דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב לא תורה משמים 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 1660 פעמים ]

כל יום שומעים בחדשות על עוד תאונת דרכים, הרוגים ופצועים אך מעבר לנזק הפיסי מדובר בנזק כלכלי שאתם רוצים להימנע ממנו במידה ותהיו מעורבים בעצמכם בתאונת דרכים. בהתאם לכך מדינת ישראל חוקקה את חוק הפיצויים לנפגעי תאונות הדרכים שקובע כי כל בעל רכב מנועי חייב לבטח ביטוח חובה. ביטוח רכב זה מכסה אתכם מפני נזק גופני או נפשי.

ביטוח חובה לרכב

תחשבו שהייתם מעורבים בתאונה ונפגעתם בעצמכם ועכשיו עליכם להישאר בביתכם תקופה ארוכה ולהחלים מהתאונה, אם לא תבטחו ביטוח חובה לרכב לא יהיה מי שיפצה אתכם מבחינה כספית ולא תוכלו לפרנס עצמכם ותיקלעו לבור כלכלי. העניין רק מחמיר כאשר אנשים אחרים מעורבים בתאונה, אם פגעתם ברכב אחר או בהולכי רגל והם אושפזו בבית חולים ונעדרים מהעבודה כל הוצאות הטיפול ייפלו עליכם, לכן מייד עם רכישת רכב או אופנוע דבר ראשון זה ביטוח חובה לרכב. אל תנהגו ללא ביטוח חובה לרכב, מעבר לכך שמדובר בעבירה פלילית אתם מסכנים את עתידכם הכלכלי.

כמו כן זכרו לעקוב אחר מועד פקיעת ביטוח רכב ובעת הצורך חדשו אותו. הימנעו מנהיגה ברכב אם שכחתם לחדש את ביטוח חובה לרכב ורק לאחר חידושו תחזרו לעלות על הכביש. עלות ביטוח רכב נקבעת על ידי חברות הביטוח תוך שקלול מספר פרמטרים. חברות הביטוח רוצות להקטין את חשיפתם לסיכון ולכן מייקרות פוליסות לנהגים צעירים או בעיתיים ומוזילות לנהגים ותיקים בעלי עבר נקי. מחקרים שנעשו הוכיחו כי צעירים מועדים לביצוע תאונות דרכים עקב נהיגה לא זהירה וחוסר ניסיון על הכביש ולכן פוליסה לנהג צעיר עולה יותר מאשר ותיק. הפוליסה נקבעת על סמך מי שנוהג על הרכב ולא על פי בעל הרכב, לא משנה אם אתם נהגים ותיקים ויש לכם בן שנוהג ברכב, עלות ביטוח רכב תעשה לפיו.

ביטוח מקיף לרכב

ביטוח מקיף לרכב הוא הביטוח המקיף ביותר שקיים בשוק. ביטוח מקיף לרכב יבטח אתכם מפני מקרים של נזק לרכוש שנגרם לרכבכם במקרה של תאונת דרכים, גניבה ושריפה ועוד בהתאם למה שמוגדר בפוליסת ביטוח. עלות ביטוח מקיף לרכב תקבע בהתאם לדברים שהיא תכיל, אתם יכולים לבחור לבטח רק מפני תאונה ולא גניבה אבל יש בכך לקיחת סיכון ועליכם לשקלל את כל הנתונים ולהגיע להחלטה הנכונה מבחינתכם. תארו לעצמכם שלא ביטחתם מפני גניבה, אתם קמים בבוקר לצאת לעבודה והרכב לא בחנייה, כאב הלב מספיק, אתם לא רוצים גם לאבד את כל שווי הרכב שיוחזר לכם במקרה והרכב מבוטח. שווי הרכב יקבע בהתאם למחירון יצחק לוי ואתם תוכלו לקנות בכסף רכב חלופי. עלות ביטוח מקיף לרכב גם נקבעת על פי מספר פרמטרים כאשר גיל הנהג שוב תופס חלק מרכזי אך גם מקום המגורים, שנת הרכב ועוד.

אם הייתם מעורבים בתאונה ורכבכם ניזוק חברת הביטוח תשלח שמאי שיעריך את עלות התיקון ובמידת הצורך אף יקבע כי הרכב יורד מהכביש במקרה ועלות התיקון עולה יותר ממחצית שוויו. אם הרכב מבוטח אתם תקבלו את שווי הרכב בזמן התאונה בהתאם למחירון יצחק לוי. ביטוח מקיף לרכב גם מאפשר לכם לקבל מחברת הביטוח רכב חלופי במקרה ורכבכם מוכנס לתיקון במוסף, תיקון שמשות לרכב ועוד.  

 

 

אריק משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב