דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים חשובים לאריזה נכונה בטרם המעבר לדירה החדשה 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 2631 פעמים ]

 

מעבר דירה עשוי, לעיתים, להיראות משימה בלתי אפשרית. כל כך הרבה משימות שצריך להשלים בטרם המעבר, עדכונים שונים לדאוג להם ועוד ועוד. אולם, הערכות מוקדמת ונכונה, בטרם מעבר דירה זה, יאפשר לכם לעבור את זה בשלום, ולא פחות חשוב מכך, גם בהצלחה. אחת המשימות החשובות ביותר הינה משימת האריזה. מעבר דירה כרוך באריזת ציוד רב, במקרה הטוב, או רב במיוחד, במקרה הפחות טוב. אם כן, כיצד אורזים ומה חשוב לזכור במהלך האריזה? על כך, בכתבה הבאה.

 

 

טיפ מספר 1

 

הקפידו לעבוד בסביבה מאורגנת ומסודרת. גם כך, מעבר דירה כרוך בלכלוך רב ובבלגאן. ומכיוון שכך, ודאו כי האזור בו אתם עובדים מסודר ונקי, כדי שתוכלו לבצע את תהליך האריזה בנינוחות המרבית ובאופן הטוב ביותר.

 

 

טיפ מספר 2

 

מעבר דירה הוא הזדמנות נפלאה להיפטר מציוד שאיננו שימושי יותר או שאיננו נדרש לכם. החל מבגדים שאינכם לובשים עוד, נעליים ישנות, כלי מטבח שאינם בשימוש, ממיר טלוויזיה מקולקל, מגבות ישנות או כל ציוד אחר שמעלה אבק או ישן במיוחד.

 

 

טיפ מספר 3

 

התכוננו מראש. סביר כי אתם יודעים מראש על מעבר דירה זה כמה חודשים בטרם המעבר. ולכן, ארגנו לכם את כל הציוד הנדרש לצורך ביצוע האריזה. החל מקרטונים (וכמה שיותר), דבק נייר, ניילונים, סדינים ובדים איתם תוכלו לעטוף ציוד שביר, וכל פרט אחר לו אתם זקוקים לצורך האריזה.

 

 

טיפ מספר 4

 

עבדו באופן שיטתי. מעבר דירה דורש התארגנות נכונה ועבודה בצורה מאורגנת ושיטתית. התחילו לארוז בחדר אחד, ועם סיום האריזה, עברו לחדר נוסף. ציינו על כל קרטון איזה ציוד הוא מכיל ומאיזה חדר הוא נלקח. הכינו רשימה מסודרת של הקרטונים השונים הממוספרים וכך תדעו היכן נמצא כל דבר. בעת הכניסה אל הדירה החדשה מקמו את הקרטונים בהתאם לחדר אליו הם שייכים וכך תוכלו להתחיל בארגון הבית בצורה נכונה.

 

 

טיפ מספר 5

 

הקפידו שלא למלא את הקרטונים בציוד כבד מדי. נכון, אתם ודאי רוצים לסיים עם תהליך האריזה כמה שיותר מהר, אולם, אם תעמיסו על כל קרטון כמות גדולה מדי של ציוד, הקרטון עלול להיקרע. ולכן, ודאו כי ברשותכם כמות גדולה של קרטונים ומלאו כל אחד בכמות התכולה המתאימה לו. השתדלו לגוון בציוד השונה, אותו אתם מכניסים לקרטונים. למשל, הכניסו ספרים כבדים וגם כמה מגבות. באופן זה הציוד לא יכביד על הקרטון אך ינצל היטב את נפחו.

 

 

טיפ מספר 6

 

עטפו כלים שבירים במגבות או סדינים. בדרך זו תוכלו להגן על הכלים אך גם לנצל נפח פנוי לאריזת מגבות וסדינים.

 

טיפ מספר 7

 

אם ברשותכם טלפון נייח, ממיר טלוויזיה, מטען לטלפון הנייד או כל ציוד אחר שודאי תצטרכו להשתמש בו מיד עם הכניסה אל הדירה החדשה, הקפידו לרכזו בקרטון אחד ולרשום לפניכם את מספרו של קרטון זה. אם הזמנתם טכנאי טלוויזיה, על ממיר הטלוויזיה שלכם להיות נגיש, כדי שתתאפשר ההתקנה במלואה (זכרו, לא ניתן לבצע התקנה ללא ממיר). אם טכנאי הטלפון יגיע אליכם, תצטרכו לחבר את הטלפון הנייח ולבדוק כי אכן עובד, ולכן בין אם ממיר, טלפון, שלט טלוויזיה או כל ציוד אחר, שנראה לכם חשוב, ודאו כי זה נגיש וקרוב. ממיר או טלפון נגישים יחסכו לכם זמן רב בחיפושים.

 

 

טיפ מספר 8

 

רגע לפני פינוי הדירה שלכם. בדקו אותה היטב, וודאו שלא שכחתם ציוד כלשהו. בדקו בארונות, במגירות ובכל מקום נוסף, שסביר כי יימצא בו ציוד.

 

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב