דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפה למשרד למנהלות שיודעות מה טוב עבורן 

מאת    [ 10/02/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1544 פעמים ]

בדרך כלל כאשר כותבים מאמר שאינו עוסק בהיריון או הורות כותבים אותו במין זכר. דבר זה נכון אפילו יותר כאשר מדברים על נושאים הקשורים לעסקים, ואפילו יותר כאשר המאמר פונה למנהלים. הפעם, החלטנו לפנות אליכן, נשות הקריירה, בעיקר כי אנו יודעות שאתן לא רק עושות קפה לבוס, אלא אתן פעמים רבות מנהלות מצליחות, ויתרה מכך, אתן גם יודעות שתפקידו העיקרי של המזכיר אינו להכין לכן ולאורחות שלכן את הקפה המושלם. בדיוק בגלל זה, אתן זקוקות לפתרונות קפה למשרד נוחים, יעילים ומשובחים כדי שגם הסגן שלך יוכל להתחנף אלייך עם קפה איכותי.

לקפה יש מקום מרכזי בחיינו. אנו שותות אותו פעמים רבות בזמן של הפסקה מהמרדף אחרי משימות היום- יום. אנו נפגשות לכוס קפה כדי לבלות עם חברות או לנהל פגישות עסקים חצי- פורמאליות, אנו מכבדות את האורחות שלנו לקפה במשרד או בבית בכדי לפנק אותן ולפעמים הקפה משמש אותנו כסם מעורר בזמן שאנו צריכות לעבוד שעות ארוכות.

במאמר זה נתמקד במקום של הקפה בבית העסק שאת מנהלת. את בטח כבר מבינה שכמו שלך חשוב הקפה במהלך היום וכפי שאת אוהבת אותו עשוי בדיוק לפי טעמך, כך הוא גם חשוב לעובדים שלך. את ודאי מבינה יותר מכך, שעובדים מרוצים הם עובדים נאמנים יותר, יעילים יותר ושמחים יותר. באמצעות פתרונות הקפה למשרד של עלית תוכלי לאפשר להם ולך את הקפה האהוב בקלות ונוחות.  

עלית מספקים מגוון רחב של מכונות קפה למשרד המותאמים לצרכים של מקום העבודה שאת מנהלת. בכדי שתוכלי לבצע את הבחירה הטובה ביותר, כדאי שתתייעצי עם צוות שירות אשר יסייע לך לשאול את השאלות הנכונות בהתאם ליכולות של מכונות הקפה, הנציגות יודעות שאת יודעת מה הכי מתאים למשרד שלך.

לאחר שתבחרי את מכונת הקפה למשרד האידיאלית, יגיע שוב צוות מיוחד שידריך את העובדים שלך כיצד להשתמש במכונה בצורה הטובה ביותר ולהשיג את הקפה האיכותי והמשובח ביותר. כך כולן יגלו שגם אם המכונה נראית מסובכת בהתחלה כולן פשוטות מאוד להפעלה. נוסף על כך, הצוות הטכני נמצא זמין לשירות כל הזמן ומגיע לביקורות יזומות אצלך במשרד כדי לוודא שמכונת הקפה תמשיך לעבוד בצורה מיטבית לאורך זמן רב.  

חשוב עוד תדעי שמעבר למכונות קפה למשרד, עלית מספקים את חומרי הגלם לקפה. זאת ועוד, מכונות הקפה פועלות על בסיס אבקת חלב שטעמו איכותי יותר מאשר מלבין, אך אם את מעדיפה חלב טרי, את יכולה להזמין מכונת קפה שמחובר אליה מקרר ייחודי עם חלב.

ולסיום, קפה הוא עניין כביכול שגרתי ולפעמים נראה מובן מאליו, זאת עד שהוא לא נמצא בסביבה. באמצעות פתרונות קפה למשרד נכונים תוודאי שאף אחד מעובדייך או את לא יחוש מתוסכל.

אלמה דויד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב