דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות תקשורת אודיו וידאו מתקדמים בחדרי ישיבות חכמים 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2288 פעמים ]

ההתפתחות הטכנולוגית של שני העשורים האחרונים הטביעה את חותמה על עולם העסקים, וכן גם על העולם הפרטי של כל אחד מאיתנו. המושג 'כפר גלובלי' הוא כבר מזמן לא תחזית עתידנית יומרנית אלא מציאות שפועלת הלכה למעשה בכל ענפי המסחר ובמיוחד באלה שיש להם התנהלות מול ספקים, לקוחות, משקיעים וגורמים נוספים בזירה הבינלאומית. עולם העסקים של ימינו דורש מכל חברה בעלת שיעור קומה לא רק עמידה בסטנדרטים בינלאומיים של תקשורת אודיו/וידאו במרחב העסק ובמיוחד בחדר הישיבות (שבמידה רבה עומד בקו החזית כמייצג את העסק כלפי חוץ) – אלא גם לחפש כל הזמן את הטכנולוגיה המתקדמת החדשה שתעניק לו יתרון משמעותי על פני התחרות במרחב עסקי וטכנולוגי דינמי ומשתנה.

החשיבות של חדרי ישיבות חכמים לארגון
חדר ישיבות חכם צריך להיות מצויד בתשתיות מחשוב ותשתיות תקשורת מתקדמות שיאפשרו לו מגוון רחב של אפשרויות תקשורת אודיו/וידאו באיכות גבוהה. כל אלה חשובים להצגה והמחשה של ערכים שונים במהלך ישיבות פנימיות של הארגון ובמיוחד מול גורמי חוץ. הצגה ברורה, אסתטית ומדויקת, ויזואלית או קולית, של הנתונים או התוכניות העתידיות של החברה יכולה לשרת את החברה מבחינה שיווקית וגם מבחינת תיאום ציפיות מול גורם חיצוני. הסטנדרטים של פרזנטציה טובה עולים כל הזמן ואמצעי תקשורת אודיו/וידאו מתקדמים יכולים לתמוך באיכות הפרזנטציות שהארגון שלכם מעביר ולרושם שהן יוצרות מול לקוחות או משקיעים פוטנציאליים. במקרים רבים עתידה של חברה והשגשוג שלה תלויים בכמה דקות של פרזנטציית תקשורת אודיו/וידאו מנצחת.

תקשורת אודיו/וידאו מקבלת משנה חשיבות כשמדובר בשיחות וישיבות ועידה מול גורמים מחו"ל. בסטנדרטים האירופאים והאמריקאים, קשה לקבל חברה עם פעילות, או שאיפות לפעילות בינלאומית שלא יכולה לקיים ישיבת ועידה בתנאי תקשורת אודיו/וידאו אידיאליים, עם תשתיות מחשוב ותשתיות תקשורת איכותיים שיתמכו טכנולוגית בשיחה נעימה, עם סאונד ברור, בלי בעיות תזמון בין וידאו לאודיו וכדומה. במילים אחרות: אי אפשר להתנהל היום מול העולם עם אמצעי תקשורת אודיו/וידאו מיושנים.

אמצעים לתקשורת אודיו / וידאו בחדרי ישיבות
חדרי ישיבות חכמים יכולים לכלול שילוב של מגוון אמצעי תקשורת אודיו/וידאו מתקדמים. את האמצעים השונים ניתן לחלק למספר רכיבים עיקריים: מערכות אודיו ווידאו, בקרת תאורה, מערכת שליטה מרכזית ומערכת ועידה. מערכות תקשורת אודיו/וידאו כוללות רמקולים מפוזרים היקפית ומקרן וידאו המרושת לתשתיות המחשוב של החברה. בקרת התאורה כוללת מסך וידאו, צייני לייזר מובנים, אמצעי תצוגה והמחשה ומערכת אוטומטית המכווננת את התאורה בחדר על פי הצורך.

מערכת ישיבות הועידה משתמשת באמצעים אלה יחד עם תשתיות תקשורת על מנת לקיים שיחות טרנס אטלנטיות ואחרות באופן המיטבי והיעיל ביותר. מערכת שליטה ובקרה מרכזית מנצחת על כל המערכות המרכיבות את חדר  הישיבות החכם ומאפשרת למי שמנהל את הישיבה לנצח על המלאכה בהצלחה וללא תקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב