דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות אילת - חורף בעיר השמש 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2466 פעמים ]

 

עכשיו כשעונת החורף החלה להראות נוכחות ליותר מיום או יומיים, הגשמים מתחילים לרדת ללא הפסקה, ובלילה הקור חודר לעצמות, הגיע הזמן לברוח לחופשה בעיר השמש הנצחית, אילת. עיר זו מציעה הרבה יותר מים יפה והרים, אלא שרק בין כתלי ה מלונות באילת תוכלו למצוא עולם ומלואו וכמעט שלא תצטרכו או תרצו לבלות מחוצה להם. אין צורך להוציא כספים רבים ולהתארח במלונות היוקרתיים ביותר. באילת תוכלו למצוא מלונות ארבעה כוכבים הנותנים לכם שירות ותנאים איכותיים.

כדי לצאת לחופשה האידיאלית כדאי למצוא את המלון המתאים ביותר לאופי שלכם ולאופן שבו אתם אוהבים לבלות. אם  לדוגמא תבחרו את מלון אגמים של רשת ישרוטל לחופשתכם, תזכו בחופשה בסימן "צ'ילאאוט", הירגעות. עם כל המתרחש במצרים לאחרונה, רובנו לא נגיע ככל הנראה לנפוש בסיני ואם נודה באמת, לינה בחושה ואוכל במסעדה שלא ברור מי מפקח עליה, יכולים להיות התנסויות די מלחיצות לחלק מהאנשים שרוצים להירגע. לעומת זאת מלון אגמים, מאפשר חופשה בתנאים נוחים ובאווירה רגועה שתוציא אתכם מהטירוף של המרדף אחרי השעון.

במלון אגמים תוכלו להרשות לעצמכם יקיצה טבעית גם אם אינכם אוהבים בצדק לדלג על ארוחת הבוקר במלון, זאת מכוון שארוחות הבוקר מוגשות עד השעה 12:00; המלון מעוצב כך שיש בו בריכה הבנויה כאגם גדול עם מפרצונים קסומים המשרים אווירה של חופים נידחים; למי שרוצים אווירה קסומה במיוחד יש אפשרות להזמין חדר על המים ולרדת מהמרפסת הישר לבריכה; על שפת הבריכה עומדים לרשות האורחים פינות רגיעה עם ערסלים כשברקע מתנגדת מוסיקת צ'ילאאוט; גם צוות הבידור מתאים אתה פעילויות שלו למקצב השקט והזורם, אפילו בפעילויות לילדים המתמקדות בעיקר בשעות סיפור, יצירה ותיאטרון בובות, זה כמובן אם אתם חופשים שבחופשה עם ילדים תוכלו להירגע באמת.

לעומת זאת, אם תבחרו בחופשה במלון הסוויטות קלאב הוטל אילת, תזכו לחוויה שונה לגמרי. מלון זה מעוצב סביב מוטיב הים, ונראה כמו ספינה בחוף טרופי מטורף במיוחד. בין פינות קסומות מסתתרים מפלים, בריכות דגים, מנהרות סודיות;  הילדים יוכלו לבלות במפרץ הפיראטים או בעולם האבוד, אך את עיקר הפעילות יעשו צוות ההווי ובידור שיספקו הנאה תוססת במיוחד; לקלאב הוטל אילת באים כדי להוציא אנרגיות לכם ולילדים. בעוד הם משתוללים בבריכות ובמשחקים אתם תוכלו לשרוף קלוריות בחדר הכושר או בחדר הספינינג המיוחד.

קלאב הוטל אילת, מתאים גם למי שרוצים לקבוע לעצמם את לוח הזמנים ואת התפריט המועדף, בכל סוויטה יש מטבחון המיועד לבישול עצמי והודות לשני המינימרקטים הנמצאים במתחם המלון אפשרות זו הופכת לנוחה במיוחד. יתרון נוסף של המלון לחובבי הבילויים הוא הקרבה שלו למתחם של פאבים ומועדונים, מה שהופך את המלון לאטרקטיבי גם עבור קבוצות של חבר'ה צעירים.

עם כל זאת, בשתי המלונות באילת, יש לכם הזדמנות לברוח למציאות אחרת, בקלאב הוטל אילת תוכלו למצוא רגיעה בספא, ובאגמים תוכלו ללכת מעט עד למתחם הבילויים התוסס.       

 

אוהבת לנפוש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב