דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרטי תדמית- כיצד לבחור בעלי מקצוע? 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1712 פעמים ]

כאשר אתם ניגשים לבחון חברה שמפיקה סרטי תדמית, מהם השאלות שעליכם לשאול אותה כדי לבחון האם היא תוכל לספק לכם את הסרט הטוב ביותר:

א- מיהו הבמאי? מהו הניסיון של הבמאי שיביים עבורכם את הסרט, האם זהו במאי בעל ניסיון עבר, שביים סרטים באורך מלא או בוגר טרי של המכללה? קורות החיים של הבמאי הינם חשובים ביותר כיוון שהוא למעשה איש המקצוע המרכזי והאחראי הישיר להצלחת או כישלון הסרט.

ב- מיהו הצלם ובאילו אמצעים יצולמו סרטי תדמית: כדאי לשאול לגבי ניסיונו גם של הצלם, וכמו כן באיזו מצלמה יצולם הסרט, לשם כך עדיף גם לעשות מחקר קטן ולסקור מצלמות שונות בהם ניתן לצלם, ייתכן שיבטיחו לכם צילום מרהיב של הסרט אך בסופו של דבר רק תקבלו מצלמה שהיא חצי מקצועית ושהצילומים שלה בינוניים מאוד, אני ממליץ בחום להסתכל באתר מגזין איי וי ולקבל אינדיקציה ראשונית לגבי סוג המצלמה שבה יצולם הסרט שלכם.

ג- באיזה פורמט יצולמו סרטי תדמית? חברות הפקה רבות מבטיחות כי הסרט יצולם באיכות היי דפינישיין אך בסופו של יום אתם מקבלים את הסרט בסטאנדרט דפינישיין רגיל, אם הבטיחו לכם איכות גבוהה, שאלו כל הזמן וכמה שיותר שאלות: באיזה מצלמה אתם  מתכוונים לצלם, באיזה פורמט, האם אתם ערוכים לערוך את החומרים באיכות היי דפינישיין? מה תהיה איכות הסאונד שתספקו לנו? לעולם אל תסתפקו במשפטים חסרי המשמעות של “אל תדאג- אתה בידיים טובות”. משפטים אלו נועדו כדי לסבן את הלקוח ולהתחמק משאלות שעלולות להביך את חברת ההפקה.

ד- דרשו להגיע ליום האודישנים: במידה וישנם שחקנים בסרטי תדמית שלכם דרשו להגיע ליום האודישנים ולהשתתף בבחירת השחקנים.  אל תתנו לחברת ההפקה לבחור עבורכם את השחקנים, אולי אתם לא מתחברים אליהם? אל תשכחו שבסופו של דבר אתם משלמים עבור הסרט ומגיע לכם לקבל את ההחלטות.

ה-  כלל חשוב נוסף לבירור בהפקת סרטי תדמית הוא שבררו מיהם התאורנים ואנשי הצוות האחרים שמועסקים: האם הם מוכשרים מספיק, בררו על  מה שילמתם בהצעת המחיר ומה אתם מקבלים בדיוק, אם רשום בהצעת המחיר- צלם, תאורן, מקליט – בדקו שאכן כל אנשי הצוות הגיעו והם נמצאים. חבל שתשלמו על בעלי מקצוע שאינכם צריכים או שלא נמצאים ביום הצילומים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב