דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


IPhone - לעלות גבוה 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1847 פעמים ]

IPhone – לעלות גבוה

כבר למעלה מעשור וחצי אנחנו חשופים חשיפה הולכת וגוברת לעולם המכשירים הסלולריים. זאת, תוך התקדמות טכנולוגית שלא נצפתה כמותה בשנים שלפני כן. ממכשירים מסורבלים ולא נוחים בעליל, דרך מכשירים המנסים לדמות מכשבחי כיס וכף יד וכלה בטכנולוגיה האחרונה וההיסטרית ביותר בשוק-מכשירי ה-iPhone היוקרתיים. בעולם ה'סמארטפונים' השוקק, מחזיקים מכשירי ה-iPhone את השוק וחולשים עליו ביד רמה. לכל מי שמכבד את עצמו יש מכשיר כזה בידיו, והביקוש גובר בקצב מסחרר. בכל פעם שחברת 'אפל', יוצרת ומייסדת המותג היוקרתי הזה, מוציאה את השדרוג החדש ומאפשרת טעימה ממנו לקהל המכורים ברחבי העולם, מתייצבים מליוני בני אדם ומבקשים לעמוד בתורות ארוכים ולהמתין עד אשר יוכלו לרכוש את המכשיר המופלא ולהנות מנתוניו הטובים.

למה דווקא iPhone?

מכשיר זה, הוא שילוב מצויין ומוצלח במיוחד של טלפון סלולרי מתקדם עם מחשב כף יד. הנוחות שבשימוש במכשיר כזה היא בלתי מוסברת, למי שאינו בעליו הגאה של מכשיר ה-iPhone המופלא. זר לא יוכל להבין זאת, שכן חוויית השימוש הופכת לדבר שלא ניתן להסבר במילים. עולם הטלפונים הסלולריים משתנה ללא הרף ועוצמת השינוי ניכרת היטב באמצעות הטכנולוגיה החדישה החודרת לשוק תדיר. חשוב לזכור שהשילוב המנצח במכשיר אחד שכזה, של מסך מגע ברזולוציה חדה במיוחד, עם עולם תכנים עמוק ואין סופי, זאת יחד עם גישה לאינטרנט ולדואר אלקטרוני – כל אלו, הופכים את המכשיר לייחודי, נוח לשימוש ונדרש במיוחד. הדבר הייחודי למכשיר תוכן זה המבדיל אותו משמעותית ממכשירי טלפון ניידים אחרים עם מסך מגע וגישה לאינטרנט הוא השימוש בתוכן אפליקציות, אשר הופך אותו ליחיד ומיוחד מאוד. כל אותם אנשים מאושרים האוחזים כבר בבעלות על המכשיר המיוחד, יודעים שהצטרפו למועדון הלקוחות הגדול בעולם. מכשיר ה-iPhone אוחז בתכונות רבות ומצויינות, והאפליקציות, כאמור, היא אחת מאותן תכונות אלו. את האפליקציות ניתן להוריד מכל אתר אינטרנט ויש שפע בלתי נגמר של כאלו. הן מורדות לתוך המכשיר עצמו וניתן ליישמן מיד לקשת של תחומים שונים – בהתאם למה שביקשנו לבצע עם הורדתן למכשיר. משום כך, הדבר הופך את מכשיר ה-iPhone למכשיר בעל פוטנציאל שדרוג רמת החיים של בעליו – באופן משמעותי.

המכשיר עצמו אינו מגיע עם אפליקציות מיוחדות – ואלו ניתנות להורדה באמצעות יישומי האינטרנט השונים שעל גבי המכשיר. המכשיר מגיע עם תכנות בסיסי בלבד, מעצם תפקידו כמכשיר טלפון סלולרי, הוא מאפשר קריאת מיילים באמצעות תוכנת הדואר האלקטרוני שבו, האזנה למוזיקה , גלישה באינטרנט וצפייה בסרטים וקטעי וידאו קצרים. הורדה ושימוש באפליקציות, יהפכו את המכשיר על יו וישדרגו אותו לעולם טכנים כמותו לא הכרתם קודם לכם.

 

 

ntg




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב