דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש סקי באירופה 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 1530 פעמים ]

מעוניינים בנופש סקי באירופה? רוצים לדעת היכן כדאי לגלוש? מהו הציוד הנדרש? האםתוכלו לקבל שיעורי סקי באתר? לפניכם מדריך לגולש המתחיל שעד כה גלש רק בחרמון.

 

מהם החודשים המתאימים לחופשת הסקי?

עונת הסקי נמשכת החל בחודש דצמבר עד לסוף מרץ.

 מהו הציוד אותו צריך לשכור או לרכוש לסקי?

הציוד הדרוש  כולל סרבל סקי או מעיל ומכנסיים מיוחדים לסקי, גרביים חמים , כפפות, משקפי סקי וכובע. הלבוש לגלישה עשוי מחומרים שאינם חדירים למים ולטמפרטורה נמוכה. הבגדים עשויים מחומר נושם המונע ההזעה בעת ביצוע הספורט.מומלץ לשכור את הלבוש באתר הסקי עצמו, בידיעה שהם איכותיים ומותאמים לסקי. בנוסף לביגוד המיוחד יש להצטייד בנעלי סקי, מחליקיים ומקלות סקי,  אותן ניתן לשכור באתר. כדאי למרוח קרם שיזוף על הפנים ושפתון לחות ומשקפי שמש, כי בשלג יש קרינה חזקה של השמש והיובש. אם לא נמרחים יכולים לסבול כוויות קור או להישרף בפנים.

 

האם יש הדרכות סקי לגולש המתחיל?

בכל האתרים באירופה מועברות הדרכות המותאמות לרמת הגלישה.

 

מהם האתרים המומלצים לחופשת סקי?

המקומות הנפוצים ביותר לחופשת סקי באירופה בקרב הישראלים הם מדינות במערב ובמזרח אירופה.  שוויץ, איטליה, צרפת,  אוסטריה, צ'כיה, רומניה ועוד.

שוויץ - בה  יש את אתרי הסקי היפים באירופה והם ברמה גבוהה ביותר. בשוויץ יש היצע של אתרים יקרים ולצידם אתרים עממיים יותר. אפשר לגלוש בלב כפרים פסטורליים המעניקים לגולשים שלווה והנאה. האתרים נמצאים באזורים שונים בכל רחבי שוויץ.

צרפת -  בה יש מספר רב של אתרי סקי והיצע גדול של שירותי סקי כולל מענה לצרכים של הגולשים. מי שיש לו תקציב גבוהה ייהנה לצאת לחופשת סקי יוקרתית במקומות נחשבים. גולשים שמעוניינים בחופשה זולה יותר יבחרו   באתרים צנועים וזולים יותר. בצרפת אתרי הסקי הם בגובה רב, חדישים ומודרניים. אזורי הסקי בצרפת כוללים את האלפים, הפירנאים ואזור שלוש העמקים.

אוסטריה  -במדינה זו יש גם הווי סביב לגלישה בערבים כמו פאבים ומסיבות. ההווי הזה נקרא אפרה סקי ובאוסטריה הווי זה קיים בגדול. אחר הצהריים הסקי מסתיים והגולשים פוצחים בבילויים וחוגגים  בעיירות הסקי השלוות באוסטריה אפשר לגלוש בזלצבורג, אינסבורק , באזור טירול ועוד. הנופים הקסומים והמושלגים מעצימים את ההנאה מהסקי.

איטליה - במדינה זו   יש אפשרויות בילוי רבות נוספות כמו מסעדות ובתי קפה שוקקים, נופים מדהימים, אגמים, בניינים עתיקים וכו'. באיטליה קיים היצע של אתרי סקי המתאימים למתחילים ומתקדמים ומיקומם הוא האלפים והדולומיטים.

 

מהם אתרי הגלישה הזולים?

נופשים שמחפשים נופש מוזל יכולים לגלוש במדינות כמו רומניה וצ'כיה. האתרים בהן קטנים יותר אך מתאימים מאוד עבור הגולש המתחיל שאינו זקוק למרחבים.

מחירם של האתרים במדינות אלה זול יותר וכולל הדרכה פרטית או בקבוצה קטנה. במזרח אירופה ניתן לבלות בנופש גלישה ברמה גבוהה, עם מתקנים איכותיים בלב   נופים קסומים, מסעדות ותרבות אחרת. נופש במדינות אלה הוא לא יקר ועם זאת איכותי ומהנה.

 

אילו מרכיבים נכללים בחופשת סקי באירופה?

חבילות הסקי מוצעות במגוון מחירים לפי המדינה, העונה בה טסים ועוד. החבילות כוללות טיסה לידע וחזרה, העברות, לינה בבית המלון או הדירה, רכב שכור,  דמי רישום, מס נמל ועוד.    יש חבילות הכוללות גם סקי פס לכמה ימים, השכרת ציוד, הדרכת סקי וכו'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב