמו שהדגמתי למעלה שמפצים על ההפסדים הקטנים. ו20% מהעסקאות תומכות בסגנון החיים שלנו. במערכת המסחר הזאת, אתה חייב לצפות להפסדים קטנים...הרבה מהם! קשרים של הפסדים באים בתקופה של צפיפות. זה אומר שצבירה ותפוצה של נכס יחסית שווים. זה פשוט אומר שהאספקה בקושי שווה לביקוש, והנכס מעורך שווה. זה חלק ממעגלו של שוק נורמלי. ואז, משהו משתנה. איזשהו גורם טכני מוזר קורה וגורם לאספקה והביקוש לזנק. כשזה קורה, אנחנו בדרך כלל נראה עסקאות ענקיות, מפלצות אמיתיות של 1,000 פיפס נוסו כבר על בשרם של סוחרים מקצוענים במערכת הזאת ועוקביי איתותי המסחר של מערכת זיהוי המגמה הבאה. בפריצות המחיר האלה אלו העסקאות שאנחנו מחפשים כל השאר הם עסקאות קטנות שמהוות סתם רעש בשבילנו.

הרבה ממכם יחשבו שזה מוזר שאני מחשיב כל דבר שפחות מ500 פיפס רווח עסקה מפסידה. זה סתם עוד בזבוז של הזמן שלנו ושל הבטחונות שלנו לשבת על שוק שטוח... אבל אני יודע שמסחר במגמה הבאה זה כמו דיג, לפעמים הדג לוקח את הפיתיון שלי (עסקאות מפסידות) ולפעמים אני תופס דג עצום במשקלו. כל הזמן אני רציתי לתפוס את הדג הגדול אבל הייתי צריך להתמודד עם הפיתיון והגניבה של הדגים הקטנים שבתמידות חזרו לנגוס לי בפיתיון ותפיסת הדגים הקטנים קודם...עד שתפסתי אחד גדול.

סוחרים הם לא כאלה שונים מדייגים, באמת! דייג מתחיל בקלות מיואש מהביסים הקטנים בפיתיון ובזבוז הזמן, הם מפסיקים לדוג אולי שניה לפני תפיסת הדג הגדול! הדייג המקצועי יודע שהסיכוי הכי גדול שלו היא להמר בכך שהוא משאיר תמיד את החכה שלו במים. במהלך הזמן הזה כשדגים קטנים נתפסים והפיתיון נלקח, הדייג יודע שהדג הגדול יותר בטוח קרוב והכי בטוח רעב מחכה לארוחה קלה!

כשהשוק מתחיל לאבד יציבות, הכסף הגדול מתחיל להצטבר בתחתית או בגובה של טווח היציבות. אתה יכול בקלות לזהות את התזוזה הזאת ע"י הסתכלות בפרקי הזמן הקטנים יותר. כאשר טבלה של חמש דקות מראה נרות בודדים מגיעים לגובה הטווח ואז מחליקים לאט לתחתית, מה אתה חושב שהם עושים??.. הם מחפשים ארוחה קלה. אל תהיו הארוחה הזאת! תחכו לפריצות במחיר ותסחרו בפריצה כאשר כמות הכסף בשוק גבוהה מאוד, ואז תשארו בעסקה עד הסוף....

מנצחים...מפסידים... מה זה משנה? אני רוצה את העסקה המפלצתית הזאת והחכה שלי תהיה תמיד במים עד שאני יקבל אותה! ומי שנהנה ממנוי לאיתותי מסחר בהכנסה נוספת יהנה גם!! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב