דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב לסטודנטים בשנת 2011 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2733 פעמים ]

הסטודנטים בישראל יוצאים מדי פעם למאבקים מוצדקים על נושאים שונים, חלקם חברתיים. אך נושא עיקרי ששב ועולה מדי זמן מה הוא בעיית שכר הלימוד. כיום, סטודנטים באוניברסיטאות משלמים סכומים גדולים מדי חודש תמורת ההשכלה הגבוהה שלה הם זוכים, ואילו הסטודנטים במכללות, הפרטיות בוודאי, משלמים סכום כפול אם לא יותר.

כך שאין זה מפתיע שכסף הוא אחת הבעיות המרכזיות המטרידות סטודנטים. חיי הסטודנטים בארץ אינם דומים לסרטים האמריקאים על הקולג', והם אינם חסרי דאגה ומלאים בבילויים. להיפך, הסטודנטים הישראלים עובדים, לומדים ומשלמים שכר דירה. בשל כל הטרטורים האלה, רבים מהסטודנטים הם בעלי מכוניות.

אחזקת רכב היא סיפור יקר. יש לממן דלק (נקודה כואבת במיוחד ב-2011), טיפולים שוטפים, אחזקה וחלפים, ואסור לשכוח את המבחן השנתי, הטסט, ואת רישיון הרכב  - כל ההוצאות הללו מצטברות לכדי סכום מרשים בסופו של חודש, ולכן אין זה מפתיע שסטודנטים מחפשים לחסוך היכן שרק יוכלו. סטודנטים זוכים להטבות והנחות שונות בזכות כרטיס הסטודנט שלהם, אבל האם הוא יכול לסייע בהוזלת ביטוח הרכב?

סטודנטים יצירתיים רבים מצליחים לקצץ בהוצאות הרכב באמצעות נסיעה משותפת במכונית אחת, חלקם חולקים בהוצאות הדלק, ומוותרים על טיפולים חיצוניים או קוסמטיים למכונית. הסטודנטים התפרנים מסתפקים במועט ובהכרחי בלבד.

למשל, סטודנטים רבים מסתפקים בביטוח החובה ואינם רוכשים ביטוח מקיף, אם כי רק מעטים מוותרים על ביטוח צד ג', המכסה נזקים שנגרמים לרכב השני בעת תאונת דרכים. הסיבה העיקרית לכל ויתור שהוא היא כמובן כלכלית. לא רבים יודעים שישנם פערי מחירים גבוהים בין ביטוחי החובה בחברות ביטוח שונות. המידע הזה יכול להועיל לכל אחד, אבל במיוחד לסטודנטים המנסים לחסוך בכל דרך אפשרית.

סטודנט ונהג

בישראל מאה אלף סטודנטים לערך, אך לא מעט מהם נמצאים מתחת לגיל 24. בתחום ביטוח הרכב, המספר הזה חשוב מאוד. נהגים מתחת לגיל 24 נחשבים לנהגים צעירים, המועדים לתאונות, וחברות הביטוח קובעות את הפוליסה שלהם בהתאם. פעמים רבות, סטודנטים נוהגים במכוניות ישנות יותר ובטוחות פחות, גורם המעלה גם הוא את מחיר ביטוח הרכב.

גם מיקומה של האוניברסיטה או המכללה משפיע על מחיר הביטוח. במקומות מועדים יותר לגניבות הפוליסות יקרות יותר, וכיום פרושות אוניברסיטאות ובעיקר מכללות בערים רבות בארץ, והסטודנטים מושפעים מהקטגוריות של חברות הביטוח. חברות הביטוח לוקחות בחשבון עוד גורמים כאשר הן קובעות את גובה הפרמיה. בין השאר מתחשבים במגדר הנהג או הנהגת, בהיסטוריית התאונות שלו בשלוש השנים האחרונות וכמובן בסוג ושנת הרכב המבוטח עצמו.

השוואת מחירי ביטוח רכב באינטרנט

אחת השיטות שבהן יצליחו סטודנטים להקל על עצמם היא חיסכון בביטוח הרכב. ניתן לחסוך כסף רב באמצעות השוואת מחירי ביטוח פשוטה וקלה. השוואת מחירים אמיתית מספקת כלי נוח ונגיש להשוואה בין פוליסות שונות ומציגה בפני הלקוח את כל המשתנים בפוליסה, על מנת לאפשר ללקוח לקבל החלטה מושכלת ולקנות את הפוליסה המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב