דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה 

מאת    [ 11/02/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 1295 פעמים ]


הדברה היא ענין למקצוענים,אם אתם שוקלים לערוך הדברה בביתכם בזמן הקרוב,מוטב שתבדקו טוב מאוד את מי אתם מזמינים לבצע אותה,מדביר לא מנוסה עלול לגרום נזק לחיות בית ואף לבני אדם,ובנוסף לכך רבים הסיכויים שתצטרכו לחזור על פעולת ההדברה לאחר זמן קצר ואז כבר לא תמצאו אותו. אז למה לבזבז כסף,בדקו שהמדביר אותו אתם מזמינים מציע אחריות,או לחלופין נותן אופציה לטיפול תקופתי מוזל במידה ויש חשש סביר שהמזיקים יחזרו.כמו כן וודאו שהמדביר מציע פתרונות אפקטיביים של הדברה ירוקה, ובמידה והוא משתמש בהדברה קונבנציונאלית שהוא מקפיד על כל הוראות הבטיחות,ומידע אתכם בכל ההכנות הדרושות לפני ביצוע ההדברה.חברת ציקורל ידועה כחברה שאינה חוסכת באמצעים ובציוד ומבצעת את טיפולי ההדברה במספר שלבים על מנת להביא לתוצאות מעולות ללא כל חשש של נזק  לסביבה,כל זה נעשה מתוך יחס אדיב,שירות ללא פשרות,ובמחירים נוחים.

הדברת עכברים

בארץ קיימים 9 זנים של עכברים.מכרסמים אלו פעילים בעיקר בשעות הלילה ובמשך היום מתחפרים במחילות ומתחת לבתים,העכברים חיים כיחידים ובקבוצות בעיקר בסמוך למקומות שנמצאים בהם ריכוזים גדולים של מזון.עכבר מצוי יכול לגרום לנזקים כבדים ליבולים,לאסמי תבואה,ולמזון בבית. לעכברים שיניים חדות מאוד והם מסוגלים לכרסם חוטי חשמל וטלפון ולגרום נזקים לרכוש,כמו כן הם יכולים להעביר מחלות כמו טיפוס ודבר לכן במקומות תפוצה של עכברים הדברתם היא בלתי נמנעת.

להדברת עכברים מספר שיטות:

מלכודות- יש כמה סוגים של מלכודות: מלכודות רשת,מלכודות דבק, קופסאות לכידה,מלכודות קפיץ ועוד.
הדברה אלקטרונית-מכשיר המשדר גלי קול אשר נשמעים על ידי העכבר ולא נשמעים על ידינו ואשר גורם להרחקתו מהאזור.

הדברה ברעלים -ריסוס רעלים או חומרים אורגניים אשר חלקם הורגים את העכבר וחלקם רק מרחיקים אותו.
הדברה ירוקה - היא השיטה המועדפת,מכיוון שאינה מסבה נזק לסביבה וממילא לא נצטרך לצאת מהבית או להרחיק ילדים או בעלי חיים.
כדי לשמור על הבית והחצר נקי מעכברים יש לנכש עשביה גבוהה,לאטום חורים וסדקים,לכסות מקורות מים,ולזרוק את האשפה במקום סגור.שמירה על סדר וניקיון,ואחסנת מזון במקומות בטוחים הכרחיים להדברה של קבע.

הדברת חולדות

החולדה גדולה יותר מן העכבר, ואף ערמומית ומסוכנת יותר.חולדה עלולה לנשוך מי שיפריע לה להגיע אל מזונה או שהיא חוששת מפניו. צבעה חום וזנבה ארוך כמעט כמו גופה.החולדה פעילה בעיקר בלילה והיא אוכלת הכל.סימני כרסום ברהיטים,ספרים,חוטי חשמל וטלפון וכו' מהווים סימן כי בביתכם נמצאים חולדה או עכבר.צריך להזהר בפרט מנשיכת חולדה אשר עלולה להעביר מחלות כמו טיפוס וסלמונלוזיס וכן יש להזהר מלגעת בידיים חשופות בצואת החולדה מפני חשש הידבקות.
ניתן להשתמש במלכודות שונות ללכידת חולדות,אולם מלכודת דבק לא תועיל במקרה שלה ,החולדה שהיא גדולה וחזקה יותר מן העכבר יכולה להשתחרר מהדבק ולברוח.אמצעים אחרים הם שימוש ברעל מושהה,רעל זה פועל לאחר זמן מה מהאכילה ולכן אין החולדה מקשרת בין האוכל לבין הרעל ואינה מספיקה להודיע לחברותיה כי אוכל זה רעיל.אמצעי נוסף הוא המתקן האלקטרוני אשר מרחיק את החולדה על ידי צליל גבוה.מדבירים מקצועיים ישתמשו ברעלים ובריסוסים שונים,כמובן חשוב ביותר להשתדל להשתמש בהדברה ירוקה בפרט לבעל חיים גדול כמו חולדה הדורש כמות מאסיבית של חומר
חברת ציקורל מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות הדברה,כולל הדברה ירוקה וידידותית לטיפול במכרסמים שונים כמו חולדות ועכברים.התקשרו אלינו עוד היום וקבלו יעוץ חינם מהמומחים המובילים בתחום למציאת הפתרון האפקטיבי ביותר עבור צרכי ההדברה שלכם.

zikorl - הדברה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב