דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב וטיהור אוויר 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4437 פעמים ]

 

סגנונות חדשים בעיצוב הבית שמים היום דגש על מטהרי אוויר וזרימת האוויר בבית. כלל בסיסי בלימודי האדריכלות הוא לשמור את פתחי כניסת האוויר בהתאם לרוחות השמים. סירקולציה טובה של האוויר בחלל הבית דואג להסיר חלקיקים ונבגים בלתי רצויים כמו גם עשן וריח רע. הפנג-שווי הינה תורת עיצוב המדברת על זרימה נכונה של אנרגיות חיובית והרחקת אלו השליליות. מטהרי אוויר אידיאליים לשלל החדרים בבית כמו בסלון, במטבח, בחדר השינה ובחדר השירותים.

פנג-שווי והבית

אי אפשר להסביר את העיקרון של טיהור אוויר והמרחב מבלי להסביר מהי אנרגיה. תורת הפנג שווי מתארת את העולם לא רק מחומר, אלא גם מעולם הרוח. מלבד האוויר שאנו נושמים, החמצן, החלקיקים והאבק, יש גם עולם של דברים שאנו לא רואים. המסורת האסייתית קוראת לכוח זה במספר שמות כמו קי, צ'י, פארנה, ועוד. הדעה היא שיש לתאר את האוויר והאוויר בה נמצאים למצב מאוזן ולא להגיע למצב שהכול סטאטי. זרימת אוויר מטוהר ודינמי מעניקה נינוחות ושלווה, בעוד אנרגיה תקומה מובילה לאגרסיביות, מחלות ובעיות.

עולם טיהור האוויר

עולם הרוח מלא אנרגיות קוסמיות שחיוניות למען גוף תקין ובריא. חלל בו שוהים הרבה צריך אוויר נעימה ומרעננת. מטהרי האוויר חיוניים לפי דעה זו כיוון שהם מחליפים את האנרגיות השליליות בחיוביות. הפעולות שאנו מבצעים בחי היום יום הם פרי תוצר של הסביבה בה אנו חיים. חדר שינה מעופש, מטבח טונף וחדר שירותים מצחין הם מתכון לבעיות. כשמתקינים מסננים פחמיים ויוניזטרים בפינות שבחדרים, דואגים שהאוויר שאותו נושמים יהיה נקי מאנרגיות שליליות.

טיהור אנרגטי

פאנג-שווי ותאוריות נוספות בעיצוב הבית גורסים כי אנו מייצרים לכלוך אנרגטי בדיוק כפי שהבית שלו מזהם. חשוב לדחוק הצידה את האנרגיות השליליות שבנפש בדיוק כמו שפותחים חלון או מפעילים את מטהרי האוויר ומרעננים את האוויר. חדר חנוק, מלא אבק ומעופש משרה מיד אווירה שלילית ובעל השפעה לא טובה על הבריאות והרגש. חדר ללא חלונות או ללא תחלופה של אוויר הינו מקור למחלות. בדיוק כך נפש האדם עובדת, ככול שאנו מנקים את החלל שסביבנו ובתוך גופנו, כך היא משאירה 'גלי אנרגיה' טובים ומהדהדת חותם גדול יותר על הנפש. "זבל" מנטאלי היו בדיוק כמו זבל בחלל הבית.

טיהור המרחב

זרימת האנרגיות בחלל הבית היא בדיוק כמו ניקיון מנטלי. חשוב לשמור על סדר פעולות קבועות על מנת למלא את הגוף בצ'י. נבגים בחלל הבית, חוסר חמצן, אבק תדיר, ריח רע ועשן צריכים לפנות מן הבית. באותה מידה יש להעניק תשומת לב לפעולות שאנו מבצעים מדי יום, להימנע ממחלוקות, ולשמור על שקט ושלווה. בית בו יש שלווה היו בית שמח יותר ובריא. דיירים בבתים מעופשים ומצחינים נוטים להזניח את מצבם הבריאותי. עשו לעצמכם טובה וחישבו על המצב הבריאותי שלכם, התקינו בבית מטהרי האוויר איכותיים.

 

נכתב על ידי דני גלעד חובב מושבע של מטהרי אוויר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב