דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כדורגל באנגליה 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 3350 פעמים ]

כדורגל הוא ענף הספורט הפופולרי באנגליה שנחשבת למדינה בה נולד המשחק. בערים השונות באנגליה ישנם מאות מועדונים וקבוצות כדורגל בכל הגילאים. ההתייחסות לספורט הכדורגל היא בצורה מקצוענית ביותר והחל מגיל צעיר מלמדים את הילדים להתייחס אל הכדורגל כאל מקצוע לכל דבר. בקבוצות בוגרים בא הדבר לידי ביטוי בצורה הברורה ביותר, עת מגיעים השחקנים מידי יום אל מועדוני הקבוצות משעות הבוקר ועד שעות אחרי הצהריים.

גם אוהדי הקבוצות השונות תופסים את המשחק בצורה מקצוענית למדי. לכל קבוצה מועדוני מעריצים ואתרי אינטרנט בהם הם משתפים חוויות ודעות. בזמן המשחק הקהל מתרכז בעידוד קבוצתו ולא בקללות של הקבוצה היריבה ואוהדיה.

הכדורגל באנגליה (כמו במדינות ובערים אירופאיות רבות אחרות כמו למשל בספרד, איטליה, הולנד, גרמניה...) הוא לא רק משחק ספורט אלא אירוע תרבות ובילוי מקובל. ליגת הכדורגל האנגלית, הפרמייר ליג, היא אחת החזקות והמעניינות באירופה והיא ללא ספק ליגה שמספקת הנאה רבה לאוהדי הקבוצות השונות.

בליגה משחקות קבוצות מפורסמות רבות כמו ארסנל, צ'לסי, טוטנהאם , ווסטהאם ועוד אחרות. בכל הקבוצות משחקים שחקנים מקומיים ובינלאומיים ברמות הגבוהות ביותר וההנאה כאמור מובטחת.

למרות שרבים טוענים שהרמה בליגה האנגלית אינה גבוהה כמו זו בליגה הספרדית או האיטלקית, ושסגנון המשחק משעמם לפעמים, עדיין, לחובבי הכדורגל שמבקרים בלונדון, ליברפול או מנצ'סטר, בהחלט מומלץ ללכת ולראות משחק כלשהו באחד מהאצטדיונים המפורסמים, כבילוי באחד הערבים.

האצטדיונים בעיר (סטמפורד בריד'ג, האמירויות, וומבלי) מכילים עשרות אלפי מושבים שהכרטיסים אליהם נמכרים ברובם המוחלט ככרטיסי מנויי עוד בטרם החלה העונה. באצטדיונים אלו מתקיימים מידי פעם גם מופעי רוק ענקיים.

מחירי הכרטיסים לא הכי זולים אבל החוויה לבטח תיזכר הרבה שנים. החגיגה מתחילה כבר לפני המשחק בפאבים השונים וממשיכה בהם גם אחרי המשחק. בעיקר אחרי ניצחונות – החגיגה גדולה.

כבר הרבה שנים שחברות מציאות דילים וחבילות שכוללות טיסה + שהייה באחד המלונות בלונדון שבקרבת האצטדיונים + כרטיס למשחק במחירים די משתלמים. שווה לנסות פעם, גם אם אתם לא ממש חובבי כדורגל. אפשר גם שלא לרכוש חבילה אלא רק כרטיסים למשחק, בקופות או דרך האינטרנט.

ולסיום, מי שחושב השנה לטוס לגמר ליגת האלופות שיתקיים בחודש מאי באצטדיון וומבלי שבלונדון יוכל למצוא לא מעט מלונות מומלצים ליד וומבלי שהינם אידיאלים לחובבי כדורגל שמגיעים לעיר בכדי לצפות במשחקים. כדאי מאד להקדים ולהזמין מקומות מראש.

המדריך למטייל בעולם - פורטל תיירות המרכז מידע רב, טיפים והמלצות למבקרים במגוון יעדים פופולאריים ברחבי העולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב