דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקלאות אורגנית - למי זה מתאים 

מאת    [ 06/03/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3199 פעמים ]

חקלאות אורגאנית מזכירה את החקלאות של פעם בימי הביניים בלי כל הכימיקלים האלו שמזהמים יבול טוב , ממש חקלאות עם הידיים ללא מכונה לרוב מזכירה התקרבות לפרי חקלאות כזאת שנותנת לכל עגבנייה שם ונשמה משל עצמה, לאחרונה יותר ויותר מקומות חוזרים לחקלאות אורגנית מה לעשות המודעות גוברת כרגיל הטכנולוגיה הרסה עוד משהו וגילו כי חקלאות אורגנית היא פשוט איכותית יותר, ולא רק זה הרי כל מוצר שיכתבו עליו "אורגני" יכפיל את מחירו כן שאנשי היום יום לא מבינים כלום ואפשר לקנות אותם במילים גבוהות על אף פשטותן. אורגני נעשה טרנד זה פשוט יפה יותר נקי יותר זך יותר כמו תינוק שכרגע נולד ועדיין לא הושחת מהסביבה העוינת שמחכה לו בחוץ. חקלאות אורגנית היא רק עוד חלק קטן מהעולם האורגני היום יותר ויותר מסעדות אורגניות נפתחות שמבטיחות אוכל טבעי ובריא מה שגורף בעיקר קהל רוחני שמתחבר לאדמה ולטבע ששמח לאכול כל דבר אורגני שיזין את גופו בכל המינרלים שהוא צריך כדי להתקיים ולחיות שנים ארוכות של שפע ואהבה. אם יש לך עוד תהיות לגבי טיב החקלאות האורגאנית, בהמשך המאמר תמצאו מגוון שאלות ותשובות, טיפים שיעזרו לך להבין את הקשר בין חקלאות אורגאנית לחיים טובים.

 

מה שמזכיר לי שיש קבוצה של טבעונים שמטיילים להם בצפון וניזונים מהטבע בלבד אך ורק מדברים אורגנים , צמחים , עשבים כמובן שלא בשר ושום דבר כגון חלב או ביצים שיוצא מן החיות המסכנות האנשים האלו פשוט חיים על עלים, האם זה נכון?? הרי האדם חייב בשר כדי להתקיים אני חייבים להזין את הגוף שלנו במינרלים להם הוא זקוק אחרת נקרוס ונמות . הטבעונים טוענים שהאדם לא צריך את זה אבל רבים אחרים טוענים כי עוד בימי הפרא האדם היה טורף ואפילו טורף על הוא היה זריז וחכם מה שהפך אותו לצייד יעיל כל כך. מישהו פעם אמר לי שהאדם יכול לרוץ שעות בלי להתעייף! היום אני בקושי מצליח לעשות שני סיבובים פה בבלוק בלי שייתפס לי הצד האבולוציה הרגה אותנו או שמה אנחנו אותה?

 

איך הגעתי מנושא כמו חקלאות אורגנית למאבק בין טבעונים לאותם אוהבי שווארמה מסתובבת בלאפה עם כל הטחינה נוזלת ואיזה פחית קולה בצד בשביל הטעם? קל לגלוש מנושא לנושא כאן באה ההתרגשות של הכתיבה, היא מתפרצת ואי אפשר להשתלט עלייה אפשר לשבת שעות ולכתוב רק לא על הנושא לעליו רצית כי אז זה כבר לא כיף אני מרגיש שחייבו אותי לעשות משהו וזה מוריד לי את כל החשק לכתוב אבל הגלישה הזאת החוצה למקומות אחרים מצילה אותי ומאפשרת לי לשבת ולכתוב עד שהעיניים אומרות די.

 

עד כאן להיום לא נראה לי שאני יכול להמשיך גם בתשע מתחילה משמרת עד השעות הקטנות של הלילה או שמה המוקדמות של הבוקר. מעייף. אני כותב מידי פעם באתר סקרנל, אז אם אתם מעוניינים לקרוא עוד קצת מהגיגי נפשי, פשוט כנסו לקישור הנ"ל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב