דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשימות טנטריות 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 3702 פעמים ]

שילוב בין שניים מהעולמות העוצמתיים ביותר בעולם התרפיה והמודעות- ריברינג וטנטרה

אנרגיית החיים שלנו היא אותה אנרגיה שנולדנו איתה, ובמהלך תקופות חיינו השונות, הלכה וקפאה בתוך גופינו, הפיזיים והנפשיים. כל התניות החברה שבה גדלנו (אסור לכעוס, אסור לצעוק, אסור לשמוח, אסור להתענג מינית, אסור להיות באמת מאושרים ושמחים) כל הטראומות שחווינו בחיינו, החל מתקופת העוברות (כל המתחים, לחצים, חרדות, פחדים, כעסים ושאר אנרגיות שאמנו חוותה, עברו ישירות לתאי גופנו הפעוט ללא שום הגנה) הלידה עצמה (שאצל רובנו נחוותה כטראומה עצומה מחמת חוסר מודעות של הורינו והממסד הרפואי) כל הסירובים שקיבלנו, כל ההעלבויות, הפגיעות, האהבה עם תנאים שקיבלנו, חוסר ההבנה של צרכינו, כל הדרכים המעוותות בהן למדנו שצריך להתנהג בשביל שיקבלו אותנו ויתנו לנו אהבה, כל אכזבות החיים, כל הנטישות, הבגידות, העוול ואי הצדק שחווינו בחיים, יצרו אצל רובנו מצב שבו רב חיינו עוברים עלינו בחיים דרך המיינד (מחשבות ורגשות שליליים באופן מודע או לא מודע).

שכחנו את אומנות ההוויה, היכולת לחיות בתוך הגוף שלנו, היכולת לחיות ברגע ההווה, היכולת ליצור את חיינו בצורה מטיבה ומאושרת, איבדנו את הקול האותנטי שלנו, ואנחנו מקשיבים למיינד המותנה שלנו, שחווה את זיכרונות, פגיעות ופחדי העבר.

בשביל להתחיל לרפא ולשחרר את עצמנו מבתי הכלא שבנינו לעצמנו אנחנו צריכים רצון ואנרגיית חיים. כח רצון ונחישות בלבד לא יכולים להספיק כדי לשחרר את הפגיעות שיושבות בגופינו הפיזיים והנפשיים (הגוף שלנו הוא כמו מחשב, הוא זוכר בזיכרון התאי את כל חוויות העבר, וטראומות חזקות אפילו נכנסות לתוך הDNA שלנו). על-מנת לעשות את השינוי הזה בחיינו, עלינו לגייס אומץ לב ואנרגיית חיים. האנרגיות העוצמתיות ביותר שיכולות לעזור לנו לפתוח ולשחרר את חסימותינו הינן למרבה השמחה הפשוטות והזמינות לנו ביותר- הנשימה שלנו והאנרגיה המינית שלנו. על-ידי תרגילים שונים בנשימות כמו ריברסינג, ביו-אנרגיה, נשימות כח, נשימות דרקון, ונשימות מכוונות, נוכל לשחרר את האזורים והמקומות בגופינו שאוצרים את התקיעויות שלנו, ולהתחיל לעבוד עם אנרגיית החיים שלנו.

באמצעות האנרגיה המינית שלנו, בשימוש נכון, אנו יכולים להניע את כל האנרגיות התקועות בגוף שלנו, לשחררן, לפתוח את הלב שלנו, ולהשתמש באנרגיה הזו להשראה ויצירתיות, וניתוב של חיינו למקום הראוי להם- שמחה, שלווה, חופש, אהבה, ופשטות שופעת.

בנשימות טנטריות, על-ידי שימוש בכלי הנשימה וכלי הטנטרה, וכלים נוספים מעולמות הביו-אנרגיה ותרפיית הילד הפנימי, כמו גם מעולמות ההילינג והקבלה, ניתן לפתוח את עצמנו ולגלות את עוצמתנו האמיתית, וכיצד ליישם כלים אלו בחיי היומיום שלנו. ניתן ללמד איך להשתמש באנרגיה המינית שלנו בתוך מעשה האהבה, ואיך אפשר להפוך את חיי הסקס שלנו, ממרדף קצר אחרי אורגזמות מקומיות (אברי המין) אל כלי עוצמתי של מעשה אהבה נשגב, מלא באינטימיות, בצמיחה ובהעלאת האנרגיה המינית שלנו במעלה הגוף, בשביל לפתוח את הלב שלנו, ואח"כ לפתוח את מרכזנו הרוחניים (גרון, עין שלישית וצ'אקרת הכתר) וכך ללמד את גופינו מחדש ללמוד להכיל את האנרגיה המינית שלנו, מלווה בנשימה, ולחוות עונג עילאי בכל הגוף, לאורך שעות, אם נרצה.

תהליך זה של מעשה האהבה הינו כלי מופלא למודעות, מדיטציה, וחווית האלוהות שבתוכנו.

 

לפרטים נוספים על הסדנאות של נירוואן עימנואל לב (טנטרה, הכשרת מטפלים, ריברסינג ועוד) ניתן לבקר באתר:

http://www.nirvanalev.com

 

 נירוואן עימנואל לב- חי טנטרה ומקדש את מעשה האהבה משנת 1997, ריברסר, תרפיסט, הילר, מנחה סדנאות טנטרה, שפע, נשימות, ריברסינג ותטא הילינג. מנחה מעגלי שירה מקודשת, ואבא לשני ילדים מופלאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב