דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלנועית לאירועים 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2429 פעמים ]

 

השכרת קלנועיות הוא לא עוד שירות לאוכלוסיה הקשישה ותהיה זו טעות להסיק כי שירות השכרה זה מיועד רק לבעלי מוגבלויות פיזיות הנגרמות כתוצאה מהגיל. למען האמת, לא מעט שוכרי קלנועיות עשו זאת בעקבות ניתוח כלשהו שלקח מהם את היכולת להתנייד בצורה זמנית. לעתים, עלות השכרת קלנועית למשך זמן ממושך יכול להגיע לסכום נכבד. יחד עם זאת, למעוטי היכולת לקחת בחשבון את האפשרות לשכור קלנועית לאירועים.

הנכדה מתחתנת? ברית לנכד? אולי בכלל זו חנוכת הבית של הבן שלכם? לא משנה מהו האירוע לא סביר שתרצו להחמיץ את הנוכחות באירוע זה עקב בעיה פיסית זמנית. בדיוק מסיבה זו מציעות חברות השכרת קלנועיות גם שירות השכרת קלנועיות לאירועים. שירות חיוני למוגבלי יכולת תנועה הן באופן זמני והן באופן קבוע. מוגבלים רבים מסתדרים היטב ללא עזרת קלנועית בתוך הבית אך ברגע שההתניידות נעשית בחוץ - במקומות ציבוריים, קניונים ואירועים, קשה מאוד להסתדר ללא קלנועית.

עלות השכרת קלנועית לאירועים ל-24 שעות אינה גבוהה ובהחלט שווה את ההשקעה כאשר משווים את העלות לקבלת היכולת להתנייד ממקום למקום. ישנם הטוענים כי התעריף היומי להשכרה חד פעמית, בדיוק כמו השכרת קלנועית לאירועים, מאוד גבוה ביחס להשכרת קלנועית לתקופה ארוכה. יש לציין כי הצדק איתם, אך ככה עובדת הכלכלה העולמית - ככל שהכמות עולה, כך המחיר יורד. אין סיבה לכך שהחישוב יתנהל בתחום השכרת קלנועיות לאירועים אחרת.

קלנועיות הן המצאה נהדרת המנצלת בצורה אופטימאלית את הטכנולוגיה לטובת ציבור המתקשים להתנייד. הקלנועיות עובדות על מצברים וישנם עשרות סוגי קלנועיות אשר כולן שונות אחת מהשניה ביכולות והמאפיינים הייחודיים לכל דגם. הקלנועיות מגיעות בגדלים שונים, חלקם מהירים יותר בעוד אחרים ייגמעו מרחק רב יותר עד אשר תיגמר הסוללה. בתכונות והמאפיינים של כל קלנועית יש להתחשב במעמד השכרת קלנועית לאירוע כזה או אחר. הרי לא תרצו להסתובב בין האורחים בחתונה כאשר לפתע פתאום יש סיכוי כי סוללת הקלנועית תיגמר.

כך או כך, במידה ומסיבה כזו או אחרת הינכם סובלים ממוגבלות זמנית אשר מונעת מכם את הזכות לקחת חלק באירוע מסוים כדאי לשקול את האפשרות הנוחה והזמינה הזו - השכרת קלנועית לאירועים.

ניתן גם לציין את התועלת הממשית שיוכלו בעלי מקומות לאירועים לתת לבעלי השמחה כבונוס או בתשלום נוסף שרות של השכרת קלנועית לערב האירוע עם נהג צמוד שיוביל את הורי הכלה או סבא וסבתא של הכלה או החתן עד לחופה .

בנוסף, בעלי האירוע יוכלו להשתמש בשרות הקלנועית עם הנהג הצמוד להובלת או אורחים מבוגרים מהחניה לאירוע ובחזרה לרכב בתום האירוע,דבר שמשדרג מאוד את איכות השרות שאולם אירועים יכול להציע ללקוחותיו.

 

השכרת קלנועיות לאירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב