דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית אריה - יישוב קהילתי איכותי במרכז הארץ 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 4693 פעמים ]

משפחות רבות מותירות מאחור את הערים הצפופות ועוברות אל יישובים קהילתיים מתוך רצון לשפר את איכות חייהם.כיום אנשים רוצים לחזור לטבע, לשותפות ולעשייה. בעיר החינוך הציבורי קורס, אין חניה והדיור עולה הון. אפשר למכור את הבית בעיר שאין בו גינה או פרטיות ולעבור לגור בבית פרטי עם גינה גדולה הנשקפת אל נוף מדהים. במקרים רבים אנשים רבים נרתעים מלעבור למקום מרוחק בצפון או בדרום כי "אין שם פרנסה". הפתרון הוא לגור במרכז  עם איכות חיים של כפר. היישוב בו ניתן למצוא את כל המרכיבים האלה הוא בית אריה.

היישוב בית אריה נמצא במרחק של תשעה קילומטר מראש העין. בית אריה נוסד בשנת 1981 על ידי אנשי התעשייה האווירית. הישוב נקרא כך על שם אריה בן אליעזר ממקימי תנועת חירות. בשנת 2002 אוחד הישוב עם עופרים, ישוב עירוני סמוך. כיום שני הישובים שייכים אל אותה מועצה ושמה המועצה המקומית בית אריה עופרים. ראש המועצה המכהן הוא אבי נעים שעושה רבות למען פיתוח הישוב וקליטת תושבים חדשים  אל שכונת הכרמים ההולכת ונבנית.

בצפון, בית אריה גובלת עם שמורת טבע מדהימה בשם נחל שילה. המצוקים באזור מושכים גולשים ומטיילים והאזור כולל גם עופות דורסים ועתיקות. עופרים נוסדה בשנת 1993 והיא גובלת עם בית אריה ונווה צוף וממוקמת בגבול המערבי של מטה בנימין. ליד עופרים נמצא יער חלמיש. בית אריה עופרים משתרעת על שטחים נרחבים כולל שטחים ירוקים עם שמורות טבע. גובה הישוב הוא ארבע מאות מטרים מעל פני הים ובמרחק של חצי שעה בלבד מתל אביב וירושלים.

בישוב בית אריה מתנהלת לאחרונה הכשרת מגרשים לבניית שכונה חדשה, שכונת הכרמים. המגרשים נמכרים במחיר אטרקטיבי וניתן לבנות עליהן בתים בשיטת בנה ביתך. המגרשים המרווחים מאפשרים להקים בית מרווח עם חצר גדולה ונוף מקסים. הפיתוח מתבצע על ידי החברה לפיתוח בית אריה, המוציאה לפועל את תכנוני המועצה המקומית בית אריה עופרים. יו"ר החברה לפיתוח בית אריה, אבי נעים, מקדם את העבודות בשכונה שנערכות בד בבד עם הבנייה של התושבים החדשים.

המעבר לבית אריה הוא קל ולא צריך לדאוג לפרנסה כי ניתן  להמשיך ולעבוד במיקום העכשווי. הכבישים לבית אריה נוחים מכל עיר: רמת גן, פתח תקווה, הרצליה, ירושלים וכו'. וההגעה היא באמצעות כביש 456 אל בית אריה עופרים. תושבים שמעוניינים בעבודה בבית אריה יכולים למצוא עבודה בתחומים רבים. ניתן לעסוק אפשר לעבוד כמורים במוסדות החינוך בישוב ובאזור, להדריך חוגים, ללמד שיעורים פרטיים, לעבוד מהבית בטיפולים קוסמטיים, הוליסטיים, לפתוח צהרון או משפחתון, לעבוד בחנות במרכז המסחרי וכו'.

בני הנוער ביישוב   מבלים במועדון עם פעילות ענפה של מרכז למידה, חוג תאטרון ועוד. במתנ"ס קיים שפע של חוגים לילדים, נוער ומבוגרים כולל כדורגל, כדורסל, טניס, ג'אז, תופים וכו'. בישוב בית אריה עופרים פועלים אמנים רבים והוא כולל גם שכונת אמנים.

לאנשים הרוצים להותיר מאחור את הלחץ והמרוץ ומעוניינים באיכות חיים גבוהה, בית אריה הוא המקום עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב