דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלנועיות - אפשרויות מימון 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 3298 פעמים ]

אם גם אתם הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לקלנועית חדשה הצמודה אליכם ותוכל להסיע אתכם ממקום אחד לשני בין אם מדובר בסיבוב בשכונה או בין מדובר בטיול לצפון, כדאי להיות מודעים לאפשרויות מימון קלנועית חדשה. יש הרוכשים קלנועית חדשה במימון עצמי, אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם רכישה כזו גדולה במזומן ולעתים, אף לא בתשלומים. מסיבה זו יש להכיר את כלל האפשרויות העומדות בפניך בעת אפשרויות מימון רכישת הקלנועית החדשה בה אתם חפצים.

האופציה הראשונה למימון רכישת קלנועית חדשה היא כאמור רכישה פרטית של דגם הקלנועית המועדף עליכם בכספכם האישי. בדרך כלל, חברות המציעות קלנועיות למכירה מאפשרות את התשלום בעד הקלנועית באמצעות כרטיס אשראי על-פני מספר תשלומים או בתשלום אחד במזומן אשר לרוב יקנה לכם באופן אוטומטי הנחה בגובה 5% ממחיר הקלנועית המקורי.

לעתים, אלו הזקוקים לקלנועית מסיבות שונות אינם בעלי אמצעים לרכישת קלנועית חדשה באפשרות המימון הפרטי ונאלצים להסתפק בכיסאות גלגלים ובקביים בכדי להתנייד ממקום למקום. הבעיה מתחילה כאשר היעדר אפשרויות ההתניידות משפיעה על אורח החיים של הנזקק לשלילה ומגבילה את יציאותיו מחוץ לבית.

קיימות אפשרויות מימון רבות לרכישת קלנועיות אשר נחבאות מאוזני הזקוקים לעזרה מימונית. בין אפשרויות מימון אלה ניתן למנות את הגופים המציעים עזרה וסיוע במימון עלות רכישת קלנועיות. משרד הביטחון, ממשלת גרמניה וביטוח לאומי הם רק חלק מהגופים המציעים עזרה בסבסוד עלויות רכישת קלנועיות לאלו הנמצאים זכאים לסיוע ועומדים בקריטריונים של הגוף המסוים. לדוגמא, משרד הביטחון מציע עזרה במימון רכישת קלנועית לנפגעי ולנכי צה"ל שנפצעו בעת מילוי תפקידם וממשלת גרמניה מצידה מסייעת לקשישים יוצאי מלחמת העולם השניה לרכוש קלנועיות בתנאים מסוימים.

לפיכך, יש לערוך בירורים ולתשאל את הגופים הרלוונטיים בדבר קיומה של תוכנית סיוע לזכאים ברכישת קלנועיות – חדשות וישנות כאחד. פעולה זו יכולה לחסוך לכם מאות ולעתים גם אלפי שקלים במידה ונמצאתם זכאים לסיוע על-פי הקריטריונים של גוף סוציאלי מסוים. יהיה זה חבל מאוד לא לנצל את תוכניות הסיוע במימון רכישת קלנועיות רק בגלל אי הידיעה על קיומן של תוכניות אלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב