דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי אחזקה וניקיון 

מאת    [ 30/06/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3337 פעמים ]

בבנייני מגורים רבים, ואפשר אפילו לומר שברוב בנייני המגורים, פועלת חברה המספקת שירותי אחזקה וניקיון שמטרתם לשמור על ניקיון המבנה ועל תפקוד תקין של כל המערכות הפועלות בו. חברה שכזאת מעסיקה אנשי מקצוע המבצעים עבודה בהתאם לחוזה שנחתם על נציגי הוועד, והופכים את הבניין למקום שנעים לגור בו.

שירותי אחזקה וניקיון – מאלף ועד ת"ו

רבים מהאנשים, גם כאלה שמתגוררים במבנים רבי קומות, לא תמיד מודעים לעובדה שמי שמבצע את עבודות הניקיון והתחזוקה בבניין הם בעצם אנשים הפועלים מטעמה של חברה המספקת שירותי אחזקה וניקיון למבנים. חברות אלה, המבצעות עבודות ניקוי ותחזוקה גם במקומות עבודה ובמוסדות, דואגות לכך שהמבנה יהיה נקי ומסודר, דבר המשפר מאוד את שביעות רצונם של הדיירים או של העובדים במקום.

שירותי אחזקה וניקיון שמספקות חברות אלה כוללים, בדרך כלל, את השירותים הבאים: שטיפת רצפות כולל חדרי מדרגות, פוליש והברקה בעת הצורך, ניקוי חלונות ושמשות, איסוף אשפה מהפחים, גינון בשטחים הפתוחים השייכים לבניין ועוד. ישנן חברות שפרט לכל אלה מספקות גם שירותי הדברה, וכן שירותי ניהול ועד בית. ניהול ועד בית הוא תוספת חשובה בעיקר עבור מקרים שבהם חברי ועד הבית הקיים לא מצליחים לגבות את כספי הוועד מכל דיירי הבניין או שקיימים בבניין סכסוכי דיירים מסיבות שונות הקשורות לתחזוקה הכוללת של הבניין. במקרים כאלה מסירת תפקיד ניהול ועד בית לחברה המספקת גם שירותי אחזקה וניקיון, מביאה הקלה ורווח אדירים לדיירים בבחינת – יש מי שדואג להם. נציגי החברה ידאגו לגבות את הכספים מהדיירים וכך לא תיווצרנה אי נעימויות שמפריעות מאוד לתחושה הכללית של הדיירים. בנוסף תדאג החברה, כמובן, לניקיון יסודי של הבניין, שיהפוך את השהות בו להרבה יותר נעימה ורגועה.

שירותי אחזקה וניקיון – בחירת חברה

אמנם, כמו בתחומים רבים אחרים, גם בתחום כמו מתן שירותי אחזקה וניקיון יש תחרות רבה, אולם ישנם מספר פרמטרים שיקלו עליכם את הבחירה. קודם כל, עליכם להגדיר לעצמכם אילו שירותים חשוב לכם שאותה חברה תספק, מלבד שירותי ניקיון. אם אתם לא זקוקים לשירותים נוספים, ייתכן שהבחירה תהיה קלה יותר. אולם, אם אתם מעוניינים בשירותים נוספים כמו ניהול ועד בית ו/או שירותי הדברה, תצטרכו לחפש קצת יותר וגם לשים דגש חזק יותר על בחירת חברה אמינה ומקצועית. דרך מצוינת לבחירת חברה היא, כמובן, להסתמך על המלצות של אנשים שאתם מכירים. אם אין לכם ממי לקבל המלצות, תוכלו לבקש מנציגי החברות עצמם רשימת לקוחות שאליהם תוכלו לפנות ולברר את כל הפרטים אודות טיב השירות שהם מקבלים. לאחר שתקבלו המלצות ותאספו מספר הצעות מחיר, יהיו בידיכם כל הכלים לבחור את החברה שתספק שירותי אחזקה וניקיון ואולי גם שירותי ניהול ועד בית עבור הבניין שלכם, שמרגע שהחברה תתחיל את עבודתה, יהיה מקום שנעים הרבה יותר להיות בו. בהצלחה!  

לשירותי אחזקה וניקיון - חברת ג.א.ש.
http://www.gash.org.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב