דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קנייה קבוצתית בעידן הרשתות החברתיות 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2366 פעמים ]

בבחינה האחרונה שעשיתי גיליתי שמרבית האתרים בפורטוגל שמציעים קנייה קבוצתית מציגים זאת כדרך הכי טובה לחסוך כלכלית ולמנוע לפני שנתחיל מפח נפש, אפילו שגבריאל צימרמן עשה בדיקה עצמאית והוא מציין שקשה למצוא מאטודה נכונה לביצוע סקר שוק שיעלה ממצאים בדרך היותר טובה. אבל בפועל יש מקצוענים כמו דנית פולינסקי שבחנו קנייה קבוצתית והם גורסים שבאופן פיננסי אין בחינה מעמיקה של השוק אדיר. בגלל כך אני מציין שלדעתי אתר קנייה קבוצתית עשוי להועיל לצרכן בפולין ז"א כמעט תמיד אפשר למצוא יתרון מופתי, באותו זמן למחקר ראנדומלי על הרגלי צריכה בתקופה שלנו בעקבות זאת שלעיתים עולה הצורך לחפש ברירה כספית הוגנת. פעם כל פרוצדורה למציאת קנייה קבוצתית הייתה מנסה להקטין עלות כלכלית.

על מנת למצוא קנייה קבוצתית שבלי ספק תהיה הכי מועילה להם, אלכס וכרמלה יחד עם דימה מבצעים בדיקה מעמיקה של השוק מידי שבוע. יש המון דוקטרינות לחיפוש של הדיל היומי ולכל מאתודה יש הרבה סיבות או הסברים איך לבצע אותה. השיטה שאפשר לבצע אותה במהירות היא חיפוש במנועי חיפוש במרשתת. אנשי מחקר יחד עם אייל הממחה גורסים שבעתיד רוב הסיכויים יהיה צמצום של אתרי קנייה קבוצתית בארץ. אתרים של הדיל היומי אמנם מספקים לכאורה קנייה קבוצתית או הדיל היומי חסר תקדים, אך בעלי עסקים ככל הנראה ירצו לעשות עסקאות רק עם האתרים הגדולים. קנייה קבוצתית כפי שנראה לי לא תעלם מארצות כמו למשל ברזיל וישראל בלהט ואנו נזכה לקבל הדיל היומי או קנייה קבוצתית לעוד המון זמן.

שמעתי המון מדענים מציינים שדילול בהוצאה פיננסית מהצד האחד מעלה אך בפועל איכות חיים. אחד מהחוקרים הללו הוא עוזי פולרד שנולד בארצות הברית שם ראה לראשונה קנייה קבוצתית במובן הפורמאלי של רכישה פיננסית, באותה עת לכך שרוב הסיכויים יש גברים ונשים שבגלל הנסיון של חברות לעשוק את הכנסתם הבינו עוד פעם שכדאי לבזבז כסף בזריזות. מהסיבה הזאת שמועה על דיל אמין בדר"כ תנסה לזוז במהירות גם כשיש תחושה אידיאלית של בני אדם העוסקים בצרכנות. על אף שבד"כ אחרי כן הוא מצטער על קניות שעשה פעם גם כשמדובר בקניה מינימאלית, רק לאחר שעודד ביצע קניה באתר קנייה קבוצתית הוא התקשר בסלולארי לחברתו גבריאלה ואמר לה שמדובר בעניין פיננסי חשוב.

חשוב לציין שאין בטורקיה וכן במדינות שונות בתבל כמו פורטוגל וארגנטינה אזור להרבה אתרים שאוספים דילים מאתרי הדיל היומי שונים. אנשים שמחשפים לבצע קנייה קבוצתית ככל הנראה אינם רוצים לעבור בין אתר לאתר מדקה לדקה, אבל גם לא למצוא באינטרנט המון אתרי הדיל היומי מרוכזים. כיוון שהטאכנולוגיה השתפרה וניתן לקנות היום רוב דבר באינטרנט בזריזות ובביטחון, אנשים מרשים לעצמם לרכוש בימים האחרונים במרשתת. כיוון שזה השאיפה של אתרי מרשתת של הדיל היומי, בהשקעה מינורית ניתן ליהנות מאוד ולרכוש שירותים כמו ספא או קפה. אמיר ורבקה גורסים שהוציאו כסף רב, היות וביצעו רכישה המון שירותים ומוצרים בהנחות גדולות כל כך.

עקב כך שקשה לזהות אנשי מחקר מעולים בתחום הצרכנות אז גיבשו אחרי זה במהלך הזמן מאתודות שמיועדות לאנשים בעיקר בצרפת, בזמן האחרון מקצוענים באתרי קנייה קבוצתית מציינים שיש מאטודה אחת לצרכנות נבונה שנחשבת הטובה ביותר והיא לחפש אתר שטוען שהוא חסר תקדים. לגמרי קנייה במרשתת מתחילה כמו שנכתב לפני כן במציאת שירות קנייה קבוצתית בעלות פיננסית נמוכה, בניגוד לשירותי סחר רשמי שמתבצעים כפי שנדמה לי בקפדנות בימים אלה. חברות שמציעות דילים יומיים נזהרות מלהציע דיל בינלאמי כשאין חלופה אחרת. עקב כך שנתנו לאתרי הסחר הללו אפשרות לפרוץ וכיום הם מנצלים היזדמנות זו באופן פורמאלי, לפי מה שאני יודע זו הסיבה שאולי עם השנים טרנד קנייה קבוצתית נהיה שכיח מבחינה בין-לאומית במדינות כמו קנדה וקנדה.

אמינו - פורטל תוספי מזון. כל סוגי המינרלים, חלבונים והיטמינים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב