דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנים של אהבה- איך החתול שלנו אוהב אותנו 

מאת    [ 23/07/2007 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 9409 פעמים ]

סימנים של אהבה - כיצד נדע שהחתול/ה אוהב/ת אותנו?

רבות נטען על אופיו של החתול, נאמר עליו שהוא אינדיבידואליסט וסנוב שחי את חייו איתנו רק עפ"י רצונו, נאמר עליו שהוא נאמן רק לטריטוריה והוא לא מתקשר לבעליו. אז מי צודק? האמת כנראה נמצאת אי שם באמצע, זה נכון שיש חתולים שהם יותר מרוחקים מהבעלים אבל כל מי שמגדל חתולים יודע עד כמה החתול נאמן ואוהב. מאמר זה יעשה סדר בסימני האהבה של החתול. חשוב לזכור שחתולים אשר גודלו ע"י בני אדם מגיל ינקות כנראה חווים אותנו כסוג של חתולים גדולים לעתים ופעמים אחרות חווים את עצמם כסוג של אנשים. בקיצור לעולם לא נדע. אבל כן ניתן להבין את שפת האהבה של החתול אז הנה המלון לפניכם.

אתם רעבים? הבאתי אוכל!

החתול מביא לכם ציפור/עכבר שהוא צד ומניח אותם על סף הדלת. למרות שמחווה זו לא תמיד נעימה לבעלים והיא מעוררת גועל, חשוב לא לצעוק על החתול ולנזוף על המתנה היפה שהביא אלא ההפך חשוב לשבח אותו- משום שזהו אחד הסימנים היותר בולטים לכך שהחתול מרגיש מאוד קשור אליכם. (זאולוגים טוענים שהתנהגות זו היא כנראה הוכחה לכך שהם רואים בנו משפחה חתולית מורחבת ולכן הם מתחלקים איתנו בשלל ).

אז לאן עכשיו?

החתולה עוקבת אחריכם בבית. האסטרטגיה החתולית היא כזאת: אתם נכנסים לחדר העבודה ומתיישבים ליד המחשב אתם קוראים לחתולה אבל היא, כמובן לא מופיעה מיד, אלא לאחר מספר דקות. היא נכנסת לחדר והיא בכלל לא מתייחסת אליכם היא מרחרחת איזו פינה או עושה עצמה צדה איזה פרפר, אתכם היא לא רואה אתם אוויר. רק לאחר עוד כמה דקות היא תקפוץ על שולחן העבודה ותתחכך בהם עם ראש היא תביט בהם ותאמר לעצמה "איזה יופי גם היא הגיעה לכאן איך לא ראיתי אותה קודם, עכשיו נוכל לבלות את הזמן יחד". ואופס היא על הברכיים שלכם. גם המעקב הזה הוא סימן מובהק לכך שהחתולה מעדיפה לבלות את זמנה אתכם.


אולי תישארו עוד קצת נמאס לבד!

לפני שאתם יוצאים את הבית החתולה מראה סמנים של עצב, הזנב שמוט והיא נעה בעצבנות ליד הדלת ואילו כשאתם חוזרים היא מברכת אתכם לשלום בהתלהבות רבה (התחככות ברגליים, קפיצה קלה וקימור קל של הגב, התהפכות על הגב, הרעדה קלה של קצה הזנב), כל אלה סימנים לכך שהחתול התגעגע והוא שמח שחזרתם. יש גם חתולים שמייללים כאשר הם שומעים את הרכב שלכם חונה או כשאתם עולים במדרגות.

אולי נתנשק?

האם אתם מכירים את הנשיקה החתולית? הנשיקה החתולית תמיד מתחילה בנעיצת מבטים והופכת לאחר כשנייה לעציות עיניים איטיות לסרוגין.
אני אוהבת אני מתחככת!

התחככות ברגלים, שפשוף הראש בידיים ובאברי גוף אחרים, זהו סימון טוב באמצעותו החתול אומר לעצמו ולנו זו הטריטוריה שלי אני מרגיש כאן טוב - סוג של אהבה מסומנת.
ובל נשכח את הגרגור שהוא סימן של נחת.

אני שוכבת על הבטן האם מותר לגעת?

חתול ששוכב על הגב וחושף את הבטן האם הוא מבקש ליטוף? לאו דווקא. אבל חתולים שכן נותנים ללטף את בטנם הם חתולים מאוד בטוחים בקשר שלכם עם הבעלים. אבל זכרו רוב בחתולים אינם אוהבים שמלטפים לכם את הבטן. (חתול על הגב מראה סוג של כניעה ואפשרות של תקיפה בשעת מצוקה לכן לא ללטף אלא אם כן החתול מאפשר זאת).
קמליה נרקיס יועצת להתנהגות חתולים ומאמנת אישית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב