דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: הסורטל של אל גאוצ'ו - אפשרויות חדשות בעולם הפייסבוק 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1818 פעמים ]

אל גאוצ'ו משיקה את הסורטל שלה, סניף האון ליין הראשון בתוך הפייסבוק ואתם, יחד עם החברים שלכם עומדים ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות והטבות. 

בינינו, מי לא אוהב הפתעות? ובטח אם ההפתעה כוללת מתנה, שובר או ארוחה בשרית דשנה עם כל החברים. ואת כל זה היום אפשר לעשות בלחיצת עכבר מבלי לצאת לשנייה מהפייסבוק. 

כמו שאומרים אצלנו, אל גאוצ'ו – אין פרות קדושות, אפילו לא בפייסבוק... 

רשת הפייסבוק הפכה להיות חלק נכבד מחיינו, כולנו מעלים תמונות, מצ'וטטים עם חברים, כותבים סטאטוסים, מגיבים לחברים ועושים מדי פעם "לייק". מעכשיו לאל גאוצ'ו יש חדשות בשבילכם , כל מה שהכרתם עד עכשיו עומד להשתנות.

אל גאוצ'ו - רשת הבשרים האיכותית והמובילה בישראל, שמביאה לכם מדי יום את נתחי הבשר העסיסיים, המשובחים והטעימים ביותר משיקה מסעדה און ליין, בתוך הפייסבוק. 

מהיום תוכלו להזמין שולחן באחת ממסעדות הרשת, לקנות מוצרים או שוברי ארוחה, להשתתף בקניות קבוצתיות בהנחות מדהימות, להעניק מתנות אונליין לחברים, להגיב להתרחשויות, לארגן אירוע רב משתתפים ולהזמין אליו חברים, וכל זה בלחיצת כפתור מבלי לצאת מהפייסבוק.

נסו לדמיין רק חלק מהדברים שתוכלו לעשות למשל זוגתכם שתחיה חוגגת יום הולדת, או יום נישואין ואתם רוצים אותה בארוחת בשרים במסעדת אל גאוצ'ו האהובה עליה. מהיום, כל מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס לסורטל של אל גאוצ'ו בפייסבוק, להזמין שובר לארוחה זוגית ולסמן את הפרופיל של בת הזוג. היא תקבל פנייה מפתיעה מאל גאוצ'ו שתבשר לה על המתנה המדהימה והמפתיעה שקניתם עבורה.

אם תרצו לחגוג אירוע כלשהו ולהזמין את החברים שלכם תוכלו לעשות זאת בקלות ואפילו תזכו בהנחה או הטבה מפנקת. הסורטל של אל גאוצ'ו יאפשר לכם להזמין חברים לאירוע שתחגגו ואם תרצו תוכלו לפרסם אותו בין חבריכם, שיוכלו להצטרף. ככל שיותר חברים יצטרפו לחגיגה שלכם ההנחה שתקבלו תהיה גדולה יותר.

וזה כמובן לא הכל, בסורטל של אל גאוצ'ו תוכלו להשתתף במכירות קבוצתיות שתציע אל גאוצ'ו מדי פעם ובהן יתאפשר לכם לרכוש שוברים לארוחות בהנחות מטורפות. ושוב גם מההטבות הללו תיהנו בלי לצאת מהפייסבוק ובלי צורך בטלפון, סלולר או מייל.

בואו אספר לכם משהו מהחיים האישיים שלי, לפני מספר ימים חבר טוב שלי חגג את יום הולדתו ה-30 ו. החלטנו כל החברים לעשות לו הפתעה במסעדת אל גאוצ'ו האהובה עליו כל כך בחיפה. נכנסתי לסורטל, פתחתי אירוע לכבוד יום ההולדת שלו והזמנתי את כל החברים שלנו. 

שחף, החבר שחגג את יום ההולדת, קיבל פנייה מאל גאוצ'ו עם ההזמנה להגיע למסעדה. כמובן שהוא התייצב במועד שנקבע (, הוא בחיים לא יכול לסרב לבשר של אל גאוצ'ו). בסופו של דבר שולחן של 20 חברים הפתיע אותו והייתה חגיגת יום הולדת מושלמת. בנוסף זכינו להטבות והנחה מפנקת בזכות זה שאת הכל עשינו באמצעות הסורטל של אל גאוצ'ו. מומלץ! 

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב