דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה צעדים לקידום מוצלח של אתר באינטרנט 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 1634 פעמים ]

גם אם אינך רוצה להפוך לעצמאי דיגיטאלי במשרה מלאה, כלומר- אדם שמקור הפרנסה שלו אינו תלוי במיקום. וגם אם כרגע אתה לא רואה את עצמך עובד תוך כדי התחממות בשמש על סיפונה של יאכטה, עדיין הקמה של אתר באינטרנט יכולה לקדם מאוד את עסקיך ולהביא אותך לקהל רחב וחדש שטרם שמע עליך.

כשאתה ניגש לשיווק העסק שלך באינטרנט, הדברים עלולים להיות קצת מבהילים עבורך בהתחלה. ישנן כל כך הרבה דרכים למשוך תנועה שלעתים קשה לדעת באיזה כיוון להתחיל. לכן, עבור אלה שרק מתחילים, להלן מספר צעדים פשוטים שיעזרו לכם לבנות מערך שיווק מוצלח באינטרנט.

SEO

 (SEO) Search engine optimisationהוא אספקט רחב טווח של שיווק באינטרנט. יש הרבה מה ללמוד על SEO אבל הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתחיל לכתוב תוכן לאתר שלך. תוכן שקוראיך יוכלו להפיק ממנו תועלת. אתר עם מעט טקסט נמצא בסיכוי נמוך יותר להיות מדורג גבוה, מאתר שיש בו הרבה טקסט.

קבלת דירוג גבוה במנועי החיפוש עלול לקחת כמה חודשים, אבל מהרגע שקיבלת תוצאות טובות, אתה תתחיל לראות תנועה באתר שלך, דבר שיעניק לאתר שלך בסיס מצוין לצמיחה עתידית.

Pay per click PPC

תכניות ה-PPC כגון גוגל אדוורדס מאפשרות לך לקנות מקום בולט בתוצאות של מנוע החיפוש. התכניות הללו מתאימות במיוחד לעסקים קטנים, כיון שלא מדובר בתקציב פרסום גדול. אתה משלם סכום זעום (תלוי בתנאי החיפוש) עבור כל לקוח שהקליק על מודעת הקישור שלך.

PPC יכול לתת לך תוצאות מהירות בהרבה משיטות אחרות לקידום אתרים, אבל זה ידרוש ממך בדיקה תכופה ועקבית כדי לודא שאתה מצליח לשמור על רווחיות. יצירת קמפיין כזה היא מאוד פשוטה, אבל ברגע שהתחלת, מומלץ מאוד לקרא על כך לעומק, על שיטת המטריקס ואיך לנסח את המודעות שלך כדי להפיק את המירב ממנו.

מדיה חברתית

השימוש במדיה החברתית הוא באמת תלוי באופי של הלקוחות שלך ושל קהל היעד שלך. קיימים כלים רבים מאוד שניתן להשתמש בהם לקידום האתר שלך בפורמט הזה, אבל מומלץ מאוד להתחיל בשיטות הבסיסיות ביותר וללמוד אותן היטב לפני שפונים לשימוש בשיטות מתוחכמות יותר.

חשוב מאוד לא לאבד ביטחון כשנתקלים באפשרויות הבלתי נגמרות הקיימות כיום בתחום המדיה החברתית. נסיון להשתלט על כל האפשרויות בבת אחת עלול להפוך אסטרטגיית קידום מצליחה לכישלון טוטאלי.

בלוג

כתיבת בלוג משלבת אלמנטים מהמדיה החברתית עם SEO. יצירת בלוג יכולה להיות דרך נפלאה להפוך את קידום האתר שלך לפשוט יותר. התועלת הגדולה ביותר של בלוג היא שהיא הופכת את הוספת התוכן לפשוט יותר, כך שכמעט כל אחד יכול להצליח בהוספת תוכן באופן קבוע. דבר זה יעזור לך לקבל תוצאות קידום טובות יותר.

אי מייל

אחרי כל המאמץ שאתה עושה על מנת לזכות בלקוח חדש, כדאי מאוד לשמור עליו כלקוח שלך. כל כך הרבה עסקים באינטרנט מזניחים את החלק הזה במערך השיווק שלהם ובכל זאת זה אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות למען קידום העסק שלך.

איפה להתחיל

כאשר מתחילים, כדאי מאוד להתמקד אך ורק בחמישה צעדים אלה. המפתח להצלחה של קידום אתר באינטרנט מאפס הוא פשטות. לבנות היטב את חלקי הבסיס העיקריים ורק לאחר מכן, כאשר תצליח בכך, להתקדם לשיטות מורכבות יותר.

 

כותבת מקצועית בנושא מסעות משפחתיים ועצמאות דיגיטאלית. כרגע במסע משפחתי בעולם. משפחה • עולם • טיול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב