דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשה ואל תעשה באתר הכרויות 

מאת    [ 17/02/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2938 פעמים ]

עולם האינטרנט השתלט אפוא על תחומי העניין והחיים שלנו, ונתן את חותמו בכל הבא ליד. תופעה שכבר אינה חדשה במיוחד, אך חיה ובועטת ברשת, היא תופעת הכרויות ומציאת זיווגים באתרי הכרויות באינטרנט. למי שטרם דרכה רגלו באתר הכרויות מעין זה, ולמי שכבר איבד תקווה לגבי מציאת אהבה באמצעות דרך זו, מוקדש המדריך הבא: "עשה ואל תעשה באתר הכרויות  למשתמש המתחיל, או המתייאש".

ראשית, טרם ההרשמה כדי שתתרשם מהאתר, רצוי מאוד לקרוא כרטיסים ופרופילים של נשים וגברים אחרים, המנויים באתר, גם בכדי לדעת האם הקהל באתר מתאים לקריטריונים שאתה מחפש ואליהם אתה שייך, כך למשל, אין טעם להירשם לאתר שכל יעדו  הוא הכרויות לדתיים , במידה והינך חילוני גמור, ומחפש קשר עם בחורה שהשקפת עולמה זהה לשלך. מבדיקה קצרה תוכל להבחין ודאי כי נכון להיום, קיים אתר הכרויות לכל זרם, צבע, מגזר, והעדפה מינית, ולכן סביר להניח כי תוכל למצוא בקלות את האתר המתאים עבורך, כגון אתר הכרויות להומוסקסואל-ים, הכרויות לנשים בלבד, הכרויות לגיל העמידה, הכרויות לאקדמאים ואפילו הכרויות לעולים חדשים או  אתר המיועד ליהודים ברחבי העולם. כאמור, מומלץ להביט בפרופילים של משתמשים אחרים, גם כדי ללמוד מי הם מתחריך הפוטנציאלים, ומה מצופה ממך לרשום, על מנת להרשים ולקבל פניות או התייחסויות כמתבקש. אם החלטת שזה האתר הראוי ביותר לפתיחת הכרטיס שלך השתדל להשקיע בכתיבת הכרטיס, כך שישקף עד כמה שניתן את האדם שעומד מאחורי הפרופיל. כמו כל כלל בשיווק, כדאי ורצוי לכתוב את האמת, אבל לא לחשוף פרטיים פולשניים מדי, שעשויים להבריח כבר בקריאה ראשונה את הקוראת. חשוב להעלות תמונה, ברורה ועדכנית, הכוללת גוף, או חיוך מזמין, ואולי אפילו שניהם יחד. גם אם אתה מתאמן חטוב ושרירי, חסוך מהמנויים האחרים את גופך הראוותני, והצטלם בלבוש מלא. תמונות בעירום חלקי או פרופיל ללא תמונה בכלל, יוצר רושם לא רציני ועשוי לגרום להרבה עגמת נפש במפגש ראשוני.

הכלל החשוב ביותר והאחרון שברצוני לציין הוא הקפדה על גישה חיובית. אהבה לא מתדפקת על דלתינו בכל יום, ולכן צריך להיות מזמינים ואופטימיים כדי שהיא תכנס אל חיינו, היו כנים ועניינים, הקדישו מזמנכם לכל פניה שמוצאת חן בעיניכם, גלו סבלנות- והדרך למציאת בן או בת זוג באמצעות האתר כבר מובטחת לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב