דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפים לחנויות מזון - מדפים איכותיים לרכישה 

מאת    [ 28/03/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 3233 פעמים ]

במידה ואתם מעוניינים לפתוח חנות מזון ולא יודעים אילו סוגי מדפים יש, מומלץ קודם כל שתבררו אילו מדפים ניתן למצוא כיום במחירים הגונים, אילו מדפים נחשבים כחזקים ואילו מסוגי המדפים פשוט לא כדאי לרכוש.

מדפים לחנויות בכלל ומדפים לחנויות מזון בפרט קיימים במבחר רב של סוגי חומרים כמו למשל: מדפים מעץ, מדפים מגבס, מדפים ממתכת ומדפים מפלסטיק. המדפים מגיעים לרוב ברחבים ואורכים שונים, הכול בהתאם לגודל החנות, כמות הציוד וכמובן לפי בקשת הלקוח.

מדפים לכל סוגי החנויות

כשרוכשים מדפים כמו מדפים לאחסון לחנות, קודם כל יש לרכוש מדפים שמסוגלים לסחוב עליהם משקל רב ומדפים שמעניקים פתרונות אחסון. כאמור, מדפים לחנויות קיימים במגוון רחב של צבעים וסגנונות. עיצוב המדף נעשה בהתאם לבקשת הלקוח ובהתאם לסוג החנות.

לדוגמא, בחנות בגדים תמצאו מדפים ארוכים עליהם ניתן להניח חולצות, מכנסים וכדומה ואילו בחנויות כמו חנויות מזון ניתן למצוא מדפים מסוג מדפי גונדולה, מדפי סופרמרקט מגודרים, מדפים מסתובבים אשר מתאימים כמדפים לתצוגת המוצרים בסופרמרקטים, מדפי פלסטיק שמתאימים כמדפים לחדרי קירור והקפאה במרכולים ועוד נוספים.

גדלים ומחירי המדפים

כאמור, מדפים לחנויות באים גם לפי גודלה של החנות, כלומר, לפי רכישה של מדפים לחנות יש לבצע התאמה של המדף למקום בו אתם מעוניינים להציב אותו. לחנות קטנה ניתן יהיה לרכוש סוגים רבים ומגוונים של מדפים לעומת חנות גדולה בה קניית רכישת מדפים הינה מצומצמת ויש לבחור מדפים אלו בעיקר בתור פיתרון אחסון מודולארי ועל פי כמות המצרכים שיש בחנות עצמה.

מחיר מדפים לאחסון משתנה לפי גודל המדף ולפי החומר ממנו עשוי המדף. המדפים הזולים ביותר בשוק כיום הם מדפי המתכת המודולריים שצורתם נחשבת יחסית כפשוטה והם זולים משום שאין עלויות לא בהרכבה ולא בפירוק המדפים. 

רגע לפני שאתם רוכשים לעצמכם מדפים לחנות המזון שפתחתם, עצרו רגע. מומלץ קודם כל להיכנס לאינטרנט ולברר בחנויות למדפים מחירים נוספים על מנת להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר שישנו. כמו כן, לעיתים כדאי לבחור במדף מעט יקר יותר בכדי שמדף זה יחזיק לאורך זמן מאשר מדף זול אותו תצטרכו להחליף במהירות וזה כאמור יעלה לכם בסופו של דבר יותר כסף.


פורטל מדפים MDF.co.il הינו אתר מידע בכל תחומי פתרונות אחסון מודולריים וסוגי מדפים לעסקים ולבית. מדפים מודולריים ומגוון אפשרויות אחסון לחנויות, מחסנים כגון ארונות מתכת, כונניות, תאי אחסון, לוקרים ועוד. MDF לכל מי שמחפש אחסון באמצעות מדפים לכל מטרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב