דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיון ראשוני אוטומטי של מועמדים כחלק מתהליך גיוס ומיון עובדים 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2572 פעמים ]

לפי תפיסת הניהול הקיימת היום, ההון האנושי הוא המשאב המרכזי בכל ארגון. על מנת לנהל את גיוס המשאב האנושי לארגון בצורה טובה ולגייס את הטובים ביותר, יש לבנות מערכת גיוס יעילה.

במציאות הקיימת, כמעט בכל ארגון מחלקת משאבי האנוש נאלצת להתמודד עם קבלת כמות גדולה יחסית של קורות חיים, אשר בתהליך גיוס ומיון עובדים, עוברות סינון ומיון ראשוני לפני תחילת הראיונות. ככל שכמות קורות החיים המתקבלת גדולה יותר, כך מלאכת גיוס ומיון עובדים ומועמדים מתאימים קשה יותר.

יצירת מאגר קורות חיים ובניית מערכת גיוס יעילה יכולות לשפר את תהליך גיוס העובדים לשורות הארגון ואף לצמצם את העלויות בתחום זה.

מערכת גיוס ומיון עובדים מאפשרת שליטה בכל שלבי גיוס העובדים לארגון - החל מבניית מאגר מתאים של קורות חיים וכלה בקליטת העובד החדש בארגון. באמצעות המערכת ניתן לבצע מיון אוטומטי ראשוני של קו"ח המגיעים לארגון בתהליך הגיוס.

 

כיצד מסייעת מערכת גיוס ומיון עובדים לתהליך הגיוס בארגון?

מערכת גיוס ומיון עובדים יכולה לסייע רבות לבניית מאגר קורות חיים המתאים לצורכי הארגון. מערכת גיוס יעילה מסייעת לארגון בהתמודדות עם הכמות העצומה של קורות החיים על ידי כך שתהליך קליטה גיוס ומיון עובדים במערכת נעשים ללא התערבות חיצונית אלא על פי הקריטריונים המוכתבים מראש.

באמצעות מערכת גיוס ניתן לסווג את קורות החיים לפי נתונים כגון דרישות משרה, מקום מגורים, השכלה, ניסיון תעסוקתי, פרטים אישיים ועוד. בשלב הבא יכולה מחלקת משאבי האנוש בארגון לבנות מאגר קורות חיים על פי המשרות שונות במהירות רבה יחסית תוך דגש על חיסכון בעלויות תפעול וכוח אדם.

 

מה הם הדגשים לבניית מאגר קורות חיים באמצעות מערכת גיוס ומיון עובדים?

מאגר קורות חיים טוב הוא מאגר שמתאים לצרכים של הארגון הספציפי שלכם. יכולותיה של מערכת גיוס ומיון עובדים מסוימת תלויות לא מעט בהתאמה בין המערכת והארגון. בשביל למקסם את יכולות המאגר יש צורך להגדיר ראשית את הקריטריונים המבוקשים לארגון.

בניית מאגר קורות חיים באמצעות מערכת גיוס נעשית דרך צייד אוטומטי של קורות החיים הרלבנטיים מתוך הכמות הנשלחת. המערכת מבצעת חיפוש בתוך קורות החיים על פי הקריטריונים שהוגדרו לה וקולטת את המסמכים המתאימים.

מערכת גיוס ומיון עובדים היא כלי עזר חשוב לבניית מחלקת משאבי אנוש יעילה בארגון שלכם משום שהיא מאפשרת הקמת מאגר קורות חיים נוח לשימוש עבור כל אחד מהעובדים המעורבים בגיוס כוח אדם לארגון. המערכת כוללת מנגנון חיפוש יעיל שמאפשר להגיע למספר גדול יחסית של מועמדים פוטנציאליים למשרות המוצעות.

בהעדר מערכת גיוס ומיון, תצטרך מערכת משאבי האנוש להשקיע משאבים רבים באיתור קורות חיים מתאימים, תיוקם באופן מסודר לפי הדרישות ובנייה ידנית של מאגר קורות החיים, ומכאן חשיבותה הגדולה של מערכת גיוס איכותית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב