דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כדאי לעבור לבית אריה 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3097 פעמים ]


אנשים המחפשים בית בחיק הטבע, רחוק מההמולה והלכלוך של העיר. אנשים שלא רוצים יותר להסיע את הילדים לחברים וחוגים, לסבול את רעש השכנים ולנסוע בפקקים, שואפים לעבור לישוב קהילתי. ישוב איכותי שקולט אנשים לשכונה חדשה הוא בית אריה, הממוקם 30 דקות מתל-אביב וירושלים. היתרון של היישוב טמון בהיותו קרוב לגוש דן ולכבישים מרכזיים כמו כביש שש. אנשים שלא רוצים לעבור לגליל או לנגב יכולים ליהנות מאיכות חיים בלב הארץ. הם לא חייבים לעזוב את מקום עבודתם וחוזרים כל ערב ליישוב פסטורלי ושקט.

בית אריה
הישוב בית אריה נוסד ב-1981 וכיום יש בו כ-900 משפחות. בשנת 2002 הישוב התאחד עם עופרים וכיום שני הישובים שייכים אל מועצה מקומית אחת שהיא המועצה המקומית בית אריה עופרים. ראש המועצה הוא אבי נעים שפועל נמרצות לקידום הישוב ולפיתוחו. כיום מופשרות במקום קרקעות שמיועדות להקמת שכונת כרמים החדשה. בית אריה עופרים שוכנת על אלפי דונמים, של שטחים ירוקים וצופה על נוף מרהיב מחדרה ועד אשקלון. הישוב כולל שכונת אמנים   ואתרים ארכיאולוגים.

שכונת כרמים
השכונה החדשה נבנית על גבעה מול נופים קסומים של שפלת החוף. שכונת כרמים  נועדה לקלוט משפחות איכותיות המחפשות איכות חיים. המגרשים הם בין 300 מטרים ל-460 מטרים במתכונת דו-משפחתית. בניית השכונה היא בפיקוחה של  החברה לפיתוח בית אריה שהיא השלוחה המבצעת של המועצה המקומית בית אריה. יו"ר החברה לפיתוח בית אריה הוא ראש המועצה אבי נעים.

חינוך
בבית אריה יש גנים ובתי ספר איכותיים וחדישים. הפעוטונים מתנהלים עם צוות חינוכי מסור ומנוסה ועם פיקוחה ההדוק של המועצה המקומית בית אריה עופרים.  הפעוטונים, גני הילדים ובתי הספר מעניקים לילדים חינוך עם ערכים כמו: כבוד לזולת, אהבת הארץ ושמירה על איכות הסביבה. בית הספר היסודי בבית אריה מחולק לבתים כאשר בכל בית יש מורים מקצועיים, מחנכים, מורי תל"ן ובנוסף יש צוות של יועצת, פסיכולוגית ועובדת סוציאלית. בשכונה החדשה של בית אריה, שכונת כרמים, בונים מוסדת לימוד איכותיים באותה הרוח.

שירותים לתושב
ביישוב בית אריה כל השירותים מרוכזים במקום כולל: קופות חולים, ספרייה, גני שעשועים, מועדון נוער, קניות, בילויים, מכון כושר, בריכה, מתנ"ס וכו'. לא צריך לנסוע לכל מקום והכול נמצא בהישג יד.

חיי קהילה
בניגוד לניכור והבדידות בעיר, ביישוב בית אריה עופרים הקהילה מגובשת וחמה. בבית אריה יש פעילות משותפת רבה עם אירועים שונים ופסטיבלים ויש אווירה נעימה של שיתוף ותחושת שייכות. הילדים נהנים מפעילות ענפה של חוגי העשרה ופעילויות תרבותיות. לבני הנוער יש שפע של פעילויות וכמובן תנועות הנוער. המבוגרים יכולים להשתתף בחוגים שונים, הרצאות וסדנאות המאורגנות במקום. אנשים שרוצים ליזום וליטול חלק בפעילות יכולים להשתלב בניהול חיי הקהילה ולהשפיע.

חיים בטבע
ביישוב בית אריה התושבים נהנים ממגורים בחיק הטבע על רקע נופים קסומים. החיים מתנהלים בקצב רגוע ושלו ביישוב  בית אריה עופרים נהנים מביטחון, שקט ופרטיות מצד אחד וחברה איכותית מצד שני.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב