דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה אתם גרים? 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 1966 פעמים ]

 

אתם צריכים להינשא! מתי כדאי לעשות זאת? תתחילו להבין לעומק את כל הדברים החשובים בנושא אירועים טובים... את מוזמנת להתרשם מהעולם הענק של הארועים: לוקיישן, הפקת ארועים וסידורי פרחים!

הזמנתם כבר אולם לחגוג בו?

הדבר הראשון בכל ארוע, הוא לא אחר מאשר גן האירועים בו יתקיים הארוע. יש סיכוי שזה יהיה גן ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בפרדס. רק לאחר קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן לקבוע את תאריך החתונה, סגנון החתונה ולבסוף לבחור את כל אותם הפרטים הקטנים שיעשו את האירוע הענק לחוויה. לא הגיע הזמן להפוך חלום למציאות?

אז כיצד עושים בחירה של מקום רומנטי לחתונה? מחפשים בדחיפות גני אירועים?

רוב הזוגות שמתחתנים עשויים להתלבט חודשים ארוכים עד שהם מצליחים להכריע, ואפשר להבין אותם. מקומות נבדלים בכל מיני דברים; כמות המוזמנים, עיצוב המקום, צורת ההגשה והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי. אתם צריכים לדעת מראש מה אתם חולמים להרים, זה יקל עליכם במציאת האולם הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לגני אירועים בשביל להתרשם, מומלץ לשים לב לפרטים אלה: האם הגן נראה מספיק הגייני ונקי? הגודל גדול דיו לכל המוזמנים? כמה בערך מגישים יעבדו באירוע? איש לא אוהב אוכל ממוחזר או שירות רע... במטרה למנוע תקלות של הרגע האחרון, צריך לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הרציניות!

בחרו נכונה!

חתונה תעברו ככל הנראה רק פעם בחיים (נקווה...), בדיוק בגלל זה כאן אין ממש מקום לטעויות. אז איך מארגנים את זה בלי בעיה? הכי כדאי אף פעם לא להתפשר על שום דבר! זאת אומרת, בהנחה ודמיינתם אירוע קסום, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים לאחר מכן?

אם סוף סוף יש ברשותכם מקום להתחתן בו - עליכם להתייחס אל כל הפרטים האחרים. לדוגמה עיצוב אירועים... אם עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אמנות אמיתית. עם מומחים המנוסים בעבודות עיצוב ואסתטיקה, אפשר בלי בעיה להביא לכך שיום החתונה שלכם יהיה הכי ראוותני ויחודי. בעזרת שימוש בסידורי פרחים טריים, לדוגמא, ניתן לשדרג את את הרקע של האירוע. האורחים שלכם שיגיעו לחתונה ירגישו מהרגע הראשון שיש כאן איזשהו אירוע מקורי לגמרי ויבלו באופן שכנראה עוד לא יצא להם אף פעם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שסיימתם לעצב, אפשר באמת לדאוג לדברים אחרים…

למרביתנו יצא בטח אי פעם להגיע לאירוע כלשהו. הארועים האלה נראים אותו הדבר - בורקסים זולים, שתייה זולה ואפקטים זולים. בכדי ליצור ארוע מזן אחר, קיים צורך בטיפת ארגון וחדשנות. בצורה כזו ימשיכו לדבר על האירוע שהרמתם גם שבועות אחרי... עדיין בחיפושים אחר אולמות אירועים?

מה לגבי מזון?

בעבור מרבית האורחים החלק החשוב היחיד הוא הקייטרינג. ההחלטה על הקיטרינג יש לה השפעה על השמחה מאותו ארוע, לפיכך בכלל לא כדאי להתפשר או לזלזל בבחירה זו. כדאי להשתדל לבחור אוכל באמת איכותי ומבחר מנות בגודל סביר. אף אחד לא מעוניין לאכול אוכל מקולקל או, למשל, אחד שמגיע בצלחות זעירות. באמת שכדאי להשקיע קצת יותר כסף כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה ממש טוב ומשביע!

רוצים לדעת יותר על גני אירועים במרכז? תקליטנים עדיין לא הצלחתם למצוא?

רק אחרי שהאבסתם את כל המוזמנים, רצוי לספק להם בידור, ולא חסרות דרכים להשגת מטרה זו. ראשית כל, אי אפשר באמת לדון בחתונה מוצלחת מבלי בכלל להזכיר דיג'יי. לא מתחשק לכם לבחור דיג'יי מקצועי? איתו יש אפשרות לשמח ולהרקיד את כל האורחים לאורך האירוע... המשימה היחידה שנותרה לכם היא להיסגר על סגנון מוסיקה אהוב, ואת שאר העבודה יעשו במיוחד בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, תכנון ארוע מוצלח מעולם לא היה פשוט יותר...

לעצות ואינפורמציה חשובה - בקרו באתר http://www.g-irusim.co.il/. יאללה לעבודה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב