דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי קידום מכירות 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1948 פעמים ]

 

חברות המארגנות אירועים גדולים כגון: ימי עיון, סדנאות, הרצאות ועוד, זקוקות למתנות לחלוקה למשתתפי האירוע. בחירת המתנות היא בהתאם לטיב האירוע, תקציבו והתחום בו החברה עוסקת.

 

מהי הדרך לבחירת ספק למוצרי קידום מכירות?

כדאי לערוך סקר שוק יסודי ולבחור חברה מנוסה ובעלת לקוחות גדולים. החברה המספקת את המתנות חייבת להיות אמינה ובעלת יכולת לעמוד בלוח הזמנים. החברה צריכה לספק מוצרים מקוריים, חדשניים ובעלי אריזה מרהיבה. החברה צריכה לייבא את המתנות גם בהתראה קצרה ולהעניק ללקוחות יחס אישי.

 

מה מטרת חלוקת מוצרי קידום מכירות באירועי חברה?

אין מי שלא רוצה לקבל מתנות. כשמחלקים מתנות לקידום מכירות, אלו הם למעשה מתנות עליהן מוטבע לוגו החברה ולפעמים גם פרטיה. מוצרים אלה מספקים לארגון פרסום רב בקרב הלקוחות. המתנות נותנות ללקוחות תחושה נעימה  של יחס אישי מצד הארגון. עבור הלקוחות, המתנות האלה יהיו מזכרת מן האירוע ואת השירותים שהחברה נותנת.  בכל פעם שישתמשו בעט, במשטח העכבר, יביטו במעמד השולחני, ילגמו קפה מספל או יכניסו למחשב דיסק און קי שקיבלו מהחברה ועליהם מוטבע הלוגו שלה, הם ייזכרו בחברה. לא רק לקוחות החברה, גם הקהל שיגיע למשרדיהם, יראו את המתנות והארגון יכנס לתודעתם. מוצרי קידם מכירות הינם   מוצרים פרסומיים שעלותם לחברה היא זניחה והרווח שלהם גדול. מוצר פרסומי אינו מתכלה כמו פלאייר ואינו עולה כמו שילוט ברחובות או פרסום בעיתונות הרדיו והטלוויזיה. המתנות תורמות לקידום  העסקים ומותג הארגון.

אילו מוצרים אפשר לקנות לאירוע חברה?

בחירת המתנות היא בהתאם לסוג הלקוחות של   החברה: גילאי הלקוחות, מינם וכו'. את המוצר כדאי לבחור בהתאם למה שהחברה רוצה לשדר ובהתאם לתקציבה. כדאי לדאוג למלאי של מוצרים לחלוקה גם בפגישות עסקיות. באירועי ארגון הכוללים כנסים  ותערוכות, המוצר חייב להיות בהתאם  לסוג אירוע. המתנה צריכה לשקף את רוח הארגון ובמקביל לגרום ללקוח ליהנות ממנה. גורם ההפתעה הוא חשוב ובחירת מוצר מקורי וחדשני יגרום ללקוחות להתפעל ולרצות להחזיק בו. עם זאת, צריך לרכוש מוצר שיגרום ללקוח להרגיש שהוא מועיל לו

 

הארגון חייב לרכוש את המוצרים מספק אמין ובעל מוניטין שיש לו היצע גדול של רעיונות מקוריים ואיכותיים. ככל שיהיה לכם מוצר מעניין יותר הוא ימשוך את תשומת ליבם של האנשים. חשוב להקפיד ולרכוש מתנות ברמה גבוהה משום שהן מהוות את כרטיס הביקור של החברה.

 

בין המתנות קיימים: כדורי לחץ עשויים גומי להרפיית מתחים, קופסת מתכת עם סוכריות, עטים איכותיים, ספלים, סט של מרקרים בצורת פרח, מעמד לכלי כתיבה בשילוב שעון ותאריכון, יומן, מעמד ממו, פדים לעכבר, שעוני יד, תיקים, אביזרי רכב, מטריות, נרות ועוד. מאפרות, חולצות עם הדפסים ברוח האירוע, כובעים, לוחות שנה, חמסות וכו'.

 

חלוקת מתנות למטרות פרסומיות היא שיטה מעולה לפרסום שם הארגון ולהרחבת מעגל הלקוחות של החברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב