דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


time to say goodbye 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 793   [ נצפה 1850 פעמים ]

Time to say goodbye

 

חגיגות הסילבסטר כבר מאחורינו ובפתחה של שנת 2011 ניצבת בשורה אופנתית לקיץ הקרוב: היכונו לשובה של התחרה. את השנה החולפת סוגר חורף שלא בדיוק הגיע, ביגוד חורפי שמצא את עצמו מונח בחנויות, סיילים שהקדימו את זמנם ומזג אוויר המסרב להיכנע לדרישות  צו האופנה.

 

הטרנדים הבולטים העונה היו, כצפוי, מעילי עור ודמוי עור והשנה גם בחצאיות עור, מכנסי עור ושמלות. מקומם של ההדפסים לא נפקד והשנה הם הופיעו בצבעים שנתנו מימד שונה ומעניין בדפוסי נמר, זברה וג'ירפות. הפרוות למיניהן, בעיקר הסינטטיות, שכבשו את המדפים ושילובן במגפיים ותיקים, דרך שמלות וחצאיות וכלה באפודות משולבות פרווה היו כבדות מידי עבור החורף האביבי ונראה שיצאו מהקשרן בארץ.

 

מראה נוסף שנכנס החורף ברמזים מסוימים היה המראה הגברי לנשים. חליפות מחויטות בעיקר בשחור, נעלי אוקספורד שטוחות ובעקבים וחולצות מכופתרות בקווים גבריים. מנעד הצבעים נע בין צבעים עזים במיוחד. שחור כמובן, אפור, לבן והאדום שחגג בחורף הזה. צבעי אדמה ,שתמיד מופיעים עם בוא החורף הציגו השנה גוונים של צבא, סגול עם נטייה חזקה מאוד לגווניי חציל, קאמל וורוד עתיק.

 

גם אופנת שנות התשעים זכו לנוכחות רחבה וחזרו במראה זרוק ומתוכנן. חולצות משובצות, מכנסיי ג'ינס עם קרעים, חצאיות קולג' לנשים ומעילי קולג' לשני המינים מעל חולצות וסריגים.

 

בטרנדים נוספים שנצפו ניתן היה לזהות אלמנטים משנות ה30-50, שמלות בעלות גזרה מפוסלת, חצאיות עפרון וחצאיות מתרחבות, קרדיגנים ארוכים או קצרים מעל לשמלות בהשראתה של סדרת הטלוויזיה "מד מן".

 

באופנת הגברים ראינו חליפות, אפודות מעל לחולצות כפתורים, עניבות ותיקי מנהלים שנכנסו כטרנד אופנתי מעבר למראה העסקי בהשפעת  הסדרה "מד מן". גם השפעת שנות ה 90 לא פסחה מעל הגבר הישראלי ונראה כי הוא אימץ בחום את קו החולצות המשובצות והג'ינס הקרוע.

 

ומה ב2011?

 

באביב ובקיץ המתקרבים בצעדי ענק (או שמעולם לא חלפו) מצפים לנו טרנדים חוזרים דוגמת התחרה ששבה במלוא עוצמתה לקשט ולייצר מראה סקסי ומעודן. אופנת שנות ה70 תשוב בקווים נקיים ופשוטים והמראה הספורטיבי שצפוי גם הוא לחזור יתאפיין בחולצות T בצבעים בוהקים, הדפסי פסים ומכנסיים צרים בקווים ישרים. עירוב של הדפסי פירות גם הם יבלטו בתוספת מוטיבים אבסטרקטיים על חולצות, שמלות, חצאיות ולעיתים בחליפות שלמות. עוד צפויים לראות הרבה הדפסי חיות עדינים בעיקר מנומרים.

 

הצבעים של 2011 יהיו בוהקים ובשילובים חדשים ומרעננים. צירוף של סגולים, כתומים, ירוק בקבוק וכחול בוהק, לצד המשך הופעתו של האדום שנראה כמעט בכל תצוגת אופנה עולמית. הלבן יתאפיין השנה בניקיון מיוחד ובקווי עיצוב ישרים ועדינים שיופיעו על גבי שמלות וחליפות בשילובה של תחרה שהופכת את ההופעה לנשית מאוד.

 

וכמובן הג'ינס. שלא נעלם אף פעם ממפת האופנה ולאחרונה מופיע גם כמחויט. ובשילובים של ג'ינס עם ג'ינס.

 

אז אילו פריטים יהפכו את המראה הבסיסי לעדכני ל2011?

את המיוחדות בעונה הקרובה ניתן יהיה לייצר בעזרת שפע של צבעי ניאון בוהקים, בדים מבריקים ותחרה בצבעים תוססים. אפשר גם להוסיף פרנזים, שחוזרים להופיע גם בלבוש וגם באקססוריז. וכמובן הלבן שהוספתו תשיק מראה עדכני וקייצי.

 

 

אז מה מחכה לנו? חגיגה של צבעים בוהקים בצד הלבן, אוסף הדפסים בצד קוים נקיים ותחרה שתככב ברחובות העיר.

 

 

 

 

 

 

 

הצטרפו אלי בפייסבוק: shelly - יועצת אופנה


וקבלו טיפים בסטיילינג, המלצות ותשובות לשאלות  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב