דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לאפריקה לשמורת כלבי הים בנמיביה 

מאת    [ 17/02/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2456 פעמים ]

טיול לאפריקה הוא חלומם של רבים - שמורות הטבע ובעלי החיים, השבטים המיוחדים, המדבר המרהיב ועוד, כל אלו הפכו את אפריקה ליעד מסוג אחר. היבשת השחורה היא היבשת השנייה בגודלה אחרי אסיה. ההתמודדות של אפריקה עם אוכלוסיות מגוונות, תרבות אחרת, שפל כלכלי ועוד הופכת אותה לאחד המקומות המורכבים על פני הגלובוס.

רפובליקת נמיביה באפריקה שוכנת על חוף האוקיינוס האטלנטי בדרום מערב אפריקה. היא גובלת בדרום אפריקה בדרום, בוטסואנה במערב וזמביה ואנגולה בצפון. נמיביה היא יעד חדש יחסית עבור טיול לאפריקה משום שהיא זכתה לעצמאות מדרום אפריקה רק ב-1990. בנמיביה אומנם מדוברות שפות רבות אך השפה הרשמית בה היא אנגלית, מה שהופך אותה ליעד נוח כשמדובר בטיולים באפריקה. השילוב בין שבטים ייחודיים, טבע מדברי ובעלי חיים מושך רבים לנמיביה במהלך טיול באפריקה.

שמה נגזר מהמדבר ולכן יוצאים לנמיביה גם טיולי מדבר רבים חלקם גם ברכבי 4 X 4. אולם אחת האטרקציות הגדולות ביותר שכדאי לכלול במהלך טיול מאורגן לנמיביה היא שמורת כלבי הים במדינה.

למי כדאי להגיע לשמורה במהלך טיול לאפריקה?
טיולים לאפריקה מתקשרים לנו אסוציאטיבית עם בעלי חיים. כלב ים הוא יונק טורף שניזון מדגים. ישנם סוגים שונים של כלבי ים והם חיים באזורי חוף שונים בעולם - אלסקה, צפון קנדה ונמיביה. אם אתם אוהבים בעלי חיים אקזוטיים ויודעים שטיול לאלסקה יקר ומסובך מבחינה לוגיסטית, טיול מאורגן לנמיביה שכולל ביקור בשמורת כלבי הים הוא הזדמנות מצוינת לחזות באוכלוסיית בעלי החיים הזו בצורה פשוטה יותר.
 
טיול אפריקאי לשמורת כלבי הים - ההזדמנות האחרונה?
קשה לומר לכמה זמן תהיה לנו הזדמנות ליהנות מאוכלוסיית בעלי החיים המדהימים הללו אשר חיים באפריקה. בשנים האחרונות, בדומה לצפון קנדה מתנהל גם בנמיביה ציד אכזרי של כלבי ים על גוריהם הרכים. פרוות ואברי בעלי החיים הללו הם מצרכים יקרים והממשלה הנמיבית אף טוענת שכלבי הים מאיימים על הדגה. בשמורת קייפ קרוס בנמיביה על חוף הים האטלנטי חיים עשרות אלפי כלבי ים והיא הפורייה והגדולה ביותר בעולם. באירופה מאיימים בחרם על מוצרים שעשויים מפרוות כלב ים כדי להוריד את רווחיותו של הציד.


קונפליקט זה בין המערב ואפריקה, הצייד והרצון להתעשר ממנו הוא אינו היחיד מבין אלו שניתן לראות כחלק מעריכת טיול לאפריקה ובדומה לרבים הוא טרם הוכרע. לא כדאי לפספס את אחת ההזדמנויות המעניינות ביותר שניתנו לכם לצפות בבעלי חיים נדירים בסביבת החיים הטבעית שלהם ולא בכלובים בגן החיות.


טיולים לאפריקה אינם טיולים שבשגרה אך הייחודיות של היבשת הופכת אותה ליעד אטרקטיבי לרבים. שמורת כלבי הים היא יעד חובה עבור אוהבים בעלי חיים שמתכננים טיולים לאפריקה. האתגרים הרבים בשימור אוכלוסיה זו הופכות אותה ליעד חובה בתוך טיול מאורגן עוד היום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב