דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת דלתות פלדה 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2514 פעמים ]

כיום שהבטיחות והביטחון חשובים ביותר כדאי מאוד לרכוש דלתות פלדה שהן בטיחותיות ועמידות. דלתות הפלדה הן לא רק למטרות הגנה ויש להן גם מראה אטרקטיבי ומיוחד. דלתות פלדה משמשות כדלתות ביטחון בבתים ובעסקים.

 

מה הן יתרונותיהן של דלתות פלדה?

חוזק וביטחון - הפלדה המרכיבה את הדלתות כוללת אלמנטים כמו ברזל, ניקל ויסודות נוספים השילוב הזה יוצר פלדה קשה וחסינת אש וכך הדלת הינה בטיחותית ביותר. הלוחות המרכיבים את הדלת הם   בעובי של 1.20 ס"מ והם מרותכים אליה בלא פחות ממאות מוקדים. העינית בדלתות הפלדה היא לא סטנדרטית ומאפשרת ראייה החוצה בטווח של 180 מעלות.

נעילה הרמטית - דלת הפלדה מכילה צילינדרים ברמות שונות אותם מכסות דסקיות, כך שאי אפשר לבצע בדלת קידוחים. בדלתות בקומות העליונות ניתן להתקין מספר סטנדרטי של צילינדרים ובקומות הקרקע כדאי להתקין עשרה צילינדרים. הנעילה בדלתות היא אוטומטית.

בריחים חזקים - בנוסף הדלתות מאובזרות בבריחים עבים מפלדה המתוקנים על המשקופים שלהן. בריחים חזקים ימנעו חדירות של גנבים.  כמות הבריחים תלויה ברמת הבטיחות הרצויה ודלת ביטחון בסיסית כוללת 7 בריחים.

משקופים מפלדה - המתקינים צריכים לדאוג לכך שהמשקופים יתאימו לדלת הפלדה. המשקופים המודרניים הינם משקופי בניה   יצוקים בבטון,מותקנים על ידי הקבלן ואין צורך להרכיב על גביהם משקוף אחר המותאם לדלת הפלדה. כאשר מדובר בבניינים ישנים יותר הם לרוב מצוידים עם משקופים מעץ או מתכת. כדי למנוע את עקירת המשקופים, דואגים לחזקם ואז מלבישים עליהם משקופים מפלדה.  בדלתות פנימיות יש בעיקר התקנה על קירות גבס ולכן מוסיפים להם משקוף חובק שמותקן על גבי קיר הגבס.  

בידוד אקוסטי ותרמי ? יתרון נוסף של דלתות פלדה הוא עמידות בפני פגעי מזג האוויר ויכולת בידוד גבוהה מרעשים.

עיצובים של  דלתות פלדה

דלתות הפלדה נפוצות לשימוש בחזית דירות , מוסדות ציבור, בתי משרדים ובנוסף כדלתות פנימיות. כאשר מדמיינים דלת פלדה עולה תמונה של דלת אפורה ונטולת אופי אולם ההפך הוא הנכון ובימינו היא גימור ועיצוב חדשניים ומרהיבים. אפשר לבחור מבין שלל דגמים, צבעים וציפויים למראה טרנדי ומודרני. ישנם ציפויים של עץ בשילוב של פרזולים מדהימים, אריחי מתכת בדמים שונים, פסי קישוט ממתכת ועוד. בדלתות פנימיות מפלדה אין חדירה של תולעים, הן עמידות בפני רטיבות וחום ומבודדות את החדר מבחינה אקוסטית.

 

כיצד בוחרים חברת להתקנת דלתות פלדה

התקנת דלתות פלדה צריכה להתבצע במקצועיות  ולכן יש לבחור חברה בעלת מוניטין וניסיון בתחום. החברה צריכה להיות בעלת צוות מיומן ולספק ללקוחות שירות אישי ואדיב וכן אחריות על המוצר. מתקין מקצועי יבצע התאמה נכונה ובטוחה של הדלת למשקוף. חברה מקצועית תייעץ לכם לגבי דלת פלדה שתתאים   לעיצוב הבית ולתקציב ויבצע את ההתקנה ביעילות וברמה בטיחות גבוהה. חברות מקצועיות עובדות עם ציוד מתקדם ומיטב החומרים.  הדלת עצמה צריכה להיות איכותית ולעמוד בתקנים המחמירים ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב