דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא השגתם גן אירועים? 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 2089 פעמים ]

 

עומדים להינשא? איפה עדיף לעשות זאת? כדאי מאוד להבין קצת יותר על כל הסודות החשובים באמת לגבי שמחות וחתונות... אז בואו לעשות היכרות עם תחום השמחות: אולמות אירועים, עיצוב ארועים וסידורי פרחים!

מצאתם כבר אולם לחתונה?

החלק החשוב ביותר שיש לשקול, הוא כמובן גן הארועים בו יתקיים האירוע. זה יכול להיות גן אירועים, ויכול להיות באוויר הפתוח. רק בתום בחירת המקום בו תחגגו את הארוע, אפשר לחשוב ברצינות על מועד הארוע, סגנון הארוע ואפילו לבחור את כל הפרטים הזעירים שיסייעו להפוך את ערב אירוע לחוויה חלומית. רוצים כבר להתחיל לתכנן?

לפי מה להחליט על מקום לחתונה? לא השגתם גן אירועים?

אינספור זוגות מתחבטים בינם לבין עצמם הרבה טרם מבצעים החלטה, ויש לכך הצדקה. מקומות שונים האחד מן השני בכל מיני היבטים; תכולת האורחים המקסימאלית, הסאונד, צורת ההגשה ולבסוף המיקום בארץ. חייבים לדעת מבעוד מועד מה אתם שואפים להרים, זה יקל מאוד עליכם בחיפוש של אולם האירועים המושלם…

אם אתם מגיעים לגן אירועים על מנת לראות במו עיניכם, צריך לשים לב לפרטים הבאים: האם השטח נראה מספיק הגייני ונקי? המקום בכלל יתאים לכל המוזמנים? כמה נותני שירות יעבדו בליל החתונה? איש אינו רוצה אולם מטונף או שירות גרוע... בשביל למנוע תקלות במהלך ליל החתונה, שימו לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום שלכם תערכו רק פעם אחת בחיים (זו לפחות השאיפה...), לכן פה אין מקום לטעויות. אז כיצד מארגנים את זה בלי טעויות? הכי כדאי לא להסכים להתפשר על שום פרט! רוצה לומר, בהנחה ותמיד רציתם אולם אירועים מנקר עיניים, אז אתם זכאים להגשים את החלום…

מה עושים לאחר מכן?

אם כבר יש לכם אולם חתונות - עליכם להתחיל לשקול את כל הדברים האחרים. לדוגמא, עיצוב אירועים... אם עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, מדובר על אמנות אמיתית. עם כמה אנשים מומחים המתמחים בעיצוב ויופי, אפשר בקלות לגרום לכך שהארוע הזה יהיה יפהפה ומקורי. על ידי שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, ניתן בלי בעיה לשדרג בדקה את סביבת החתונה. האורחים שיגיעו למסיבה יחושו ממש עם כניסתם שמדובר על ארוע לא מהעולם הזה ויהנו כמו שלא יצא להם מעולם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שסיימתם לארגן את העיצוב, אפשר לדאוג לפרטים נוספים…

לאנשים רבים הייתה הזדמנות בעבר לרקוד באיזושהי חתונה. האירועים האלה הם בדרך כלל אותו הדבר בדיוק - בורקסים שמנוניים, שמפניה וגימיקים חרושים. כדי לארגן אירוע מזן אחר, צריך בקצת השקעה של כסף ואפילו מקוריות. באופן זה, יזכרו את האירוע שארגנתם גם שבועות אחרי... מצאתם כבר אולם אירועים?

והכי חשוב זה המזון...

עבור מרבית האנשים הדבר החשוב ביותר זה האוכל בחתונה. בחירת שירות הקייטרינג היא בעלת השפעה על החוויה מאותו אירוע, בדיוק בגלל זה לא כדאי לזלזל בבחירה זו. רצוי להשתדל לבחור אך ורק באוכל באמת איכותי ומנות מספקות. אף אדם לא אוהב לאכול אוכל זול ומקולקל או, למשל, כזה שבא בצלוחיות זערוריות. תמיד מומלץ לבזבז כמה שקלים נוספים כדי לדעת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה טעים ואיכותי!

לא בטוחים לגבי גן אירועים במרכז? דיג'י השגתם?

רק אחרי שהלעטתם את המוזמנים, מומלץ גם לבדר אותם, ויש המון שיטות למטרה הזאת. אז במה מתחילים? לא באמת ניתן לשקול מסיבה מוצלחת ואפילו לא להזכיר מוסיקה. מעוניינים להביא איזשהו דיגיי מומחה? איתו תוכלו להקפיץ את האורחים שלכם לאורך כל החגיגה... לכם נותר רק להיסגר על סגנון מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת השאר יבצעו בשבילכם.

אם קראתם עד הסוף, תכנון וארגון חתונה מוצלחת אף פעם לא היה פשוט יותר... 

לעצות ואינפורמציה נוספת -  בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב