דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת אוהלים 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 1912 פעמים ]

מכיוון שאולמות האירועים אינם עונים תמיד על הצרכים של בעלי האירוע, לכן יש שימוש גדול יותר בהשכרת אוהלים שהוא תחום שהולך וצובר תאוצה ומתפתח לכל מי שמעוניין בהפקת ולקיחת חלק באירוע ייחודי ומיוחד.

 

לפני שקובעים תאיך לאירוע יש לחשוב על עונת השנה בו יש לערות את האירוע. לעיתים העונה נקבעת מראש ואין גמישות בקביעת התאריך כגון בר מצווה הנקבעת סביב לתאריך יום ההולדת של חתן השמחה, אך כאשר ניתן לקבוע את תאריך האירוע חברות השכרת ציוד לאירועים מתאימות את האוהלים מבחינת העמידות וציוד החימום והקירור שהיא מספקת. עבור אירועים המתקיימים בחורף יש לוודא שהאוהל הנעשה בו שימוש הינו מבודד ועבה במיוחד, סגור מכל הכיוונים בהם יש ישיבת קהל האירוע וכן לדאוג לאמצעי חימום בדרגת חום גבוהה במידת הצורך או בינונית. עבור אירועים המתקיימים בעונת הקיץ יש לוודא שבאוהל מפוזרים שרוולי מיזוג אוויר הנותנים מענה בזמנים של אחוזי לחות גבוהים וטמפרטורות גבוהות.

 

אוהלים באירועים מעניקים אווירה ייחודית, רגועה, וזורמת. חברות השכרת אירועים מעסיקים ביניהם אנשי צוות מקצועיים המעניקים שירותי ייעוץ וליווי לאורך כל האירוע מתחילתו ועד סופו על מנת להפוך את האירוע מוצלח ואיכותי. הצוות ממליץ לבעלי האירוע על אוהל המתאים לסוג האירוע שלהם ולסגנונו, על ידי הצגת קטלוגים רלוונטיים וכן מפנים אותם במידת הצורך לאתר האינטרנט של החברה על מנת לקבל מידע משלים.

 

קיימים בענף השכרת אוהלים לאירועים סוגים שונים של אוהלים העשויים מבדים שונים:

אוהלי לייקרה- אוהלים מבד לייקרה מצטיינים בגמישות וצבעים מגוונים ושונים, מספקים צל ומתאימים לאירוע המעוניין ליצור אווירה צעירה ודינאמית. אוהלים העשויים מלייקרה מתאימים כאשר הרוח אינה חזקה במיוחד.

 

אוהלי כותנה- אוהלים העשויים מבד כותנה אשר הינו בד נושם ואוורירי בעל מראה חגיגי ואיכותי. מי שמשכיר אוהל העשוי מבד כותנה מעניק לאירוע שלו אווירת יוקרה וחגיגיות. מומלץ להשכיר אוהל כותנה לאירועים הדורשים תאורה טבעית ביום היות והם מעניקים צל מרובה.

 

אוהלים לחורף- אוהלים לעונת החורף אשר יעילים ביותר במניעת חדירת גשם הינם אוהלים העשויים מברזנט. בבד מותקנים חלונות שקופים, כך שניתן לאות את הקורה מחוץ לאירוע.

 

אוהלים לפי סוג מבנה:

אוהלים גיאודזיים – אוהלים בעלי מבנה גיאודזי אשר הינו מבנה חזק במיוחד ומאופיינים במראה עתידני לצד חוזק. לאוהל צורה כיפתית והוא משמש בעיקר לצרכים עסקיים ולכנסים.

 

אוהל על בסיסי קונסטרוקציה – אוהלים אשר נמתחים על מסד מעץ בעלי חיפוי מניילון. אוהל מסוג זה ניתן למתוח בכל תנאי השטח הקיימים.

 

רבים הם האוהלים אשר בתוכם יש חלונות ודלתות מה שמעניק לאירוע את התחושה שהאירוע כביכול מתקיים במקום סגור וביתי אך בפועל האורחים יושבים בחיק הטבע ונהנים מאווירה ביתית לכל דבר. כל החלונות באוהלים מצוידות ברשת למניעת חדירתם של זבובים, יתושים וכל מיני מעופפים שונים העשויים להפריע למהלך התקין של האירוע.

 

אוהלים לאירועים מגיעים בגדלים שונים מ 50 מ"ר ועד 2000 מ"ר. גודל האוהל נקבע לרוב לפי מספר המוזמנים וגודל האירוע, אך יש לקוחות המעוניינים באוהל גדול במיוחד גם אם מספר האורחים אינו מחייב זאת היות והם רוצים ליצור אווירה של חופש וגודל.

תמיר עודד - חברת השכרת ציוד לאירועים, מתנפחים ועוד הכולל ביטוח אחריות מקצועית וגם שירותי טבעות אירוסין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב