דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת מזיקים - ממזערת נזקים 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2135 פעמים ]

אנו חיים בעידן של "עשה זאת בעצמך". השוק מציע לנו אינספור מוצרים ותכשירים, המאפשרים לנו לבצע עבודות בבית בעצמנו, במקום לקרוא לאיש מקצוע. החל מנוזל ביתי לפתיחת סתימות, שמאפשר לנו לחסוך את הקריאה לאינסטלטור, וכלה בערכת כלי עבודה ידניים המאפשרת לנו לבצע תיקונים קלים בביתנו במקום לקרוא לנגר או לחשמלאי.

גם נושא הדברת מזיקים הפך במהרה לעוד טריטוריה שמאפשרת לנו לוותר על שירותם של אנשי מקצוע מיומנים. השוק מציע לנו כיום אינספור תכשירים ומוצרים, המאפשרים לנו לבצע הדברת מזיקים בביתנו בכוחות עצמנו ומבלי לקרוא לחברת הדברה מקצועית: תרסיסים לקטילת חרקים ותיקנים, מלכודות שונות ללכידת עכברים, מתקנים מיוחדים לדחיית יתושים ועוד. אין ספק שמרבית האמצעים הללו אכן יעילים ומשיגים את מטרתם, כשמדובר בבעיה נקודתית של תיקנים ספורים או עכבר בודד בבית. אולם כשמדובר בבעיית מזיקים גדולה וחמורה יותר, אין מנוס אלא לפנות לחברת הדברה מקצועית.

הדברת מזיקים מקצועית – הידע והניסיון עושים את ההבדל

היתרון המובהק של חברה מקצועית להדברת מזיקים על פני הדברה עצמאית שלנו טמון בידע ובניסיון שלה. כדי לעסוק בהדברת מזיקים באופן מקצועי וכדי לקבל רישיון הדברה יש לעבור קורס הדברה במרכז ההדרכה לבריאות הציבור של משרד הבריאות. במסגרת ההכשרה המקצועית לומדים באופן תיאורטי ומעשי על סוגי המזיקים השונים, אילו חומרים ושיטות הדברה יעילים עבור כל מזיק, המינונים המותרים עבור חומרי הדברה, אמצעי מיגון אישיים בזמן ההדברה ולאחריה ועוד. כל אלו מאפשרים לחברה מקצועית להדברת מזיקים לבצע את עבודתה ביעילות רבה יותר ותוך שמירה על בריאותנו.

זאת והעוד, הניסיון המקצועי שצוברת חברה מקצועית להדברת מזיקים מאפשר לה לאבחן במהירות כל בעיית מזיקים ולטפל בה באמצעות הפתרון היעיל ביותר. הדברת חולדות למשל מצריכה ידע וניסיון בטיפול בחולדות. למי שאינו איש מקצוע, ואין לו ניסיון בהדברת מזיקים, אין כל יכולת להתאים בדיוק את חומרי ההדברה למזיקים. מי שאינו מנוסה בהדברת מזיקים, לא רק שלא יצליח תמיד לפתור את בעיית המזיקים מן השורש. לעיתים הוא אף יכול לסכן את בריאותו ואת בריאות משפחתו.

לכן, כאשר מדובר בבעיית מזיקים חמורה ומתמשכת, יש לקרוא בהקדם לחברה מקצועית להדברת מזיקים. רק חברה מורשית, מקצועית ומנוסה בהדברת מזיקים תוכל לפתור את בעיית המזיקים שלכם מן השורש, במהירות וביעילות, ותוך כך לא תסכן את בריאותכם ובריאות משפחתכם.

הדברת מזיקים מקצועית – לזכור ולא לשכוח

לפני שמזמינים שירותי הדברה חשוב מאוד לוודא שלחברה אכן יש רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. לא מדובר בהמלצה. על פי תקנות רישוי עסקים (הדברת מזיקים) התשל"ה – 1975, כל מי שעוסק בהדברת מזיקים חייב לקבל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. רישיון זה מבטיח לכם שהחברה עושה שימוש אך ורק בחומרי הדברה שאושרו על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, ומקפידה שלא לחרוג מהמינונים המותרים של חומרי הדברה בכל הדברת מזיקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב