דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנזק של הליקובקטור 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 5863 פעמים ]

הנזק של הליקובקטור

רבים מאיתנו כלל לא שמעו על החיידק הליקובקטור. אבל כולנו בהחלט שמענו מה הליקובקטור מסוגל לעולל לנו, פשוט רובנו לא יודעים שזה קשור אליו - הליקובקטור הוא הגורם לבעיות שונות בקיבה, בין השאר כיב קיבה וכיב תריסריון. מדובר בשתי מחלות שגורמות לנו סבל רב מאד. מחלות אלו מתבטאות בתחושה של בחילות כרוניות, כאבי בטן שאינם מפסיקים וחולשה שלא עוברת. במקרים קיצוניים יותר, התברר כי הליקובקטור הוא גם אחד מהממריצים של סרטן הקיבה, בכך שעצם קיומו מחולל שינויים במבנה הקיבה ומעודד גידולים סרטניים. בנוסף, הנוגדנים שהגוף מייצר כנגד הליקובקטור הם לכשעצמם מפחיתים חומציות בתוך הקיבה - עוד תהליך שעלול לעודד גדילה של תאים סרטניים בתוך הקיבה, אשר החומציות בקיבה מונעת מהם להתפתח באופן טבעי. מילת המפתח כאן היא למעשה חומציות הקיבה. הליקובקטור מגן על עצמו מפני החומציות שבקיבה, ואז מסיט אותה נגד הקיבה עצמה - גם לקיבה מנגנוני הגנה כנגד החומציות, אולם החיידק הליקובקטור משמיד מנגנונים אלו, והמפגש של החומציות עם התריסריון או הקיבה הוא למעשה הכיב המפורסם שגורם לנו סבל רב.

 

מה עושים נגד הליקובקטור?

הליקובקטור הוא חיידק מאד בעייתי. בעוד שרוב החיידקים בכלל לא מסוגלים לדגור ולהתפתח בתוך הקיבה, בשל החומציות הרבה, הליקובקטור הוא חיידק שיודע להגן על עצמו מפני החומציות. ולא רק מפני החומציות - הליקובקטור הוא גם חיידק שעמיד יחסית בפני אנטיביוטיקה, הטיפול המסורתי כנגד חיידקים. לכן, כאשר מטפלים כיום בבעיות בגוף, אשר קשורות אל הליקובקטור, נהוג לקחת טיפול אנטיביוטי, כמו גם תרופות נוגדות חומציות להקלה על הכאבים שהחומציות בקיבה מעוררת בנו. אולם, על מנת להגיע לתוצאות גבוהות צריך לעיתים לקחת שלוש תרופות אנטיביוטיות במקביל, דבר שמחליש מאד את הגוף. כמו כן, תרופות נוגדות חומציות עלולות לעורר בעתיד בעיות כגון סרטן הקיבה, כפי שכבר ציינו. אנחנו חייבים לתת לגוף שלנו כלים טבעיים ובריאים יותר, על מנת לעזור לו להתמודד נגד החיידק הליקובקטור.

 

פונים אל הפיתרון הטבעי

משקה אלוורה-חמוציות הוכח במחקר כמועיל מאד לטיפול האנטיביוטי, וכמחסל של מושבות הליקובקטור בתוך הגוף, וכמונע התפתחות עתידית שלהן. במחקר שנעשה לקחו שתי קבוצות של אנשים, אשר נטלו טיפול אנטיביוטי כנגד הליקובקטור, הוכח כי אנשים אשר נטלו משקה אלוורה חמוציות הבריאו במהירות רבה יותר. כולנו מודעים לכך שטיפול אנטיביוטי הוא לא טיפול פשוט, בוודאי לא כזה אשר כולל בתוכו שלוש תרופות שונות. המרצה של הטיפול, ועידוד הגוף להתמודד עם החיידק הליקובקטור עוזרים לנו להבריא מהר יותר ולהרגיש טוב יותר.

גם כדורי שום וקורנית הוכחו כיעילים מאד כנגד הליקובקטור. איך עובדים כל החומרים הטבעיים הללו? מה שהם עושים זה למעשה למנוע מההליקובקטור להמשיך ולדגור בתוך הגוף שלנו. הם כוללים בתוכם חומרים נוגדי חמצון. חומרים אלו מחסלים כל סיכוי עבור ההליקובקטור להידבק אל דפנות הקיבה או אל התריסריון שלנו. כך הליקובקטור מאבד כל יכולת לדגור בתוך הגוף שלנו, ולא יכול להתפתח בעתיד.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.  052-8705343  www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב