דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חגורות במידות גדולות 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 4563 פעמים ]

אביזרי אופנה : חגורות למידות גדולות
מאת : נאוה טלפיר

 

"אביזרי אופנה", מי מאיתנו לא אוהבת אביזרי אופנה, מושג קסום שמיד מוביל כל אישה לנצנוץ  מיוחד הזה בעיניים. אחחחחח איזה יופי, תיק קטן, שרשרת, צעיף, חגורה, ואנחנו מסודרות  .       

אז כן "אביזרי אופנה" הוא מושג שעושה לנו טוב. אך מה קורה לנשים הגדולות יותר? אילו שבמידות גדולות? להן מסתבר, יש פתרונות אופנתיים  - כאלו שהרזות ממש מקנאות !

"בבורדו – מרכז למידות גדולות" בכפר מל"ל (ליד צומת רעננה), מצאנו פתרונות  מתאימים כי  גם לנשים במידות גדולות מגיע היצע מכובד ומרשים בדיוק כמו לאחיותיהן דקיקות הגזרה. 

וכך הספקים שלנו מהארץ ומהעולם עומלים כל העת על פיתוחים חדשים ללקוחותינו  כאשר היתרון הגדול שלנו הוא הקשר הבלתי אמצעי עם הלקוחות.אנחנו בבורדו מקשיבים ללקוחותינו לצרכים שלהן מודדים לוקחים  מידות ומנסים לפתח דגמים חדשים בעזרתם של הספקים השונים,  כך מידי שבוע נוספת עוד סידרה לקולקציית חגורות מיוחדת למידות גדולות.

בקולקצייה תמצאו , חגורות עבות, אופנתיות, צבעוניות מעור משובח, כאלו שמיד עם חגירתן כל בגד הופך לקצת אחר ומוסיף באחת את הטעם האבוד שהיה כל כך חסר לו. 

חגורות למידות גדולות אתם שואלים?  מה מיוחד בהן? הן בטח רק ארוכות יותר. אז זהו שלא. הן אמנם ארוכות יותר כך שיוכלו להתאים גם למותן נשית ולא צרה, אבל גזרתן קמורה, וחגירתן בזוית יוצרת צללית דקה יותר של הגוף, המותן מוסווית באמצעות הזוית הייחודית וחותכת אותו באופן לא סימטרי, כזה שידגיש את הקימורים הנכונים וייצור מראה אחיד, טבעי אשר מדגיש את החמוקיים באופן מחמיא.

 אז מה יש בקולקצייה? חגורות מדליקות עד מידה 58 ( ואפשר גם יותר לפי בהזמנה ) משולבות בפאוץ' אופנתי ושימושי או ללא פאוץ', במגוון צבעים ועיצובים. וההפתעה ! מחירן של החגורות, כמו מחירן של חגורות ל"רזות " אבל העיצובים שלהן כל כך מדליקים שלפעמים גם המלוות הרזות לא מתאפקות וקונות גם הן

 איפה מוצאים אותנו ?

"בורדו"-מרכז אופנה למידות גדולות בכפר מל"ל (סמוך לצומת רעננה), בבעלות נאוה טלפיר. 45 פירמות, מותגים, מעצבים וייבוא בלעדי מחו"ל, של אופנה במידות 42-62.

http://www.bordo-online.com/ טל': 09-7601687

 

נאוה טלפיר הקימה לפני כ 5 שנים את בורדו - מרכז אופנה למידות גדולותבורדו הפך לשם דבר ולמותג מוביל בתחום האופנה למידות גדולות.תחת קורת גג אחת מוצגות כ-45 פירמות של אופנה עכשווית במבחר עצום במידות 42-62. ."בורדו",הפך לשם דבר, למועדון, לבית ולמשפחה של מאות נשים המגיעות ומרגישות הכי יפות שיש. נאוה טלפיר יזמית בנשמה מייעצת כיום לנשים בתחילת דרכן ומסייעת להן בכל הקשור ביציאה לעצמאות כלכליתhttp://www.bordo-online.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב