דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין מיוחדות 

מאת    [ 10/02/2011 ]

מילים במאמר: 758   [ נצפה 3470 פעמים ]

טבעות אירוסין מיוחדות הן דרך להדר את האהוב ולהראות לו את אהבתך. מפורסמים פעמים רבות אוהבים להתרברב ולהתפאר באהבתם הגדולה ולחלוק את רגשותיהם המיוחדים במינם שהם חשים אל בן הזוג, עם כל הקהל. לרוב הם עושים זאת כשהם מעניקים טבעות אירוסין מיוחדות לאהובם, כסמל לאהבתם. אלא שברצונם להתרברב גם ביכולת שלהם להשיג דברים שאיש מן הישוב ידו אינו משגת.


פעמים רבות טבעות אירוסין מיוחדות אלה הופכות מושא לחיקוי. קהל המעריצים דורש שיעשו לו חיקויים או שצורפים משכפלים את סגנון העיצוב לעיצוביהם ומקנים להם בכך נופך אקטואלי לתקופה מסויימת.

עוד על טבעות אירוסין:

סוגים של טבעות אירוסין
הוד טבעות אירוסין


הטבעת השנויה במחלוקת ביותר שעלתה לכותרות לאחרונה היא הטבעת שנראתה על אצבעה של בר רפאלי. טבעת אירוסין, כן או לא? רחשו השמועות ושאלו כותרות העיתונות הצהובה. התשובה לכך טרם התבהרה וייתכן שייקח עוד ימים רבים לדעת את התשובה אם בכלל. אך טבעות אירוסין מיוחדות אחרות של מפורסמים שתפסו כותרות ישארו כנראה חקוקות לעד בקטלוג הצנוע של טבעות אירוסין מיוחדות של מפורסמים.

 
טבעות אירוסין מיוחדות מפורסמות אחרות הן זאת שהעניק אלביס פרסלי לאשתו לעתיד, שהייתה אז אך נערה צעירה בשנים, עתירת יהלומים כבדת קראט, כיאה למלך הפופ הגדול של כל הזמנים. גם מדונה, כוכבת פופ שטוענת לכתר המקביל לבנות המין היפה, ובצדק, קיבלה מגאי ריצ'י, לו נישאה בטירה עתיקה בסקוטלנד תחת אבטחה כבדה.
לימים התגרשו מדונה וריצ'י הפך לאקס המיתולוגי והשאיר בידיה מזכרת עם שלושה יהלומים מדושנים.

ומי אם לא שחקני הטלנובלות שידעו להעתיק את הגרנדיוזיות שבטלנובלות לחיים, ואת הדרמה, כמו שעשה סבסטיאן רולי, כוכב הטלנובלות הארגנטינאי, אליל הנשים, שהציע לחברתו אירוסין, במסעדה רומנטית לאור נרות. ארוסתו, שאף היא כוכבת טלווזיה מוכרת בארצם, פרצה בבכי מרוב התרגשות והפתעה ולא פסקה מכך כל הערב.

בישראל פאבלו רוזנברג, שעלה מארגנטינה, דווקא קיבל מארוסתו ואשתו לעתיד, מירי לוי, דוגמנית מצליחה, טבעת מיוחדת מתנת שנה לאירוסיהם, שעשויה חותם בזהב צהוב עם אבן שחורה.

בקטלוג טבעות אירוסין מיוחדות יש כמעט בראש הרשימה את טבעת היהלום הורוד המפורסמת שהעניק השחקן המצליח בן אפלק לפרפורמרית והזמרת המוכרת ג'ינפר לופז. השחקנית קתרין זיטה ג'ונס הנשואה לשחקן המצליח מייקל דאגלס, קיבלה לרגל אירוסיהם, טבעת אירוסין מיוחדת במינה לא רק במראה אלא גם במחירה המוערך כשני מיליון דולר. טבעת האירוסין שהעניק לה, מכילה יהלום עשרה קראט ומלוטשת בסגנון מרקיזה, המבהיק והיוקרתי.
ואיך אפשר להתייחס לתרבות הטראש והזוהר מבלי להתעכב על שתיים מכוכבותיו הגדולות ביותר. הראשונה היא יורשת העצר הפרועה לבית הילטון, פריס הילטון, כוכבת שידה בכל ויד כל בה. פעמיים הוצעה הצעת נישואין ליורשת העצר היפה והעשירה. ושתי טבעות אירוסין מיוחדות הונחו בחיקה. האחת הייתה טבעת יהלום 24 קראט, קלאסית, כיאה למעמדה. בשנייה היו פחות קראט ועלותה משוערת רק כמעל שני מיליון דולר.

כוכבת פופ אמיתית, פרועה לא פחות, וקולגת מסיבות נוצצות להילטון הבת, הלוא היא בריטני ספירס. אמנם נישואיה לקווין פידרליין סיפקו לא מעט שערוריות, ואף הובילו להתמוטטותה, אך בידה נותרה טבעת אירוסין מפוארת במיוחד שהעניק לה כשעוד הנצח התדפק על דלתם.

טבעות אירוסין מיוחדות בהיסטוריה הן מעשה של שגרה. טבעות אירוסין הן דרך להביע את האהבה ולהחצין אותה. גם בחצר המלוכה האנגלית וגם בימי הביניים נהגו כך בני האצולה מאז ומתמיד.

בבואנו לרכוש טבעות אירוסין מיוחדות שמרו בתודעתכם את ההסטוריה הפופית המשעשעת וזכרו שאתם נכנסים להיכל מכובד מאוד. 

הכותב הינו הוד מקבילי, מעצב תכשיטי כלה, טבעות נישואין וטבעות אירוסין בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב