דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ בניין על ידי שיפוצניקים 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2825 פעמים ]

קבלן שיפוצים איכותי

לפני שקוראים לקבלן שיפוצים צריך לברר על קבלן שיפוצים שיש לו רישיון לעשות שיפוץ בניין או אפילו שיפוץ דירה, העיקר שהוא עבר את הקורסים כמו שצריך והוא יודע מה הוא צריך לעשות, ולא יעבוד כמו שיפוצניקים חובבנים שיודעים לדבר על מה שהם רוצים לעשות ולא כל כך מבצעים זאת או לא עושים זאת בצורה טובה כמו ששיפוצניקים טובים יודעים לעשות...
ועוד דבר חשוב שצריך לשים לב אליו הוא לא לסמוך רק על המלצות של אנשים אלא ללכת לבדוק מקומות שהקבלן שיפוצים שיפץ אותם כדי לראות בעיניים את עבודתו ורק כך אפשר להיות יותר בטוחים ורגועים. וכדאי מאוד לברר על יכולת העמידה בלוח זמנים של הקבלן שיפוצים כדי לא להתקע עם השיפוצים הרבה זמן, ישנם אנשים המתחילים לעשות שיפוץ בתאריך מסויים ובטוחים שבתאריך מסויים אחר יגמרו עם הכל, ובגלל הקבלן שיפוצים שלא עומד בדיבורו הם נתקעים עם השיפוץ לתקופה ארוכה הכרבה יותר ממה שחשבו.

שיפוץ בניין ודירה

כשהבניין נראה במצב מחפיר ומרגישים שכבר רוצים לעבור דירה רק בגלל המראה של החדר מדרגות והכניסה לא צריך מייד לעבור אלא אפשר לעשות שיפוץ בניין ולהיות שמחים, וגם לא שווה מבחינה כספית כיוון שמחירי הדירות מרקיעים שחקים, ואפילו רק המעבר דירה בעצמו עולה יקר מאוד,
לכן היום רואים הרבה אנשים שמחליטים לעשות שיפוץ בניין, וזה באמת הפתרון האידיאלי, כיוון שזה יאפשר לבעלי הדירות למכור את דירותיהם במחיר גבוה יותר, בגלל שעשו שיפוץ בניין והבניין נראה במצב טוב יותר!
אותו הדבר יכול לקרוא גם בדירה פרטית שאנשים רוצים לעבור דירה כי דירתם נראית ישנה, והם רוצים לשפץ את הדירה שלהם על ידי שיפוצניקים מומחים, וכך גם יוכלו למכור את דירתם במחיר גבוה יותר כשירצו לשנות את מקום מגורם ולעבור לאיזור חדש לדירה חדשה ושיהיה נעים לחיות בה.

שיפוץ בניין ושיפוץ דירה מושקע.....

ישנן הרבה רמות של שיפוצים, למשל, ועד בית המחליט לעשות שיפוץ בניין יכול לקרוא לשיפוצניקים כדי שישפצו את בניינם רק במראה החיצוני, כגון שיסיידו, יתקנו את המעקות, יחליפו את המראה בכניסה לבניין וכו, ויש כאלה היחליטו לעשות שיפוץ בניין אך יעשו זאת ביסודיות יותר וישקיעו יותר ואולי גם ירחיבו את כל הבניין כולו. גם בדירות פרטיות ישנם היעשו שיפוץ רציני ויחליפו את כל הצנרת או יוסיפו חדר נוסף, ויהיו כאלה שיזמינו שיפוצניקים שיעשו שיפוצים קטנים בביתם, העיקר שהמראה הכללי יראה טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב