דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2197 פעמים ]

אם יש לכם בית עם גינה או עם מרפסת רחבה ונעימה, בוודאי הייתם רוצים לנצל אותן ככל שרק ניתן, משום שאין כמו לשבת בחוץ עם כוס קפה ועיתון ולנשום אוויר צח – כמעט בכל מזג אוויר.
אנחנו אומרים כמעט, משום שבימות הקיץ החמים מדיי ובימות החורף הגשומים מאוד ישיבה בגינה או במרפסת יכולה להיות בהחלט לא נעימה, יש פתרון מצוין שיוכל לאפשר לכם ניצול מרבי של השטח החיצוני של ביתכם – התקנת פרגולות בכלל, והתקנת פרגולות עץ בפרט.

צל מעוצב להנאה בכל מצב

התקנת פרגולות עץ בגינה או במרפסת תאפשר לכם לשבת בחוץ בכל מזג אוויר, פרט, אולי, לימים בהם יש עומס חום עד כדי מחנק או ימים בהם משתוללת בחוץ סופה עזה מאוד. זאת משום שכאשר בונים פרגולות עץ ניתן לקבוע את מידת ההצללה שהן תספקנה באמצעות קביעת המרחק בין קורות העץ המהוות את גג הפרגולה. ניתן להציב את הקורות במרחק רב זו מזו וכך ליצור צל חלקי ביותר, ומאידך ניתן להחליט שמקימים פרגולה אטומה לגמרי, שתתן צל מרבי ותאפשר ישיבה בחוץ גם בימים גשומים. כמובן שניתן להחליט גם על מיקום ביניים של הקורות, על פי מידת ההצללה הרצויה.

בנוסף לצל, מהוות פרגולות גם מבנה התורם רבות לעיצוב הכללי של הגינה או של המרפסת. אין כמו המראה של פרגולות עץ המשתלבות עם הטבע, ומוסיפות נופך של רוגע ושל חופש לכל גינה ולכל מרפסת. תחת הפרגולות ניתן למקם נדנדת גינה או שולחן וכיסאות, וכך ליצור פינת ישיבה נפלאה לכל דיירי הבית. אם יש בבית ילדים, על קורות הפרגולה ניתן לתלות ערסלים או נדנדות עבורם, וכך הנאתם של כל דיירי הבית היא פשוט מושלמת.

ייצור פרגולות – רק בחברה טובה

כאשר מדובר בבניית פרגולות מכל סוג ובעיקר פרגולות עץ, חשוב לבחור בחברה מקצועית המתמחה בהקמת פרגולות איכות. זאת על מנת להבטיח ככל שניתן שהפרגולה שתפאר את הגינה או את המרפסת שלכם תהיה יציבה ותשרת אתכם לאורך זמן. בחירה בחברה טובה תבטיח שקורות העץ של הפרגולה לא יישברו, שהרעפים המותקנים עליהן (אם בחרתם כאלה) לא יעופו ברוח ושהעץ עצמו יהיה עץ איכותי שעבר חיטוי ולכן לא ייסדק או יירקב בגלל מזיקים. אם יש לכם המלצות על חברה שכזאת – זכיתם, ואם אין – חפשו המלצות באינטרנט מאת גולשים שנעזרו בחברה שכזאת לאחרונה. בכל מקרה, אמתו את הפרטים שקיבלתם מול נציג החברה עצמו, על מנת להיות בטוחים שאכן מדובר בחברה שיודעת שבניית פרגולות היא לא משחק ילדים, ושתבנה עבורכם פרגולה חזקה בעיצוב מושלם – על פי ההעדפות האישיות שלכם. בהצלחה!  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב