דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמונה שנים לרצח מתרגלי שיטת הפאלון - גונג (פאלון דאפא )בסין 

מאת    [ 24/07/2007 ]

מילים במאמר: 1197   [ נצפה 3451 פעמים ]

הפאלון-גונג, שיטה המתבססת על "אמת חמלה וסובלנות" צברה פופולאריות רבה בסין בשנים 1992-1999. אפילו אנשים מהמפלגה הקומוניסטית, וביניהם ראש הממשלה דאז, תמכו בשיטה. אך ב- 1999 הזמין ג'יאנג-זמין, נשיא המפלגה הקומוניסטית, סקר בעניין. נתגלה שישנם יותר מתרגלים בשיטה מאשר מספר החברים הרשומים במפלגה הקומוניסטית הסינית
ג'יאנג-זמין נתקף בקנאה וזעם כאשר מידע זה הובא לפניו, וכמי שהיה ידוע בתור דיקטטור אכזרי ובעל מזג חם הוא התהפך לרעה. פתאום הוא לא יכול היה לסבול שיטה כמו הפאלון-גונג שעקרונותיה מדברים על טוב, הרמוניה ויחס אוהד כלפי התרבות הסינית המסורתית. כי האידיאולוגיה הקומוניסטית מדברת על מאבק מתמיד ואלים, שוללת את האמונה בכוח עליון ומתנגדת לעקרונות המסורתיים של חמלה וסובלנות. עובדות אלה גרמו לג'יאנג-זמין להוביל את המפלגה הקומוניסטית למסע רדיפה מטורף, אף בניגוד לעמדת עמיתיו למפלגה.


פאלון גונג היא צורה עתיקה של צ'י קונג, דרך רוחנית לזיקוק הגוף והמחשבה בעזרת מדיטציה ותרגילים מיוחדים, שמייחדת את עצמה מתרגילי הצ'י קונג הממוצעים בכך שהיא מדגישה את טיפוח האופי המוסרי של האדם בחיי היום יום על פי העקרונות אמת - חמלה - סובלנות. היתרונות של תרגול הפאלון גונג מגוונים: החל מבריאות משופרת ואנרגיה מחודשת ועד לבהירות נפשית, הקלת לחצים ושלוות הרוח. אבל הפאלון גונג הוא מעבר לזה: מטרתו היא להגיע לחוכמה ולהארה. המתרגלים בשיטה שואפים להיות אנשים טובים יותר.
אתר הפאלון גונג בישראל : http://www.falundafa.org.il/
דו"ח החקירה אודות קצירת האיברים: http://www.falunnews.org.il/organharvesting/
דו"חות ארגוני זכויות האדם,האו"ם והקונגרס האמריקני:http://www.specialtribunal.org/reports/


מחנות עבודה ועינויים קשים


ב-20 ביולי 2007 מלאו 8 שנים למסע הרצח הזה, כאשר חלק מרכזי ברדיפה היא התעמולה. המפלגה הקומוניסטית הפיצה שקרים בקנה מידה מאסיבי בעזרת כל אמצעי התקשורת.דוגמה שממחישה היטב את היקף התעמולה היא שהעיתון הרשמי של המפלגה הסינית לבדו פרסם בחודש הראשון לרדיפה יותר מ- 300 מאמרים המשמיצים את הפאלון-גונג.

מטרת התעמולה והדה-לגיטימציה מוכרת לנו היטב: לתת לגיטימציה לפגוע פיזית בפאלון-גונג, ועוד לגרום לאזרחים תמימים לחשוב שזה מעשה חיובי.

כפי שגבלס בשעתו גרם לגרמנים לחשוב ש"הפתרון הסופי" הוא הדרך היחידה בה גרמניה תחזור לעוצמתה, כך הצליחו לגרום לסינים לחשוב שלרדוף את הפאלון-גונג שקול להגנה על סין. תעמולה זו גרמה לכך שמיליוני מאנשי הפאלון-גונג איבדו את פרנסתם ואת זכויותיהם הבסיסיות. ילדים איבדו את הזכות ללמוד בבתי ספר, ומאות אלפים הוכרחו לרדת למחתרת כדי לשרוד. מאות אלפים נשלחו למחנות עבודה בכפייה לחינוך מחדש וסבלו מעינויים קשים, לעיתים קרובות עד מוות.

עד כה לא ידוע המספר המדויק של הנרצחים, מכיוון שסין חוסמת את זרימת המידע בנושא באופן מוחלט. על פי מידע שנאסף על ידי הבית התחתון של הפרלמנט הגרמני, קיימים היום בסין כ-1,000 מחנות ריכוז מסוגים שונים. העדויות על העינויים מתועדות בדו"חות של כל ארגוני זכויות האדם העולמיים והרדיפה גונתה באופן חריף על-ידי ארגוני זכויות אדם חברי פרלמנטים וממשלות ברחבי העולם. ישנן גם עדויות מצולמות של אנשים אשר עברו עינויים. תמונות אשר בהחלט מזכירות לנו את ימי השואה.
בשנה האחרונה אף התגלה כי ישנם מחנות ריכוז רבים בסין בהם קוצרים איברים מאנשי הפאלון-גונג בעודם בחיים. את הגופות שורפים על-פי רוב מיידית כדי להשמיד עדויות. קצירת האיברים נעשית בעיקר כדי לממש רווחים נאים משנואי נפשה של הממשלה הסינית.

דו"ח בלתי תלוי של צוות חקירה קנדי עצמאי, ברשותם של קילגור ומטאס, הגיעו למסקנות חד משמעיות בדבר נכונות השמועות על הרצח בסין. דיוויד קילגור, המזכיר לשעבר לענייני אסיה פאסיפיק וחבר פרלמנט קנדי, ודיוויד מטאס עורך-דין בין-לאומי לזכויות אדם, בחנו את הטענות ואמרו כי על מרביתן אין עוררין: "כשכל ההוכחות מצטרפות יחדיו הן מציירות תמונה מרשיעה שלמה". עורך-דין מטאס, אשר בעברו הביא לדין פושע נאצי והידוע כלוחם נגד אנטישמיות, כינה את קצירת האיברים המתרחשת בסין כ"צורת רשע שטרם ראינו בעולמנו".
לאחרונה, נערך כנס בין לאומי בישראל בנושא השתלות איברים. במהלך הכנס נשאל המזכיר הראשון של שגרירות סין על ידי מנהל יחידת ההשתלות בבית חולים תל השומר פרופ' עמרם איילון: "מדוע סין לא מאפשרת חקירה בין לאומית לנושא?". לנציג הסיני לא הייתה תשובה.


לאחרונה, יש התעוררות מסוימת בהתייחסות הישראלית לתופעה. סימן חיובי בולט הוא הפסקת המימון של כל קופות החולים למבקשים לעבור השתלה בסין. ועדת הבריאות של הכנסת אף מנסה להגן על האיסור בחקיקה ובמקביל לתת פתרונות בחוק לבעיית מצוקת האיברים להשתלה בישראל.

גם היום קיימים תירוצים רבים התומכים למעשה בהמשך ההשתלות והרצח, כמו: "אם הסינים ממילא הורגים סינים, אז מה איכפת לי להשתמש באיברים?" גם בזמנו, רבים סירבו להאמין לתיאורי הזוועה שדלפו ממחנות השמדת היהודים מימי "מלחמת העולם השנייה" ואף ממשלות וכלי תקשורת נמנעו מפרסום הדברים.

עד מתי נמשיך לשתוק ?
ניתן לחתום על עצומה באתר : www.epochtimes.co.il

קולות המחאה מישראל

ח"כים ואנשי ציבור :(מספר דוגמאות מצומצם )

קולות רבים בישראל משמיעים קולות זעקה נגד הרצח. חברי כנסת, , אנשי ציבור ואקדמיה ורבנים רבים מדברים על הנושא בחריפות.
ח"כ אבשלום ( אבו ) וילן אמר: "מדובר בחטא ופשע נוראיים, להרוג אנשים חיים כדי להוציא איברים להצלת חיים אחרים... מזעזע שבסין מתבצעות היום הוצאות להורג כדי לאפשר השתלות איברים. זהו פשע כלפי האנושות וככל שיגבר במהרה הלחץ הבין-לאומי להפסיק הסחר - כך ייטב".
ח"כ שרה מרום שליו, ניצולת שואה בעצמה אמרה: "על אף שיש לנו חולים שחייהם תלויים בהשתלת איברים, עדיין איננו יכולים לחלוטין, להשתתף בזוועות אלה. במיוחד אנחנו, שהתנסינו בשואה, איננו יכולים לחלוטין, לתמוך בכך".
ח"כ רוברט אילטוב אמר: "ראינו את התוצאות של מחנות המוות, ובהיותנו אומה יהודית, אנחנו מחויבים להתנגד לכך לגמרי".
ח"כ לשעבר, יוסי שריד, אף כתב מכתב לנשיא סין בו ביקש הפסיק לאלתר את הרדיפה
ח"כ איתן כבל, חתם על עצומה המגנה והביעו תמיכה עוד רבים נוספים.
מיכאל פואה, מנכ"ל מנהיגות יהודית אמר:"חבל מאוד שהעולם מוותר על מוסריות לשם רווחים כלכליים. דברים אלא עשויים בסוף להוביל להשמדת העולם כפי שתואר בתנ"ך, בסיפור של סדום ועמורה".

אנשי אקדמיה עורכי דין ומומחים מתחום הרפואה אשר מגנים בקול רם את הנעשה ופועלים להפסקת הנוהג הנפשע של קצירת האיברים (מספר דוגמאות):

פרופסור איתן מור- מנהל מחלקת השתלות בבי"ח בילינסון
ד"ר ג'י לביא - מנהל מחלקת השתלות לב בבי"ח תל השומר,פרופ' יורם יום טוב.פרופ' רימון כשר, אונ' בר אילן.פרופ' דן כהן, אונ' העברית.פרופ' זאב ספראי.דר' חנה קהת. דר' חיים דעואל לוסקי, מרצה לפילוסופיה, בצלאל, מינשר, בית ברל. דר' שלום פליסר. דר' ראובן גרבר, מרצה ליהדות העת החדשה. דר' זמיר קמחי.עו"ד אמיר סגל.




רבנים:

הרב יוסף שלום אלישיב, גדול הפוסקים בקרב החרדים הליטאים פסק שאין לנסוע להשתלה בסין, וזאת גם אם נשקפת סכנת חיים ממשית לחולה. הרב שלמה אבינר אמר ש"זו בושה וחרפה למין האנושי שיש צורך להעלות לסדר היום הציבורי את הרצח למטרה רפואית, המזכיר לנו את הנאצים". הרב יובל שרלו קרא למצב בסין: "אחת הזוועות המוסריות הקשות ביותר בעולמנו". הרב אורי שרקי דיבר בחריפות נגד הרצח ונגד ההשתלות בסין בכמה הזדמנויות. מנכ"ל תנועת מנהיגות יהודית מיכאל פואה הודיע ש"עד שלא יפסק הסחר הנורא הזה באיברי בני אדם, אני מחרים את סין ואני מבקש מכם להצטרף אלי". הרב ראובן בולקה, יו"ר הקואליציה לחקר רדיפת הפאלון גונג בסין, הפורום הרבני של קרן היסוד אמר: "ישראל במיוחד, בשל ההיסטוריה שלה, צריכה להיות פעילה בעצירת הפשעים נגד האנושות המתרחשים כיום בסין. אם ישראל לא תדבר, יהיה לה קשה מאוד להתמודד עם השאלה מדוע לא עשתה זאת, במיוחד כאשר אחת השאלות הגדולות ביותר היא איך, כשאנשים נשחטו על-ידי הנאצים, העולם לא דיבר."

על עצומה המגנה את פשעי המשטר הקומוניסטי הסיני וקוראת להספקת רדיפת הפאלון גונג חתמו רבנים רבים:
הרב שלמה אבינר, ראש ישיבת עטרת ירושלים, ורב היישוב בית-אל.
הרב יובל שרלו, ישיבת ההסדר, פ"ת. הרב יניב חניא, ראש "שורש, פרויקטים אמוניים".הרב אורי שרקי. הרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן, הרב דוד שפיץ.הרב עזריאל אריאל, רב הישוב עטרת ועורך כתב העת, צהר.הרב דב גולדשטיין.הרב מוטי גודמן, ישיבת שדמות מחולה.הרב אליעזר חיים שנוולד, ראש ישיבת ההסדר "מאיר הראל" מודיעין.
הרב יואל קטן, ר"מ בישיבת שעלבים, מנהל מכון שלמה אומן ועורך 'המעין'.

איש חינוך,ביולוג, אב טרי, מתרגל ישראלי בשיטת הפאלון גונג.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב