דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרותי אחסנה 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1886 פעמים ]

שרותי אחסנה , אחסנה

ישנם זמנים רגועים שלווים  מתנהלים על מי מנוחות , שום דבר מיוחד לא מטריד אותך ומפריע את שלותך ... האם שמתם את ליבכם לכך שעם קצב הדורות המתקדמים בשנים האחרונות ישנם אנשים שכך לפתע פתאום ללא כל הודעה מוקדמת מראש עוזבים את מקום מגוריהם ומעתיקים אותו לאזור מגורים אחר בארץ , תושבים אלו זקוקים נואשות עבור שרותי אחסנה כיון שהרבה סגנון אוכלוסיה  עוברים לפעמים לפרק זמן קצר של חצי שנה בערך ולאחר מכן הם חוזרים שוב לעיר בה מתגוררים ובפרט לתקופה ארעית זו שרותי אחסנה נדרשים לנידים במיוחד.

מעגל העבודה הפעיל והתוסס של תקופתינו מפנה אותנו , העובדים , להיות עד כמה שאפשר גמישים עם מקום מגורינו בשל המקום "האסטרטגי" בו ממוקמת עבודתינו . כך נוצר מצב שאדם גר לו בבאר שבע להנאתו וביום בהיר מקבל לפתע איזו שהיא הצעת משרת עבודה שמדברת אליו כבר הרבה זמן ומשתוקק להתקדם בתחום , והנה הוא מוצא את עצמו נאלץ לעבור לזמן מה ארוך או קצר למרכז הארץ הרועשת והתוססת וכך הוא לפתע נדרש למצוא חברת אחסון אמינה שתבצע לו שרותי אחסנה מסודרים , כדי שכאשר הוא יחזור לעיר מגוריו באר שבע יוכל להמשיך את חייו התקינים כסדר.

מובן מאוד שבגלל האי יציבות הזו ישנו צורך הרכחי הנוצר מכל צורת הנדודים הנ"ל , לבצע שרותי אחסנה  כדי לשמר את תכולת הדירה במקום אחסנה בטוח  לתקופת מה עד חזרה לדירה הקודמת . הבעיה העקרית בכל נושא העברת מקומים היא רק שלא כל אחד מרשה לעצמו לרכוש מחסן אשר ישמש לו כשרותי אחסנה נוחים ובלבד שארצנו קטנה ואינה מכילה שטחים מיותרים ולכן לא רבות הן הדירות שיש להן אגף אחורי שנותן מענה מספק לשרותי אחסנה יעילים לחפצים שכרגע אינם בשמוש מתמיד , אך עכשיו נוצר צורך של ממש לאתר חברת אחסון או אפילו כל בעל מפעל קטן המתעסק עם שרותי אחסנה זולים לתקופות של " תכף אשוב "

זאת ועוד אם מדברים כבר על אחסון ציוד של תכולת דירה , עסק , מוסד לימודי וכו ... אז לא חייבים דוקא לשכור מחסן רק בשביל אדם אחד אפשר להשתמש עם שרותי אחסנה כמה אנשים / חברים יחד אחרת השכרת מחסן לאדם פרטי עלול להגיע לסכומי עתק גבוהים , ואם נתבונן נוכל לראות שזה אפילו מיותר ולא נכון . ישנם הרבה חברות אחסון שמעסיקות ספקי שרות שמתווכים על שרותי אחסנה בין אנשים פרטיים , בתי עסק צבורים ומתאמים איתם מקום אזורי , כמות ציוד אחסון , ולמשך כמה זמן הם מעונינים בשמירה ובאחסנה ומהי מטרת האחסון וכך שלושה צדדים יוצאים מורווחים שני הלקוחות וחברת האחסון ששמחה ודאי לעזור על הצד הטוב ביותר ללקחותיה ...

 לסיום תמיד תבדקו שרותי אחסנה שמעונינים בטובתכם האישית .     

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב