דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג כשר לאירוע מוצלח 

מאת    [ 11/02/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2343 פעמים ]

מה צריך לבדוק בעת בחירת קייטרינג?

בבואנו לבחור קייטרינג לאירועים, ישנם מספר דברים אליהם צריך לשים לב. ראשית, יש חשיבות עצומה לאופן בו מתאימים בין חברת קייטרינג לבין אופי האירוע. האם תצטרכו קייטרינג כשר? ואם כן, האם יהיה מדובר בשירות קייטרינג חלבי? בנוסף, האם תצטרכו קייטרינג לכנסים עם אלפי מוזמנים או דווקא שירות קייטרינג איכותי ואינטימי לאירוע מצומצם? כל אחת מהתשובות לשאלות הללו יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע בלתי נשכח לבין בזבוז כסף מיותר. אך גם לאחר שעניתם לעצמכם על השאלות, ישנם עוד כמה דברים אותם כדאי לבדוק.

ניסיון ואמינות מעל הכל
אחד האלמנטים החשובים ביותר בבחירת חברת קייטרינג הוא הניסיון שלה. חברת קייטרינג איכותי חייבת להחזיק בצוות מיומן, מקצועי ומנוסה אשר יודע להתמודד עם לחץ ולעמוד בזמנים. החשיבות של קייטרינג איכותי להצלחת האירוע ידועה לכל מי שביקר בחייו בחתונה, וגם האורחים והחוגגים יודעים זאת. אם אתם מחפשים קייטרינג כשר לחתונה שלכם, ודאו מראש כי השף מכיר את התפריט בו אתם מעוניינים. אל תחששו להעלות הצעות לסוג כזה או אחר של אוכל, משום שבסופו של דבר מדובר באירוע שלכם. מצד שני, הישארו קשובים להצעות של בעלי המקצוע. לעיתים תגלו כי עקב הניסיון יכולים השפים בעצמם לעזור לכם לבחור את סוגי המנות הנכונות עבור האורחים שלכם. כאמור, האופי של האוכל חייב להתאים לאופי האירוע ובמידה והאורחים שלכם לא ייהנו סביר להניח שגם אתם לא תחוו אירוע מוצלח.

לא בכל מחיר?
דבר נוסף אליו צריך להתייחס כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירועים מכל הסוגים הוא כמובן המחיר. נסו לחשוב מראש על התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע, ופעלו בהתאם. אל תרשו לעצמכם מצד אחד לחרוג ממנו בצורה ברורה, אך מצד שני הישארו דינאמיים לשינויים. למרות שברוב המקרים בחירת קייטרינג לחתונות דומה לבחירת כל סוג אחר של שירותים – כמו מוזיקה, עיצוב והגברה – עדיין כדאי להשאיר מקום להפתעות.

הכי חשוב: שתהיו מרוצים מקייטרינג איכותי
בסופו של דבר, האינדיקציה הטובה ביותר שלכם בעת בחירת כל סוג של שירותי הסעדה, החל מקייטרינג לחתונות ועד קייטרינג לכנסים, היא השאלה האם אתם אוהבים את האוכל. במידה וביקרתם לפני האירוע שלכם באירוע לו היו אחראיים שירותי קייטרינג בהם אתם מעוניינים ואהבתם את התוצאה, סביר להניח שבסוף הדרך תישארו מרוצים. למרות שיש חשיבות להמלצות של חברים או משפחה, אתם אלו שמקבלים את ההחלטה.

התפריט עשיר- מלא בתרבויות העולם - סושי המאכל שהפך לטרנד בקרב הקהל הישראלי

התפריט בישראל הפך להיות תפריט בין לאומי, והצורך בטעימה מכנמה תרבויות בעולם תפס תאוצה רבה בקרב הקהל הישראלי, גם הסושי הפך לחלק בלתי נפרד מהתפריט הישראלי, היום נהוג ממש להזמין עמדת סושי לאירועים, ובו מוגשים כל סוגי הסושי, הכנת הסושי נעשת אל מול קהל האורחים, ואתם נהנים מסושי אישי, טרי ואיכותי, מומלץ בכל אירוע, עמדת סושי או מגשי סושי לפי הדרישה הקיימת, ובהתאם לגודל האירוע.

קייטרינג בהתאמה אישית 
http://www.bestcatering4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב