דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרחישים דמיוניים ב-אומנות הפיתוי 

מאת    [ 21/05/2011 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 3912 פעמים ]

יצירת תרחיש דמיוני בעבר/עתיד – לפי אומנות הפיתוי, זה רעיון נפלא להמשך שיחה וגם דרך מדהימה ליצירת משיכה חזקה אצל הבחורה. בעצם אתה יוצר תרחיש דמיוני, לא קשור למציאות, של משהו שאתה והיא הולכים לעשות ביחד בעתיד. כאשר אתה חושב על איך להתחיל עם בחורה, המפתח לשימוש נכון בשיטה מופלאה זו הוא לשלב בזה דרמה, פנטסיה, הפתעה, מתח, מיסתורין ועוד מגוון רגשות. ברגע שאתה משתמש בשיטה זו אתה באופן ישיר פועל על הרגשות של הבחורה שגורמים לה לרצות אותך באופן מיידי. לפי סודות הפיתוי, כשתיישם שיטה זו נכון, השיחה תזרום באופן כל כך חלק, שמבלי לשים לב, תמצא את עצמך מדמיין עם הבחורה סיטואציות שונות במשך דקות או שעות ארוכות. לפי אומנות הפיתוי, סוג תקשורת כזה גם משדר לבחורה שאתה אדם שסוחף אותה למציאות שלו, אתה לא מושפע מהסביבה ואתה גם משדר לה באופן לא מודע שאתה מבין את המוח הנשי. מאוד כדאי לתת את ההתרחשות הזו ביחד עם עצירות בשיחה בשביל ליצור עוד יותר מתח. בדרך כלל בשיטה זו יש גם המון הזדמנויות לגעת בבחורה לפי סודות הפיתוי.

 

בשלב של איך להתחיל עם בחורה, מה קורה בסיפור הזה? אני לוחץ על הכפתורים הרגשיים של הבחורה שוב ושוב. השיטה הזו יכולה לעבוד גם אם אתה מדבר עם קבוצה של בחורות. במקרה הזה, אתה פונה לבחורה אחת ושאר החברות שלה שומעות אותך מספר לה את זה. זה משהו שבנות לא רגילות לשמוע מבנים בדרך כלל, ואז הם אומרות לעצמם שהבחור הזה מגניב לגמרי (או שרוט לגמרי, תלוי אם אתה עושה את זה נכון..).

טיפ קטן: אני ממליץ לפעמים להביא איתך רשמקול קטן ולשים אותו בכיס ואז להקליט את עצמך מדבר. בבית תוכל לשמוע כיצד ביצעת את התרגיל הזה בשלב של איך להתחיל עם בחורה ואם ביצעת אותו בהצלחה.

עוד משהו חשוב לפי אומנות הפיתוי, זה לא להגזים בתיאורים המיניים. אם תספר לבחורה שרק הכרת סיפור על איך שאתם הולכים להתמזמז מול כל העולם, ועוד תפרט לה את זה בפרטי פרטים, היא תחשוב שהיא מדברת עם חרמן חסר טאקט.

בדוגמא, זו ישנו יתרון נוסף, והוא שאתה שם אותה במצב שבו אתה שולט בה לחלוטין. הרי היא אחותך הקטנה, מה שתגיד לה, היא תעשה (בסיטואציה). זה יוצר מצב שבו היא מדמיינת אותך כגבר מוביל ודומיננטי, מה שיוצר אצלה המון משיכה כלפיך.

 

משחק תפקידים – אתה מכניס בחורה לאיזשהו תפקיד דמיוני שאתה ממציא לה לפי סודות הפיתוי.

משהו שאני אוהב לעשות, זה להפוך את הבחורה לילדה בגן, וכך לטייל איתה בקניון כשתוך כדי אני אומר לה משפטים כמו "אל תגעי בזה, זה מלוכלך.. אם תעשי את זה עוד פעם, אני אתן לך עונש לעמוד בפינה". ברב המקרים, הבחורה תצחק ותזרום עם התפקיד שתתן לה. זה יוצר המון משיכה ונוחות, ולכן זהו כלי חזק מאד.

ההבדל היחיד בין משחק תפקידים ליצירת תרחיש דמיוני, הוא שכאן, אתם ממש משחקים את הדמויות והכל מורגש בצורה הרבה יותר אמיתית. מצד שני, זה מגביל אותך מאד בדברים שאתה יכול לעשות. הרי ברב המקרים, לא תוכל לקחת את הבחורה שרק הכרת, להתלבש בבגדי דוסים, ללכת לים ולהתחרמן, מה שאתה כן יכול לעשות בדמיון שלך ושלה.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב