דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערכ ת עזרה ראשונה לילדים 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 680   [ נצפה 3125 פעמים ]

ערכה טבעית לילדים הקדמה

בהמשך לערכה טבעית למבוגרים מומלץ שתהיה ערכה טבעית נפרדת לתינוקות וילדים. ערכה שתכיל מספר מוצרים שמניסיוני כמטפל וכאבא לשלושה ילדים ההיית ממליץ שיהיו בכל בית ויקלו על בריאות ילדכם  . הכלים שאני ממליץ עליהם טובים לילדים ותינוקות כאחד רק המינון שונה, אלא אם ציינתי אחרת. יש כמובן צורך להפעיל שיקול דעת ובכל חשש לפנות לרופא מערבי.

 כאבי בטן אצל תינוקות וילדים ילדים ותינוקות מפתחים כאבי בטן מסיבות רבות החל מלחץ נפשי ,מחלות וחיידקים ועד בקיעת שיניים וקפיצת גדילה.

פורמולה סינית בשם kang ning wan   או בשמה השני curing מצוינת לבעיה זו ולהקלה מהירה. פורמולה בשם עיכולקס שהיא מיצוי של צמחים מערביים טובה אף היא.

גזים אצל תינוקות וילדים תינוקות ועוללים הינם בעלי מערכת עיכול שאינה מפותחת דיה ותזונה מסוגים שונים גורמת להם לגזים ,אלרגיה ונפיחות בבטן שיוצרת כאבי בטן,עצבנות ובכיינות רבה אצל הילד, בעיות שינה ואף הקאות. תה שומר וקמומיל סופח גזים ומקל על היציאות,חיידקים פרוביוטים לילדים יעזרו בעיכול האוכל ובהורדת רגישות אלרגית למזון.

עצירות אצל ילדים ותינוקות ילדים נוטים לסבול מעצירות כתוצאה ממזון ,מחלות וחום גבוה או מצב רגשי כמו מעבר לגן חדש, אח שנולד ועוד. אצל תינוקות יש חשיבות לא לתת מגוון רחב מדי של מזונות בו זמנית.

חליטה של זרעי קימל או פשתן תקל במצב של עצירות . במצב רגשי כדי לתת טיפות רסקיו רמדי ובעצירות כרונית יש לתת מיץ אלוורה או חצי כוס חלב עז בבוקר

שלשול אצל תינוקות וילדים  הוא מצב נפוץ והוא יכול להתפתח כתוצאה ממזון חדש ולא מוכר, ממחלה ובתינוקות כתוצאה מפקיעת השיניים אז השלשול יגרום לכוויה בישבן התינוק. חשוב מאוד כאשר ילד משלשל לתת לו לשתות הרבה נוזלים בכדי למנוע התייבשות. הפורמולה curing  תעזור יחד עם פרוביוטיקה לילדים.

בקיעת שיניים אצל תינוקות נביטת שיניים היא מצב שמצביע על התפתחות מערכת העיכול של התינוק ומוכנותה לעכל מזונות נוספים. אך בקיעת שיניים גורמת לחום, ריור מוגבר,  עצירות או שלשול שיוצר כוויה באזור החיתול. כאבי חניכיים, נפיחות חניכיים ואי שקט אצל התינוק ואצלכם ההורים. שרשרת של אבני ענבר מורידה מאוד כאבי שיניים. קרם החתלה של וולדה מצוין לאדמומיות באזור החיתול כתוצאה מהשלשול.

נזלת אצל תינוקות וילדים אלרגיות למזונות ולחומרים בסביבת הילד ,שפעת ומחלות החורף הם מהגורמים לנזלת .במידה והנזלת לא תטופל היא נוטה ליצור דלקות חוזרות ונשנות בדרכי הנשימה ואף דלקת ריאות. או ליצור סינוסיטיס, דלקת אוזניים או עיניים. יש שתי פורמולות שטובות לנזלת אצל ילדים

נזוקל של חברת מדיטף  ו BI YAN PIAN של חברת זן צמחים.שתיהן יעילות לחיזוק מערכת החיסון ודרכי הנשימה וייבוש הנזלת. בכדי לעזור לילד לישון בלילה יש למרוח על גשר האף תערובת שמנים בשם אף קל של חברת מורז ניתן להשתמש בו גם בתינוקות ואפשר למרוח גם מסביב לעיניים והאוזניים בכדי למנוע דלקות.

שיעול אצל תינוקות וילדים שיעול עוזר להיפטר מחיידקים או מכל פולש זר למערכת הנשימה זהו כלי חשוב של הגוף במערך ההגנה על הראות אך לאורך זמן שיעול מעייף את הילד ומפריע לשינה .מומלץ לתת תה מצמח הטימיה או תה צמחים שוויצרי של טננבלוט.

דלקת גרון אצל ילדים יכולות להיות חיידקיות או ויראליות הבדיקה הינה ע"י משטח גרון. במידה ויש חיידק חובה לתת אנטיביוטיקה ואח"כ לתת פרוביוטיקה לשיקום מערכת העיכול.

במידה ויש דלקות גרון כרוניות כדאי לקחת סוכריות אקטיפלוס של פלוריס שאפשר לפורר בכפית ולתת לילד.

מכות וחבלות אצל ילדים ותינוקות  כמה הם רצים , נופלים, נחבטים ונפצעים - אין הורה שלא מכיר את המצב שאתה יושב לנוח ופתאום טראח ! ואחריו בכי היסטרי שאתה רץ ובטוח  שסוף העולם הגיע. משחת טראומהיל מורידה את עוצמת הכאב ואת המפלס הדמעות בצורה כמעט מיידית, כמו כן היא עוזרת להחלמה מהירה של פצעים וחבלות.

סיכום

ערכה פשוטה של מספר מוצרים בעלות כספית נמוכה. תיתן בידך ההורה כלים לעזור לילדך בצורה מהירה ואפקטיבית למניעת סבל ולעיתים הסתבכות מיותרת של בעיות פשוטות.

אהוד סברדליק LIC.AC מטפל מוסמך רפואה סינית בעל קליניקות רפואה משלימה בהוד השרון ובחדרה. טיפול ע"י אקופונקטורה , שיאצו וצמחי מרפא. לפרטים נוספים אתם מוזמנים  להיכנס לאתר דיקור סיני - www.dikursini.co.il  להזמנת טיפול אצל אהוד סברדליק - 050-8890126




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב