דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: לאורחים או למארחים? 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 1961 פעמים ]

המגוון הקיים של גני אירועים מאפשר למי שצריך לבחור ביניהם להשתמש בפרמטרים שונים ולהתאים את הבחירה לשיקולים שונים. אחת השאלות החשובות שעליהן צריכים לענות המתכננים של האירוע היא האם לבחור גני אירועים בהתאם לרצון ולהעדפות של המארחים או האם יש להתאים את הבחירה דווקא לטעמם של האורחים? ייתכן וכמו תמיד צריך לנסות ולמצוא את התשובה אי שם באמצע.

גני אירועים אולי נראים הרבה פעמים דומים זה לזה אבל ישנם גם פרטים שמבדילים אותם זה מזה. לעיתים ההבדלים הללו אינם משמעותיים אך בהרבה מקרים ההבדלים מצטברים לכדי תמונה שלמה בעלת ייחודיות ביחס למקומות אחרים. לאנשים שונים יש טעמים שונים ולכן התמונה הספציפית יכולה להיות אהובה על כמה מהם ולמצוא חן בעיניהם ובו בזמן היא עלולה להיראות כחסרת טעם או כמכוערת בעיניהם של אחרים. אירועים שעבורם יש לבחור גני אירועים הם הרבה פעמים הזדמנויות שבהן מתכנסים אנשים בעלי טעם שונה. חתונה, לדוגמא, היא אירוע שאליו באים אורחים מקבוצות גיל שונות – החברים של החתן והכלה הם לרוב צעירים יותר, ואילו קרובי המשפחה יכולים להיות מבוגרים יותר ועוד יותר. גני אירועים אם כן צריכים לקבל קהל בעל טעם מגוון.

מצד אחד, ואני מתרכז בדוגמה של החתונה, בני הזוג הם מרכז המחזה. זה הערב הגדול של חייהם והחגיגה נעשית לכבודם וכדי לציין את הקמת התא המשפחתי שלהם. כיוון שזו החגיגה שלהם זה נראה הגיוני שבני הזוג שעומדים להתחתן יבחרו בין המגוון של גני אירועים את הגן שמתאים לטעם שלהם. אלא שהטעם שלהם יכול לבוא בסתירה לטעמם של האורחים, או לפחות חלק מהם: עיצוב מודרני ואוונגרדי מדי, מיקום רחוק בלב הרים או מדבר, אוכל שאינו אהוב על חלק מהאורחים וכן הלאה. אם בני הזוג הם צמחונים, לדוגמא, האם הם יבחרו להגיש רק אוכל צמחוני בחתונה? או שמא עליהם להתאים את האוכל לרצונם של האורחים? ואם בני הזוג מחפשים גני אירועים שנמצאים הרחק ממרכז הארץ ושאינם מותאמים לדרישות הקהל המפונק; האם זה בסדר?

שהרי בסופו של דבר בני הזוג מזמינים את האורחים לא רק בשביל שהם יתנו צ'קים שיכסו את מחירם של גני אירועים. האורחים אמורים להשתתף בשמחה וליהנות ממנה. לכאורה יש להתאים את הבחירה מתוך המגוון של גני אירועים לאורחים שמן הראוי שייהנו בחתונה. יתר על כן, יש כיום גישה שרואה בחתונה מעין עסק כלכלי: מצד אחד החתן והכלה מארגנים חגיגה עם אוכל, משקאות וריקודים; מצד שני האורחים מביאים צ'קים בתמורה להנאה המובטחת להם. אם חתונה היא עסק כלכלי והאורחים הם לקוחות של החתן והכלה הרי שאין ספק שיש להתאים את הבחירה של גני אירועים לטעמו הכללי של הקהל.

הדרך הטובה ביותר לפתור את הדילמה הזו – למי שמבקש למצוא פיתרון שיספק את כל הצדדים, אורחים ומארחים כאחד – הוא לנסות ולמצוא גני אירועים שיצליחו להיות בנקודה כלשהי בין הרצונות והטעמים של כולם. במקום לחפש גני אירועים שנמצאים בקיצוניות אחת, אפשר להעדיף גני אירועים שמציעים בקרבם מרכיבים שיספקו גם את טעמם של אלה וגם את טעמם של האחרים, עד כמה שהדבר אפשרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב