דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר מצווה בצפת 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 683   [ נצפה 3714 פעמים ]

בר מצווה בצפת 

מזל טוב! הילד שלכם חוגג בר מצווה,   אתם מחפשים שמחה גדולה, אירוע בלתי נשכח, להתרגש,משהו עם אווירה מיוחדת, בית כנסת מיוחד, מתחמים לסעודת המצווה וגם שזה לא יהיה יקר מידי... הגיוני? דווקא כן - בר מצווה בצפת 

אנחנו רוצים לספר לכם מה זה בר מצווה בצפתלמה כדאי לערוך בר מצווה בצפת דווקא. אז חברים יקרים בבקשה תתכוננו... כי כדי להיכנס בסמטאות של צפת צריך לפתוח את הלב. אז בבקשה זה ממש בשבילכם! פיתחו את הלב הכי רחב שניתן.    

בר מצווה בצפת - בשביל האווירה הקסומה צפת היא עיר קסומה. אנשים רבים מרגישים תחושה מיוחדת כשהם מסתובבים בין הסמטאות העתיקות של העיר העתיקה בצפת. המקומיים יודעים להגיד שזה לא במקרה. לפני 500 שנה חיו בצפת דמויות מופת, מקובלים ואנשי רוח שהאצילו את רוחם על העיר העתיקה. בתקופה זאת הייתה התעוררות רוחנית שהשפיעה רבות על היהדות שאנו מכירים כיום. ניתן בהחלט לומר שהיהדות שינתה פניה בצפת של אותה תקופה. מכל העולם מגיעים להיפגש עם הקסם של העיר העתיקה בצפת. ויהודים ממדינות רחוקות מאד באים כדי להתרשם מהאווירה המיוחדת שאופפת את העיר זאת גם הסיבה שהם טסים מחו"ל עד לכאן כדי לחגוג לילדם בר מצווה בצפת דווקא. צפת זה מקום שקורא לאנשים להיכנס פנימה. מי שבוחר לעשות בר מצווה בצפת מקבל מרחב מלא באווירה ייחודית, קסם, אווירה משב רוח גלילי, מסתורין, עומק, וסיפור המסורת היהודית מדבר מתוך האבנים העתיקות.  בר מצווה בצפת זה אירוע שנוגע באופן ישיר עם השורשים היהודיים שלנו כעם ישראל. כאן צמחה תורת הקבלה, רבים מהשירים והפיוטים של העולם היהודי נכתבו בצפת, בצפת נוסדה תפילת קבלת השבת ובצפת נכתב השולחן ערוך ועוד..     

בר מצווה בצפת - בשביל המוזיקה, בשביל השמחה הגדולה קלרינט, גיטרה, תופים אפריקאיים, שופרות, כינור וחצוצרה ותופי מרים וצלצלים לכל המשפחה! מלווים את חתן בר המצווה ואת המשפחה כשהם רוקדים מתחת לחופה של טלית לאורך הסמטאות של העיר העתיקה בתהלוכה מרהיבה ומלאת שמחה עד לב השמיים! אף אחד לא נשאר אדיש, לרוב גם מטיילים, חיילים ותיירים מזדמנים מצטרפים לחגיגה בעלי הגלריות יוצאים לקראת התהלוכה כשהם תוקעים בשופרות שהם מוכרים אצלם בגלריה. "עם ישראל חי" וכולם רוקדים ושמחים. אין ספק בר מצווה בצפת זה אירוע שמח מאד!  

בר מצווה בצפת - בשביל בית הכנסת המיוחד את הבר מצווה בצפת ניתן לקיים בכמה בתי כנסת לבחירה. לב האירוע - התפילה, מעמד הנחת התפילין, הקריאה בתורה מתקיים בביתי הכנסת מהעתיקים והמרהיבים הקיימים בארץ! בתי הכנסת המפורסמים הם בית הכנסת "אבוהב" ובית הכנסת האר"י הספרדי. שניהם בתי כנסת מרהיבים מאד וסיפור מיוחד לשניהם. בית כנסת "אבוהב" הינו בית כנסת בן 600 שנה לערך. הוא מרשים מאד בנוי בסגנון הבניה העתיק של יהדות ספרד מהמאה ה-16. לבית הכנסת חצר מרשימה וניתן לערוך בה ארוחת בוקר צפתית קלילה. בבית הכנסת שוכנים 2 ספרי תורה מהעתיקים בעולם! ספר התורה שכתב רבי יצחק אבוהב לפני 600 שנה! וספר שאת שם ה' בו כתב האר"י הקדוש בעצמו! בבית הכנסת האר"י הספרדי שם מקובל התפלל האר"י הקדוש, נמצאת שם מערה המיוחסת למקום בו למד האר"י הקדוש את תורת הסוד מפי אליהו הנביא... גם שם חצר גדולה עם עץ זית עתיק במרכז וניתן לערוך גם שם כיבוד קל או ארוחת בוקר צפתית קלילה.     

בר מצווה בצפת - בשביל האינטימיות וה"ביחד" המשפחתי הכח של המשפחה זה ה"ביחד" שלה. בעיר העתיקה של צפת ישנם עשרות גלריות של אומנויות שונות ובתי כנסת רבים הנמצאים ממש בכל פינה. ולמרות נוכחות התיירים הרבים שפוקדים את המקום עדיין ניתן למצוא בה שקט ואינטימיות. האירוע שנעשה בבתי הכנסת נעשה בפרטיות מתחילתו ועד סופו - זה הזמן המיוחד של המשפחה והחברים להיות יחד באווירה משפחתית.  

בר מצווה בצפתבשביל סוף סוף לארגן משהו אחר - משהו חדש! בר מצווה בצפת זה באמת אירוע אחר!  זה פשוט רעיון חדש. במקום לעשות שוב פעם אירוע באולם שכולם באים לאכול וללכת... אתם מעניקים לכם ולאורחים שלכם משהו חדש: תהלוכה, מוזיקה, בתי כנסת, סיור, הופעות רחוב, אטרקציות שונות ומגוונות מתאפשרות לכם להמשך הפעילות באותו יום, למידה חווייתית על כתיבת ספרי תורה, תפילין ומזוזות, סדנאות יצירה ועוד... ועוד... ועוד... בר מצווה בצפת זה בעצם יום שלם של חוויה ולא רק אירוע של שלוש שעות בערב.    

בר מצווה בצפת בשביל הלב את הבר מצווה בצפת מארגנים הצוות המסור של מרכז בשביל הלב בצפת. מדובר בצוות מקצועי, אומנים, נגנים, מנחה, חזן - פייטן, צוות הפקה מקצועי, קייטרינג, מדריכי טיולים ומעבירי סדנאות ועוד... כולם חברו יחד כדי להפיק לכם את האירוע המושלם, האיכותי והמיוחד ביותר. בואו להתרגש בעיר הקודש של צפת בשביל הלב 

בשביל הלב - החוויה של צפת המרכז מפיק אירועים משפחתיים מיוחדים, ימי כיף וחוויה לקבוצות בצפת ובגליל. סיורים, הפעות מוזיקה, ארגון שבתות לקבוצות ומגוון פעילויות ואטרקציות לקבוצות בצפת ובגליל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב