דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעוץ תדמית- מה זה? 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 847   [ נצפה 2143 פעמים ]

ייעוץ תדמית- מה זה?

 

* מאת שלי שאלתיאל, יועצת תדמית.

 

הייעוץ התדמיתי היווה מאז ומעולם תעלומה בעבור חלק גדול מהאוכלוסייה. ייעוץ תדמית כולל את כל מה שאדם מקבל כייעוץ לשינוי או הדגשת תדמיתו החיצונית, דוגמת התאמת צבע לגוון העור ולפרופורציות הגוף, איפור וקוסמטיקה, תסרוקת, אביזרים נלווים, נימוסים והליכות, עמידה בפני קהל, שפת גוף ואחרים.

 

על-ידי בחירת הבגדים שנלבש, הגזרות שלהם, סוגי הבדים והצבעים נוכל להראות גבוהים או נמוכים, רזים או שמנים, רציניים או קלי דעת, חסרי אחריות או סמכותיים, אנרגטיים או כבויים. בנוסף, הבגדים ואביזרי-לבוש יכולים להדגיש את החלקים היפים בגופנו, להסתיר פגמים ואפילו להצניע או להבליט את נוכחותנו.

 

אופנה, בגדים ולבוש הם הנושאים שמעסיקים ויעסיקו אותנו תמיד. אנחנו מתלבטים מה ללבוש בבוקר לעבודה, מה ללבוש בערב לאירוע,ובמיוחד מה ללבוש לדייט ראשון! מי לא מכיר ויודע את אותה התלבטות כל פעם מחדש כשאת עומדת מול ארון הבגדים ולא יודעת מה ללבוש.

 

כדי להשיג מראה נהדר, נדרשים מכל אישה קצת ידע וקצת השקעה. עליך ללמוד להיות  שלמה עם עצמך, לאהוב את גופך ולהתלבש באופן המחמיא ביותר, כך תהפכי בלבושך כל יתרון מינימאלי להופעה מכסימלית.

 

הקדישי מחשבה למה את רוצה לשדר באופן שבו את מתלבשת - הלבוש מהווה את כרטיס הביקור לטעם האישי שלך ויכול לחרוץ גורלות. האם סגנון הלבוש שלך קשור לעיסוקך? לפעילויות שלך במשך היום? לאנשים עימם את באה במגע?

           

לרובינו, הנשים, נטייה להתאהב בבגד בחנות ומיד לרוץ ולרכוש אותו, לעיתים ללא מדידה מוקדמת, או מחשבה על האופן שבו הפריט ישתלב עם יתר הפריטים בארון הפרטי שלנו. בסופו של עניין, אכן הוספת בגד חדש למלתחה, אך את לא יכולה ללבוש אותו כי הוא לא מתאים לאירועים אליהם את הולכת- שמלה יוקרתית למסיבות פאר לא מתמזגת עם הפריטים האחרים בארון שלך. מה הקשר בין לבוש הקז'ואל שלך לשמלה המגונדרת הזו? הקליק שהיה לך עם הבגד  התפוגג כליל ברגע שנכנסת הביתה והבנת שלא תוכלי לעשות בו שימוש.

 

הבגדים שלגופנו, כמו גם דרך לבישתם, משדרים מסר ומשפיעים על הדרך בה הסביבה תופשת אותנו- זו התדמית שלנו. אישה שתלבש מכנסיי שרוואל, חולצה T, שערה לא מסודר וכרוך במטפחת, סביר שתוגדר כפריקית או רוחנית. אך אותה אישה  בחליפה עסקית, ז'קט מכופתר, חולצה לבנה מתחתיו, מכנסיים מחויטים, נעלי עקב ותיק מסמכים בידה תוגדר מיד כאשת עסקים רצינית. האישה – אותה אישה. הבגדים שידרו משהו שונה לחלוטין.

 

סטיילינג הוא חלק בלתי נפרד מהתדמית ופירושו בעברית- סגנון. יצירת סגנונה של המתלבשת מורכבת מבחירת הצבעים הנכונים והתאמתם לעור הפנים, לפיגמנטים המודגשים בעורנו, למבנה הגוף שלנו, וכמובן התייחסות לסגנון האישי ונוספים.

 

הכרה עמוקה של מבנה גופנו תעזור להחליט אילו חלקים טובים נבליט בעדינות ואילו נצניע ונטשטש, כמו גם איך ליישב את המראה הכללי עם מבנה האישיות , סביבת החיים, העבודה והסגנון הייחודי שלנו.

 

ומספר טיפים לסיום:

  • הצמדות חזקה לטרנדים היא בעייתית, משום שהיא מבטלת את הסגנון האישי. המלצתי היא להתעדכן בטרנדים האופנתיים, להוסיף פריט אחד או שניים.  אך יחד עם זאת לשמר את הסגנון הייחודי ולא להיבלע לשינוי כללי של המלתחה.
  • בניית סגנון אישי ייחודי. סגנונך יכול להיות נשי, רומנטי, נערי, גותי או כל סגנון אחר שתתחברי אליו וישקף את אישיותך.
  • נוחות ובחירת לבוש עונתי מתאים. בחרי את בגדייך כך שיהיה לך נוח ונעים. אם קר לך בבגדייך או שאינך יכולה "לזוז" בהם, המטרה הוחמצה וסביבתך תבחין בכך.
  • התאימי את הופעתך לאירוע. רצוי שיהיו במלתחתך מגוון תלבושות ופריטים, המשקפים את סגנונך אך גם מתאימים לספקטרום רחב של אירועים.

השתמשי באבירים נלווים (אקססוריז). תיק, חגורה, צעיף,קשת, סיכה, שרשרת, כובע, עגילים,שעון, משקפיים ונעליים- כל אלו ישלימו וישדרגו את הופעתך.בעזרתם את יכולה לגרום להופעה שלך להראות מיוחדת ,זוהרת או לחילופין פשוטה.

 

 

הצטרפו אלי בפייסבוק: shelly - יועצת אופנה
וקבלו טיפים בסטיילינג, המלצות ותשובות לשאלות
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב